مهاجرت

دریافت و بررسی درخواست مهاجرت به کبک

1. چگونه می‌توانم بفهمم که درخواست من، بر اساس شرایط کنونی سازمان مهاجرت، قبل از پر شدن حد نصاب به دست سازمان مهاجرت کبک رسیده است؟

اگر شما یک رسید تأیید دریافت کنید که تصدیق می‌کند پرونده شما باز است و احتیاج به هزینه‌های بررسی دارد به این معنی است که درخواست شما به وزارت رسیده و بررسی می‌شود. اگر درخواست شما بعد از پر شدن حد نصاب تقاضای درخواست برسد، به شما بازگردانده خواهد شد و هزینه‌ای دریافت نمی‌شود. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با قوانین و روند موجود، صفحه مراحل و قانون‌های مهاجرت را مطالعه کنید.

شرط دانش زبان در مهاجرت به کبک

2. وقتی که من درخواست مهاجرت به کبک را ارائه دادم، دانش ابتدائی یا (متوسط) از زبان فرانسه داشتم، چه پیشنهادی برای من دارید؟

از ۱ آگوست ۲۰۱۳ ، سطح زبان متوسط به بالا کمترین سطحی است که برای امتحان شفاهی و کتبی دانش فرانسه به آن امتیازی تعلق می‌گیرد. شما می‌توانید پرونده‌تان را به روز کنید، برای مثال، از طریق گذراندن یک یا تعداد بیشتری دوره برای ارتقا دانشتان و سپس فرستادن نتایج  یک امتحان استاندارد زبان که از طرف وزارت به رسمیت شناخته می‌شود.

صفحه دانش زبان انگلیسی یا فرانسه را برای اطلاعات در رابطه با امتحانات به رسمیت شناخته شده از طرف سازمان مهاجرت کبک بخوانید. اگر شما تمایل به تماس با سازمان مهاجرت کبک دارید، اطمینان یابید که در مکاتبات خود به شماره پرونده‌ای که از طرف وزارت به شما داده شده است اشاره می‌کنید. شما این شماره را روی رسید تصدیق که بعد از رسید درخواستتان برایتان فرستاده شد، پیدا می‌کنید.

درخواست های مهاجرت به کبک

بیشتر بخوانید:

مهاجرت به کبک

3. من باید نتایج امتحان کتبی انگلیسی را در هنگام ارائه درخواست مهاجرت به کبک ارائه دهم؟

تمام متقاضیانی که یک درخواست را تحت برنامه نیروی کار متخصص ارائه می‌دهند، می‌توانند امتیازاتی را برای دانش زبان فرانسه و انگلیسی به دست آورند. برای این کار، آن‌ها باید نتایج یک امتحان استاندارد را ارائه دهند. صفحه دانش زبان انگلیسی و فرانسه را برای اطلاعات بیشتر در رابطه با امتحانات به رسمیت شناخته شده از طرف سازمان مهاجرت کانادا ببینید.

4. می‌توانم نتایج امتحان فرانسه یک سازمان حرفه‌ای را به کبک ارائه دهم؟

خیر، شما باید نتایج امتحان استاندارد تشخیص داده شده از طرف سازمان مهاجرت کبک را ارائه دهید. صفحه دانش زبان انگلیسی و فرانسه را برای اطلاعات بیشتر در رابطه با امتحانات به رسمیت شناخته شده از طرف وزارت، مطالعه کنید.

مهاجرت به کانادا با نیلگام

این کشور زیبا و پیشرفته، با استانداردهای بالای زندگی، اقتصاد پویا و جامعه چندفرهنگی، مقصد بسیاری از مهاجران است. اگر شما هم به دنبال مهاجرت به کانادا هستید، نیلگام سفر می‌تواند بهترین همراه شما در این مسیر باشد. ما با بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه مهاجرت، به شما کمک می‌کنیم تا از طریق روش‌های مختلف و مناسب شرایط خود، به اقامت دائم کانادا دست یابید. تیم متخصصان نیلگام سفر، با تجربه و دانش کافی، شما را در تمامی مراحل مهاجرت، از مشاوره اولیه تا اخذ ویزای توریستی کانادا، همراهی خواهند کرد.

چرا نیلگام سفر را برای مهاجرت به کانادا انتخاب کنیم؟

  • مشاوره تخصصی: در ابتدا، مشاوران ما با بررسی شرایط شما، بهترین روش مهاجرت را به شما پیشنهاد خواهند داد.
  • خدمات جامع و کامل: ما تمامی خدمات مورد نیاز شما برای مهاجرت به کانادا را ارائه می‌کنیم، از جمع‌آوری مدارک تا ترجمه، ویرایش و ارسال آن‌ها.
  • پیگیری مستمر پرونده: تا زمان اخذ اقامت دائم کانادا، پرونده شما را به‌طور مستمر پیگیری می‌کنیم و در صورت نیاز، اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.
  • پشتیبانی 24/7: تیم پشتیبانی ما در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات شما است.

درخواست مهاجرت به کبک


** یکی از مهم‌ترین خدماتی که گروه شرکت‌های نیلگام ارائه می‌دهد، پیکاپ ویزا است **


روش‌های مختلف مهاجرت به کانادا

  • مهاجرت تحصیلی: اگر قصد ادامه تحصیل در کانادا را دارید، می‌توانید از طریق این روش اقدام کنید.
  • مهاجرت کاری: اگر یک پیشنهاد شغلی از کارفرمای کانادایی دارید، می‌توانید از طریق این روش، اقامت دائم کانادا را دریافت کنید.
  • برنامه اکسپرس اینتری: این برنامه، سریع‌ترین و پرتقاضاترین روش مهاجرت به کانادا است.
  • برنامه نامزدی استانی: این برنامه، روشی مناسب برای افرادی است که قصد زندگی در یکی از استان‌های کانادا را دارند.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و صفحه اینستاگرام نیلگام سفر را دنبال کنید.


سوالات متداول | FAQs


1. می‌توانم نتایج امتحان فرانسه یک سازمان حرفه‌ای را به کبک ارائه دهم؟

خیر، شما باید نتایج امتحان استاندارد تشخیص داده شده از طرف سازمان مهاجرت کبک را ارائه دهید.

2. من باید نتایج امتحان کتبی انگلیسی را در هنگام ارائه درخواستم ارائه دهم؟

تمام متقاضیانی که یک درخواست را تحت برنامه نیروی کار متخصص ارائه می‌دهند، می‌توانند امتیازاتی را برای دانش زبان فرانسه و انگلیسی به دست آورند. برای این کار، آن‌ها باید نتایج یک امتحان استاندارد را ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *