مهاجرت

مهاجرت نیروی کار دائم در کبک

فتح دروازه‌های کبک: مهاجرت نیروی کار دائم در سرزمین فرصت‌ها


استفاده از فضای امن Mon projet Québec برای هرکس که درخواستی برای گواهی گزینش کبک تحت برنامه نیروی متخصص ارائه می‌دهد، ضروری است. در این مقاله در مورد مهاجرت نیروی کار دائم در کبک صحبت خواهیم کرد.

حداکثر تعداد درخواست‌های مهاجرت به کبک

دریافت درخواست‌هایی که تحت برنامه نیروی متخصص ارائه شده‌اند تا پایان بهار ۲۰۱۶ به تعویق می‌افتد. بر این اساس، متقاضیانی که  حساب پروژه کبک من (Mon projet Québec) را ایجاد کرده‌اند می‌توانند درخواستشان را بین ۱۳ جون تا ۲۰ جون ۲۰۱۶ ارائه دهند. حداکثر تعداد درخواست‌های دریافتی در طول این زمان ۵۰۰۰ است. زمانی که این تعداد کامل شد، متقاضیانی که حسابی ندارند، می‌توانند با توجه  به زمان دریافت بعدی، یک حساب ایجاد کنند. همچنین در طول این زمان ثانویه که زمان آن بعداً تعیین می‌شود، سازمان مهاجرت کبک ۵۰۰۰ درخواست دریافت می‌کند.

متقاضیانی که یک پیشنهاد شغلی دارای اعتبار از طرف وزارت دارند و یا آن‌ها که مقیم موقت کبک هستند و اجازه ارائه درخواست برای گواهی گزینش کبک را دارند ، می‌توانند در هر زمان این کار را انجام دهند. آن‌هایی که در حاضر حسابی دارند می‌توانند درخواستشان را به صورت اینترنتی ارائه دهند، و آن‌ها که حسابی ندارند باید به شماره  9191-864-514  تماس بگیرند. آژانس سرویس مشتری به آن‌ها خواهد گفت چه مراحلی را طی کنند. متقاضیانی که تمایل به ارائه درخواست تحت برنامه تجربی کبک دارند باید مراحل لازم را طی کرده و به فرم‌های لازم در صفحه درخواست برای گواهی گزینش کبک دسترسی داشته باشند.

مهاجرت نیروی کار دائم در کبک

مطالب مرتبط نیلگام:

مهاجرت به کبک

اولویت‌بندی پردازش پرونده‌ها

درخواست‌های ذکرشده در زیر شامل اولویت در بررسی می‌شوند :

  • درخواست‌هایی که تحت برنامه تجربی کبک ارائه شده‌اند (PEQ)
  • درخواست‌هایی که شامل یک پیشنهاد شغلی معتبر هستند؛
  • درخواست‌هایی از متقاضیانی که امتیازات لازم را تحت عامل محل تحصیل کسب کرده‌اند.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط گزینش برای نیروی متخصص کبک، صفحه شرایط برنامه مهاجرت برای نیروی متخصص را مطالعه کنید.

مهاجرت سرمایه‌گذاری به کبک

حداکثر تعداد درخواست گواهی گزینش کبک که تحت برنامه سرمایه‌گذار می‌تواند دریافت شود ۱۹۰۰ است. درخواست‌هایی که از این تعداد بیشتر باشند بازگردانده خواهند شد. متقاضیان سرمایه‌گذار که از طریق یک امتحان به رسمیت شناخته شده از طرف وزارت، دانش متوسط و یا پیشرفته‌ای از زبان فرانسه را ارائه می‌دهند، شامل این تعداد حداکثر درخواست کننده‌ها نمی‌شوند و می‌توانند درخواستشان را در هر زمانی ارائه دهند. این درخواست‌ها اولویت خواهند یافت.

درخواست‌ها باید از طریق ایمیل یا پیک به مدیریت و جمع‌آوری ایمیل و تعیین معیار در مونترال فرستاده شوند. در یک زمان فقط یک درخواست می‌تواند فرستاده شود. درخواست‌هایی  که به صورت حضوری داده می‌شوند، قابل قبول نیستند.

مهاجرت کارآفرینان به کبک

حداکثر تعداد درخواست‌ها

حداکثر تعداد درخواست‌ها برای گواهی گزینش کبک که تحت برنامه کارآفرین می‌تواند دریافت شود ۵۰  است . درخواست‌های بیشتر از این تعداد بازگردانده می‌شوند. متقاضیان کارآفرین که از طریق یک امتحان به رسمیت شناخته شده از طرف وزارت، دانش متوسط و یا پیشرفته‌ای از زبان فرانسه را ارائه می‌دهند، شامل این تعداد حداکثر درخواست کننده‌ها نمی‌شوند و می‌توانند درخواستشان را در هر زمانی ارائه دهند. این درخواست‌ها اولویت خواهند یافت.

درخواست‌ها  باید از طریق ایمیل یا پیک به مدیریت و جمع‌آوری ایمیل و تعیین معیار در مونترال فرستاده شوند. در یک زمان فقط یک درخواست می‌تواند فرستاده شود. درخواست‌هایی  که به صورت حضوری داده می‌شوند، قابل قبول نیستند.

مهاجرت کارآفرینان به کبک

مهاجرت نیروی کار خود اشتغال به کبک

حداکثر تعداد درخواست‌ها

حداکثر تعداد درخواست‌ها برای گواهی گزینش کبک که تحت برنامه نیروی کار خود اشتغال می‌تواند دریافت شود ۵۰  است . درخواست‌های بیشتر از این تعداد بازگردانده می‌شوند . درخواست‌ها  باید از طریق ایمیل یا پیک به مدیریت و جمع‌آوری ایمیل و تعیین معیار در مونترال فرستاده شوند. در یک زمان فقط یک درخواست می‌تواند فرستاده شود. درخواست‌هایی  که به صورت حضوری داده می‌شوند، قابل قبول نیستند.

نقش موسسه مهاجرتی نیلگام در اخذ اقامت کاری کانادا

موسسه مهاجرتی نیلگام با سال‌ها تجربه و تخصص در زمینه مهاجرت به کانادا، می‌تواند شما را در تمامی مراحل اخذ اقامت کاری کانادا همراهی و راهنمایی کند. مشاوران مجرب نیلگام با بررسی شرایط شما و انتخاب بهترین برنامه مهاجرتی مناسب شما، پرونده شما را به صورت حرفه‌ای آماده خواهند کرد و تا زمان دریافت اقامت، شما را از نزدیک پشتیبانی خواهند کرد.

مزایای همکاری با موسسه مهاجرتی نیلگام

  • مشاوره تخصصی و حرفه‌ای: مشاوران ما با درک دقیق قوانین و مقررات مهاجرتی کانادا، شما را در انتخاب بهترین برنامه مهاجرتی و آماده‌سازی پرونده راهنمایی خواهند کرد.
  • افزایش شانس موفقیت: تجربه و تخصص ما در زمینه مهاجرت به کانادا، شانس موفقیت شما در دریافت اقامت کاری را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.
  • خدمات جامع و کامل: ما تمامی مراحل مهاجرت شما را از ابتدا تا انتها، از مشاوره اولیه گرفته تا دریافت اقامت، با دقت و تعهد پیگیری خواهیم کرد.
  • تضمین بازگشت وجه: در صورت عدم موفقیت در دریافت اقامت کاری کانادا، کل هزینه خدمات را به شما بازپرداخت خواهیم کرد.

همچنین شما می‌توانید وقت سفارت کانادا را از طریق شرکت مهاجرتی نیلگام بگیرید. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.


سوالات متداول | FAQs


1. آیا برای ارسال درخواست مهاجرت نیروی کار دائم به کبک، باید حتماً حسابی در Mon projet Québec داشته باشم؟

بله، برای ارسال درخواست مهاجرت نیروی کار دائم به کبک، داشتن حساب در Mon projet Québec ضروری است. این حساب به شما امکان می‌دهد تا اطلاعات خود را به‌طور آنلاین وارد کرده و درخواست خود را ارسال کنید.

2. اگر حسابی در Mon projet Québec ندارم، چه زمانی می‌توانم درخواست خود را ارسال کنم؟

اگر حسابی در Mon projet Québec ندارید، می‌توانید در زمان دریافت بعدی درخواست‌ها، یک حساب ایجاد کنید. زمان این دریافت بعدی بعداً اعلام خواهد شد.

3. آیا اگر یک پیشنهاد شغلی معتبر از طرف وزارت دارم، می‌توانم در هر زمان درخواست خود را ارسال کنم؟

بله، اگر یک پیشنهاد شغلی معتبر از طرف وزارت دارید، می‌توانید در هر زمان درخواست خود را ارسال کنید.

4. کدام درخواست‌ها در اولویت بررسی قرار می‌گیرند؟

درخواست‌های زیر در اولویت بررسی قرار می‌گیرند:

  • درخواست‌هایی که تحت برنامه تجربی کبک ارائه شده‌اند
  • درخواست‌هایی که شامل یک پیشنهاد شغلی معتبر هستند
  • درخواست‌هایی از متقاضیانی که امتیازات لازم را تحت عامل محل تحصیل کسب کرده‌اند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *