مهاجرت

استفاده از وکیل مهاجرتی استرالیا

استرالیا را مقصد رویایی مهاجرت خود کنید: راهنمای استفاده از وکیل مهاجرتی استرالیا


اگر بخواهید از یک وکیل مهاجرتی استفاده کنید باید از یک وکیل مهاجرتی ثبت شده استفاده کنید. در استرالیا، وکلا باید در دفتر مرجع ثبت وکلای مهاجرتی (MARA) ثبت شده باشند. در این مقاله اطلاعاتی ارائه می‌شود که در زمان استفاده از وکیل مهاجرتی استرالیا به شما کمک خواهند کرد. وکیل مهاجرتی ثبت شده کسی است که در دفتر مرجع ثبت وکلای مهاجرتی استرالیا (دفتر MARA) ثبت شده باشد و بتواند در مورد شرایط ویزا مشاوره دهد، به فرآیند درخواست ویزای استرالیا کمک کند و به نمایندگی از جانب شما به امور دپارتمان رسیدگی نماید.

شما برای درخواست هر ویزایی به وکیل مهاجرتی نیاز ندارید. هرچند، اگر بخواهید از یک وکیل مهاجرتی استفاده کنید باید از یک وکیل مهاجرتی ثبت شده استفاده کنید.

آیا برای دریافت ویزای استرالیا به یک وکیل مهاجرتی نیاز دارید؟

در زمان درخواست ویزای استرالیا، می‌توانید ‌خودتان درخواست دهید یا برای ارائه درخواست‌تان از یک وکیل مهاجرتی کمک بگیرید. در صورتی که می‌خواهید از وکیل مهاجرتی کمک بگیرید، پیشنهاد می‌دهیم که از وکیلی استفاده کنید که در دفتر MARA استرالیا ثبت شده باشد. استفاده از وکیل مهاجرتی ثبت شده شما را مورد پشتیبانی قرار می‌دهد، زیرا این وکلا از قوانین و دستورالعمل‌های جاری برای ارائه مشاوره صحیح آگاه هستند.

دریافت ویزای استرالیا با وکیل مهاجرتی


** مهاجرت اسکیل ورکر استرالیا، بهترین نوع مهاجرت به این کشور است **


تعهدات شما

حتی در صورت استفاده از وکیل مهاجرتی ثبت شده، شما مسئول صحت اطلاعات و مدارک پشتیبان ارائه شده به‌عنوان بخشی از درخواست‌تان هستید. درصورت ادعاهای دروغین یا ارائه مدارک نادرست، ویزای استرالیای شما باطل می‌گردد.

وکلای مهاجرتی ثبت شده داخل استرالیا

در استرالیا، وکلای مهاجرتی باید در دفتر MARA ثبت شوند. اگر بخواهید از یک وکیل مهاجرتی استفاده کنید باید از یک وکیل مهاجرتی ثبت شده استفاده کنید.

وکلای مهاجرتی ثبت شده خارج استرالیا

بعضی از وکلای ثبت شده در دفتر MARA، در خارج از استرالیا فعالیت می‌کنند. شما می‌توانید با استفاده از ابزار “جستجوی وکیل” در وب‌سایت دفتر MARA، وکلای ثبت شده خارج از استرالیا را جستجو کنید.

یافتن وکیل مهاجرتی ثبت شده

وب‌سایت دفتر MARA شامل لیستی از وکلا با ثبت معتبر است. به بخش “find a lawyer” بروید و به وسیله جزییات شخصی (نام خانوادگی، اسم کوچک یا نام تجاری) یا جزییات محل سکونت (کد پستی، حومه شهر یا ییلاق) جستجو نمایید. دفتر وب‌سایت MARA، درباره موارد زیر نیز اطلاعاتی ارائه می‌دهد:

  • چگونگی انتخاب وکیل مهاجرتی استرالیا
  • هزینه‌های استفاده از وکیل
  • از یک وکیل چه انتظاری داشته باشیم
  • شکایت از یک وکیل
  • دفتر MARA چه کارهایی را می‌تواند و نمی‌تواند برایتان انجام دهد.
  • وکلای دارای مجوز قانونی
  • وکلای ملغی شده

یافتن وکیل مهاجرتی ثبت شده


(( اخذ وقت سفارت استرالیا را به شرکت مهاجرتی نیلگام سفر بسپارید ))


سفارت استرالیا را از گرفتن وکیل مهاجرتی خود آگاه سازید

در صورتی که وکیل مهاجرتی رسمی را برای فعالیت به نمایندگی از جانب خود منصوب نمودید، وکیل مهاجرتی ثبت شده شما باید با نگارش یا تکمیل فرم ۹۵۶ سفارت استرالیا را آگاه سازد. وکیل مهاجرتی ثبت شده شما از شما می‌خواهد تا Q24  (اظهارنامه مشتری) در فرم ۹۵۶ را امضا کنید و در آن اشاره کنید که او را به‌عنوان وکیل مهاجرتی ثبت شده منصوب نمودید.

چگونگی برخورد با وکیل مهاجرتی رسمی شما

هنگامی که وکیل مهاجرتی رسمی را برای فعالیت به نمایندگی از جانب خود منصوب نمودید، سفارت استرالیا موارد زیر را انجام خواهیم داد:

  • با آن‌ها درباره درخواست شما بحث می‌کند و به دنبال اطلاعات بیشتری از جانب آن‌هاست
  • هرگونه ابلاغیه کتبی درباره درخواست شما را به آن‌ها ارسال می‌کند (وکیل مهاجرتی ثبت شده به دریافت کننده مجاز شما بدل می‌گردد)
  • توجه کنید که هرگونه ابلاغیه کتبی برای آن‌ها ارسال می‌گردد به دست شما خواهد رسید

صرف‌نظر از انتصاب وکیل مهاجرتی رسمی

اگر شما از انتصاب وکیل مهاجرتی رسمی صرف‌نظر کنید یا انتصاب به پایان برسد، وکیل مهاجرتی رسمی باید با نگارش یا استفاده از فرم ۹۵۶ سفارت را آگاه سازد. اگر فرم ۹۵۶ برای آگاه‌سازی سفارت استرالیا مورد استفاده قرار گیرد، وکیل مهاجرتی رسمی از شما می‌خواهد تا Q24  (اظهارنامه مشتری) در فرم ۹۵۶ را امضا کنید و در آن اشاره می‌کند دیگر به نمایندگی از جانب شما فعالیت نمی‌کنند.

 صفحه اینستاگرام نیلگام سفر را دنبال کنید.

مطلب مرتبط:

وکیل مهاجرتی کیست | بهترین وکیل مهاجرت به کانادا


سوالات متداول | FAQs


1. آیا برای دریافت ویزای استرالیا نیاز به وکیل مهاجرتی دارم؟

خیر، شما برای دریافت ویزای استرالیا نیازی به وکیل مهاجرتی ندارید. با این حال، استفاده از وکیل مهاجرتی می‌تواند در افزایش شانس دریافت ویزای شما موثر باشد. وکلای مهاجرتی از قوانین و مقررات مهاجرتی آگاه هستند و می‌توانند به شما کمک کنند تا مدارک لازم را جمع‌آوری کنید و درخواست خود را به درستی پر کنید.

2. چگونه می‌توانم یک وکیل مهاجرتی ثبت شده پیدا کنم؟

می‌توانید از وب‌سایت دفتر مرجع ثبت وکلای مهاجرتی استرالیا (MARA) وکیل مهاجرتی ثبت شده پیدا کنید. در این وب‌سایت می‌توانید با جستجوی نام، شهر یا رشته تخصصی، وکیل مهاجرتی مورد نظر خود را پیدا کنید.

3. آیا وکیل مهاجرتی باید در استرالیا زندگی کند؟

خیر، وکیل مهاجرتی می‌تواند در داخل یا خارج از استرالیا زندگی کند. با این حال، اگر وکیل مهاجرتی در خارج از استرالیا زندگی کند، باید در دفتر MARA ثبت شده باشد.

4. چه زمانی باید سفارت استرالیا را از داشتن وکیل مهاجرتی خود آگاه کنم؟

اگر از وکیل مهاجرتی برای کمک به درخواست ویزای خود استفاده می‌کنید، باید سفارت استرالیا را از داشتن وکیل خود آگاه کنید. این کار را می‌توانید با تکمیل فرم 956 انجام دهید.

5. هزینه استفاده از وکیل مهاجرتی چقدر است؟

هزینه استفاده از وکیل مهاجرتی متفاوت است و به عوامل مختلفی مانند تجربه وکیل، پیچیدگی درخواست و نوع ویزای مورد درخواست بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *