تحصیلی

تحصیلات تکمیلی در حوزه MBA

MBA یکی از بهترین مدارک کارشناسی ارشد برای پیشرفت شغلی می باشد، اما با توجه به مقدار کار، تمرکز و زمانی که صرف گرفتن کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی می شود تصمیم گیری در این رابطه نباید با سهل انگاری همراه باشد. با توجه به نوع تعهدی که در هنگام گرفتن MBA ایجاد می شود باید متمرکز بوده و برای غلبه بر هر گونه مانعی بر سر راه در طول تحصیل آماده باشید.

به هرحال گرفتن MBA فواید زیادی دارد. پنج مورد از دلایل مفید بودن کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی در قسمت پایین آورده شده است:

۱- امکان درآمد بهتر

گرفتن MBA از طریق نشان دادن این برتری که آمادگی داشتن موقعیت شغلی جدی تری را دارید، می تواند شما را از همکارانتان متمایز کند. بعد از فارغ التحصیلی از برنامه MBA می توانید ثابت کنید که تحصیلکرده، آماده و مشتاق قبول مسئولیتهای بیشتر و مشاغل سخت تر هستید، چیزی که معمولا حقوق بیشتری به همراه دارد. اگر می خواهید در شغلتان درآمد بیشتری کسب کنید می توانید MBA را در نظر داشته باشید.

۲- مشاغل بهتر

داشتن MBA درهای زیادی را به سوی فرصتهای شغلی یا حرفه ای بهتر مورد علاقه شما باز می کند. اگر از قرار گرفتن در رده پایین کسب و کار و انجام کاری کسل کننده در نظر سطوح بالاتر، خسته شده اید، MBA می تواند دقیقا چیزی باشد که برای ورود به شغل دلخواهتان به آن نیاز دارید. همچنین داشتن MBA شما را در هنگام درخواست ها و مصاحبه های شغلی بیشتر رقابتی می کند، به این معنی که در مقابل داوطلب بدون MBA شانس بهتری برای استخدام شدن دارید.

۳- شبکه شغلی قوی تر

زمانی که برای تحصیل در رشته MBA به دانشکده می روید در کلاسی مملو از سایر افراد با ذهنی اقتصادی خواهید بود که می خواهند مشاغل خود را تحت کنترل داشته باشند. هرگز نمی دانید این دانشجویان کجا می توانند از زندگی شما خارج شوند یا چه نوع ارتباطی دارند که می تواند برای یافتن شغل رویایی شما کمک کند. علاوه بر این، معلمین، کارکنان و فارغ التحصیلان این برنامه نیز برای سوالات، ارتباطات و فرصتهای شبکه ای در دسترس شما قرار دارند. از طریق گرفتن MBA با برخی از بزرگترین نامهای تجاری جهان در یک زمینه مشترک ارتباط برقرار می کنید.

۴- یادگیری مهارتهای جدید

رفتن به دانشکده کارشناسی ارشد راهی عالی برای یادگیری مهارتهای جدید و توسعه دانش جدید می باشد. از طریق شرکت در کلاسهای متنوع مهارتهایی را فراخواهید گرفت که می توانید مستقیما برای کار اقدام به درخواست کنید. در دو یا سه سالی که در دانشکده خواهید بود علایق جدیدی خواهید یافت، در رابطه با چیزهایی که هنوز آشنایی ندارید دانش کسب می کنید و خود را برای ورود به بازار کار بعد از فارغ التحصیلی یا ارتقاء جدید شغل در صورت شاغل بودن آماده می کنید. با مهارتهای جدیدی که فراگرفته اید دارای تخصصهای متنوعی شده و برای موقعیتهای شغلی بالاتر و جدید در نظر گرفته خواهید شد.

۵ – درک کسب و کار به عنوان یک موضوع کلی

وقتی در رشته بازرگانی مدرک کارشناسی کسب می کنید معمولا فقط بر یک رشته تمرکز دارید. اگرچه باید در چندین کلاس معرفی در سایر رشته ها و موضوع ها شرکت کنید احتمالا به عمق مسائل وارد نمی شوید. اما از آنجا که MBA برای این طراحی شده که به جای کار در کسب و کار، راهبری کسب و کار را به عهده بگیرید در رابطه با حوزه های کسب و کار به طور گسترده ای یاد خواهید گرفت. اگر بعد از فارغ التحصیلی هنوز بر یک حوزه تمرکز دارید، فهم چگونگی ارتباط بازاریابی با حسابداری و ارتباط منابع انسانی با روابط عمومی به شما امکان ایجاد استراتژی های بهتر و داشتن تمرکز واضحتر برای پیشبرد کسب وکار را می دهد.

اگر آماده اید تا حرفه خود را پیش برده و ثابت کنید یک رهبر بازرگانی آینده هستید، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی راهی برای انجام آن می باشد. این پنج مورد فقط جزء کمی از تمام فوایدی است که MBA برایتان به همراه دارد.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *