تحصیلی

اسکان دانشجو در دانشگاه کالیفرنیا، سن دیه گو

اسکان دانشجو در دانشگاه سن دیه گو کالیفرنیا

شش دانشکده مسکونی کارشناسی شامل امکانات اسکان منحصر به فرد مجزا برای دانشجویان خود هستند. دانشجویان سال اولی، معمولا در خوابگاه ها اقامت دارند اما سال بالاتری ها در آپارتمان های دانشکده ساکن هستند. دانشجویان انتقالی در امکاناتی مجزا اسکان داده می شوند که در محوطه مجاور دانشکده النور روزولت به نام ویلج در توری پاینز است. امکانات اقامتی از نظر طراحی با هم متفاوت هستند اما تقریبا همگی سبک مدرن یا خام گرا (brutalist) هستند.

اکثریت قریب به اتفاق تازه دانشجویان و حدود ۴۰ درصد همه دانشجویان کارشناسی در پاییز ۲۰۱۲ در آپارتمان ها یا خوابگاه های محوطه ساکن بودند و تقریبا ۷۰ درصد همه تازه دانشجویان در اتاق ها سه نفره ساکن بودند. دانشجویان تحصیلات تکمیلی می توانند در مجموعه های آپارتمانی جدا از اسکان دانشجویی کارشناسی ساکن شوند. سه تای این ها، در فاصله چند دقیقه ای سن دیه گو هستند و بقیه در محوطه دانشگاه قرار دارند.

شش دانشکده مسکونی کارشناسی شامل امکانات اسکان منحصر به فرد مجزا برای دانشجویان خود هستند. دانشجویان سال اولی، معمولا در خوابگاه ها اقامت دارند اما سال بالاتری ها در آپارتمان های دانشکده ساکن هستند. دانشجویان انتقالی در امکاناتی مجزا اسکان داده می شوند که در محوطه مجاور دانشکده النور روزولت به نام ویلج در توری پاینز است. امکانات اقامتی از نظر طراحی با هم متفاوت هستند اما تقریبا همگی سبک مدرن یا خام گرا (brutalist) هستند. اکثریت قریب به اتفاق تازه دانشجویان و حدود ۴۰ درصد همه دانشجویان کارشناسی در پاییز ۲۰۱۲ در آپارتمان ها یا خوابگاه های محوطه ساکن بودند و تقریبا ۷۰ درصد همه تازه دانشجویان در اتاق ها سه نفره ساکن بودند. دانشجویان تحصیلات تکمیلی می توانند در مجموعه های آپارتمانی جدا از اسکان دانشجویی کارشناسی ساکن شوند. سه تای این ها، در فاصله چند دقیقه ای سن دیه گو هستند و بقیه در محوطه دانشگاه قرار دارند.

برای دانشجویان دارای نیازهای ویژه هم امکاناتی وجود دارد. زوج های دوره کارشناسی و خانواده ها می توانند در اقامتگاه هایی زندگی کنند که در حالت عادی فقط در اختیار دانشجویان تحصیلات تکمیلی است. این دانشگاه همچنین بخشی از تسهیلات خود را در اختیار کسانی می گذارد که می خواهند اسکان خنثی یا دگرباش داشته باشند.

خانه بین المللی که مجموعه آپارتمانی واقع در دانشکده النور روزولت است، در واکنش به گوناگونی سن دیه گو، مختص تبادل بین فرهنگی آمریکا و بین الملل است که پذیرای حدود ۳۵۰ دانشجو از بیش از ۳۰ کشور می باشد. یادگیری بین المللی از طریق برنامه های رسمی شامل بحث های جاری، شب های فرهنگی، و خبرنامه اجتماعی، افزایش می یابد. دانشجویان کارشناسی کلاس بالاتر هر شش دانشکده، دانشجویان تحصیلات تکمیلی، هیات علمی و پژوهشگرانی که مشمول زندگی در خانه بین المللی هستند، در شهرک دانشکده النور روزولت اسکان داده می شوند. برای این برنامه مخصوص، تقاضای بسیاری وجود دارد و معمولا لیست انتظار تهیه می شود. تهیه فضا در خانه بین المللی، تضمین شده نیست و پذیرش در آن، نیازمند فرایند درخواست جدا است.

برنامه های اسکان، دسترسی به غذاخوری را در اختیار دانشجویان قرار می دهد که PETA نام دارند و گیاه خوار پسندترین محل در آمریکا است. به هر دانشجو، تعداد مشخصی «ژتون» داده می شود تا وعده های غذایی را از هر مغازه یا غذاخوری در محوطه خریداری کند. شش سالن غذاخوری مجزا در دانشکده ها وجود دارند و بازار در مجاورت آن هاست؛ به جز دانشکده النور روزولت که بازار آن با ویلج، مشترک است. علاوه بر این شش غذاخوری، چهار غذاخوری خاص و دو کاروان غذا هم در محوطه هست که ژتون قبول می کنند. در حال حاضر، سن دیه گو اسکان دوساله را برای تازه دانشجویان و انتقالی ها عرضه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *