مهاجرت

مهاجرت به کبک

مهاجرت به کبک: رویایی رنگارنگ در سرزمینی زیبا


روند و قوانین مهاجرت را که در تاریخ ۱ آپریل ۲۰۱۵ اعمال شد، مطالعه کنید. قبل از ارائه درخواستتان، بسیار مهم است که اطلاعات مربوط به زمان ارائه درخواست را برای گواهینامه کبک مطالعه کنید. اصلاحات مربوط به نیازهای سندی برای سرمایه‌گذاران در ۱۵ جولای ۲۰۱۵ اعمال شد.

آیا شما می‌خواهید به کبک مهاجرت کنید و آنجا کسب و کار راه بیندازید؟

یک نمونه از روند مهاجرت، بر اساس تجربه واقعی تعداد زیادی از مهاجرین، در زیر توصیف شده است. آن را با دقت بخوانید و چیزهایی در مورد مراحلی که مهاجرت شما را موفقیت‌آمیز می‌کند ، یاد بگیرید. اگر شما هنوز تصمیم نگرفته‌اید به کبک مهاجرت کنید، اطلاعات فراوانی را خواهید یافت که به شما برای یک تصمیم‌گیری آگاهانه کمک می‌کند. اگر تصمیمتان را گرفته‌اید، از منافع این شانس استفاده کرده و زمان و انرژی‌تان را ذخیره کنید.

شما اطلاعات زیادی را می‌یابید که مهاجرت و همسان‌سازی شما را آسان‌تر می‌کند، همچنین به شما در سرمایه‌گذاری، راه‌اندازی و یا خرید یک کسب و کار در کبک کمک می‌کند.

نکات مهم

  • خدمات وکالت را از دست ندهید.
  • مواظب کلاهبرداری اینترنتی باشید.

مهاجرت به کبک


// اقامت اسکیل ورکر فدرال کانادا یکی از بهترین راه‌های مهاجرت به کانادا از طریق کار است //


دستورالعمل ۷ مرحله‌ای کار در کبک

در اینجا مروری داریم بر مراحلی که برای دست‌یابی به اهداف شغلی و مهاجرتی ، باید انجام دهید. می‌توانید آن‌ها را به هر روشی که مناسب می‌بینید اجرا کنید.

1. در مورد کبک و محیط کسب و کار آن اطلاعات به دست آورید

کبک و تجارت‌های گوناگون، مدرن و پویای آن را کشف کنید.بسیار مفید است که در رابطه با خوش آتیه ترین بخش‌ها، هزینه‌های کارهای رقابتی، سیستم مالیاتی شرکت نیروی کار باکیفیت و محیط شغلی باز و محرک کبک اطلاعات داشته باشید. کبک به شما پتانسیل بالایی را پیشنهاد می‌دهد. بیشتر بخوانید.

2. درخواست به‌عنوان یک مهاجر شاغل

شما برنامه دارید به کبک مهاجرت کنید و می‌خواهید یک فرم رسمی درخواست داشته باشید. لطفاً به این موضوع توجه داشته باشید که هیچ اولویت و یا توجه خاصی به پرونده متقاضی که از خدمات میانجی مهاجرت استفاده می‌کنند، داده نخواهد شد. برای ارائه مستقیم  برنامه مهاجرتی انتخابی خودتان، در رابطه با روند صحیح اطلاعات به دست آورید.

3. یک سفر اکتشافی به کبک داشته باشید.

تجربه بسیاری از مهاجرین شاغل نشان داده است که بهتر است یک و یا دو سال را به آمادگی برای مهاجرتتان اختصاص دهید. این زمان ایده آلی برای یک و یا تعداد بیشتری سفر اکتشافی به کبک است.

4. پروژه کاری خود را گسترش دهید.

منابع زیادی برای کمک به گسترده کردن و ارزیابی پروژه کاری شما ، موجود هستند. در استفاده از آن‌ها تردید نکنید. آماده‌سازی برای پروژه کاری از شرایطی است که به موفقیت کاری شما در کبک کمک می‌کند.

5. آمادگی برای زندگی در کبک

از زمانی که صرف دریافت ویزای اقامت دائم می‌شود، برای آماده کردن خودتان استفاده کنید. این به شما و خانواده‌تان کمک می‌کند که راحت‌تر در کبک تطبیق پیدا کنید.

6. ادامه شغلتان یا به دست آوردن شغل

شما باید یک سری از تشریفات را برای تأسیس کار خودتان در کبک تکمیل کنید. در استفاده از کمک‌های موجود برای راهنماییتان، در کوشش شغلی در کبک تردید نکنید. اگر شما به دنبال یک فرصت شغلی هستید ، منابع زیادی هست که می‌تواند اطلاعات را در رابطه با موارد جذاب برایتان ایجاد کند.

7. اقامت گزیدن و آسان‌تر کردن سازگاری خانوادگی

در مورد اولین مراحلی که باید به محض ورود به کبک انجام دهید و خدماتی که به‌وسیله دولت به شما پیشنهاد می‌شود و کمک‌های دولتی برای آسان‌تر کردن سازگاری شما و خانواده‌تان اطلاعات به دست آورید.

دستورالعمل کار در کبک

مطالب مرتبط:

کار در کبک

روش های اخذ پذیرش تحصیلی از کبک کانادا

شما عزیزان می‌توانید برای اخذ وقت سفارت کانادا به شرکت مهاجرتی نیلگام سفر مراجعه کنید.


سوالات متداول | FAQs


1. آیا قوانین مهاجرت به کبک در طول سال تغییر می‌کند؟

بله، قوانین مهاجرت به کبک به طور مرتب در حال تغییر است. بنابراین، مهم است که قبل از شروع روند مهاجرت، آخرین قوانین را بررسی کنید.

2. چه زمانی باید درخواست گواهینامه کبک را ارائه دهم؟

زمان ارائه درخواست گواهینامه کبک به برنامه مهاجرتی شما بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به وب‌سایت اداره مهاجرت کبک مراجعه کنید.

3. آیا می‌توانم بدون استفاده از خدمات یک وکیل مهاجرت، درخواست خود را ارائه دهم؟

بله، می‌توانید بدون استفاده از خدمات یک وکیل مهاجرت، درخواست خود را ارائه دهید. با این حال، مهم است که تمام قوانین و مقررات مربوط به روند مهاجرت را به دقت مطالعه کنید.

4. چگونه می‌توانم از کلاهبرداری‌های اینترنتی در زمینه مهاجرت به کبک جلوگیری کنم؟

مهم است که قبل از پرداخت هرگونه وجهی به یک شرکت یا فرد، تحقیقات خود را انجام دهید. همچنین، از ارائه اطلاعات شخصی خود به افراد یا شرکت‌های ناشناس خودداری کنید.

5. چه مراحلی را باید برای مهاجرت به کبک به عنوان یک کارآفرین طی کنم؟

  1. در مورد کبک و محیط کسب و کار آن اطلاعات کسب کنید.
  2. درخواست به عنوان یک مهاجر شاغل را ارائه دهید.
  3. یک سفر اکتشافی به کبک داشته باشید.
  4. پروژه کاری خود را گسترش دهید.
  5. برای زندگی در کبک آماده شوید.
  6. ادامه شغلتان یا به دست آوردن شغل را در کبک دنبال کنید.
  7. در کبک اقامت کنید و سازگار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *