مهاجرت

سریع ترین راه اسکان در کانادا

محدودیت از پیش تعیین شده ای برای ورود اتباع دیگر کشورها به کانادا وجود ندارد. اخذ اقامت دائم کانادا سریع ترین راه تابعیت کاناداست. طرح ورود مهاجران ماهر، راه را برای سریع ترین مهاجرت مثل طرح نیروی کار ماهر فدرال، طرح تاجر متخصص فدرال، طبقه متخصص کانادا و طرح نامزدهای استانی، هموار می کند. این چهار دسته بندی کلی به متخصصان حرفه ای کمک می کند در کانادا مستقر شوند.

این طرح های مربوط به متخصصان، طرح های منحصر به فردی هستند که کمک می کنند افراد ماهر به سرعت با اقامت دائم به کانادا نقل مکان کنند. سیستم اکسپرس اینتری کانادا سیستم مورد استفاده کانادا برای مهاجرت، پناهندگان و شهروندان است تا متخصصان با مهارت زیاد را جذب کند.

برنامه اکسپرس اینتری کانادا، سیستم بسیار اثربخشی است که متقاضیان می توانند در آن، هر موقع سال، متقاضی ورود سریع شوند. هدف از این طرح، استخراج مهاجران بالقوه از بین کل داوطلبان است. این، مشخصه ویژه برنامه اکسپرس اینتری کانادا است که کمک می کند افراد مناسب برای کار در موسسات کانادا، بتوانند وارد آن شوند.

برنامه اکسپرس اینتری، دعوت از حرفه ای های سراسر دنیاست. اداره مهاجرت کانادا، به کسانی کمک می کند که می توانند خود را شرایط کانادا وفق دهند. اکسپرس اینتری سیستم مبتنی بر امتیاز است که به متخصصان حرفه ای کمک می کند به واسطه روال مهاجرتی سرند شده، به کانادا مهاجرت کنند.

اکسپرس اینتری در ژانویه سال ۲۰۱۵ آغاز شد و با موفقیت، از ۳۵۰۰۰ متقاضی دعوت کرد تقاضای اقامت دائم کنند. طرح ویزای موفق کانادا بابت تصمیم گیری های به جا، مورد تحسین قرار گرفته است.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *