تور

سفر به استرالیا: باسلتون (Busselton)

شما می توانید در خلیج قرمز فیروزه ای آرام باسلتون یک پیاده روی ۱٫۸ کیلومتری را انجام داده و یا با قطار از روی اقیانوس هند، بر روی طولانی ترین اسکله چوبی نیمکره جنوبی عبور نمایید. و در زیر امواج، می توان بهترین مرجان های مصنوعی استرالیا را با شنا و یا غواصی مشاهده نمود.

شهری که دو بار به عنوان بهترین شهر گردشگری استرالیا انتخاب شده و تنها فاصله اندکی با منطقه رودخانه شراب ماگارت دارد، دلایلی زیادی وجود دارد که با یک رانندگی ۲ ساعت و ۴۰ دقیقه ای و یا پرواز ۵۰ دقیقه ای جنوب پرت، از باسلتون دیدن نمایید.

اسکله تاریخی ثبت شده در آثار ملی آن در اصل در سال ۱۸۶۵ ساخته شد، و بلیط اسکله باسلتون، به لطف آب های گرمسیری لیووین، شما را با خود به تماشای ماهی های رنگارنگ و مرجان های گرمسیری خود می برد.

درامتداد خط ساحلی شمالی، آب های آرام، ماسه های سفید، چمنزارهای سرسبز، و درختان کاج سایه دار ساحل شنای اصلی، محیطی خانوادگی را برای یک روز خوب در کنار خانواده را فراهم می آورند. در اینجا و  در مسیر ۳۰ کیلومتری سواحل آرام، می توانید ماهیگیری، اسکی روی آب، غواصی، موج سواری،  و یا قایق رانی بر روی آب های آرام خلیج جئوگراف را تجربه کنید.

در فاصله اندکی از ساحل، خیابان اصلی باسلتون قرار گرفته است، مکانی که شما می توانید بوتیک های مد، لباس های طراحان، وسایل غواصی و عتیقه جات را مشاهده نمایید. از مسیر درختان انجیر عبور کرده و در اطراف خود مغازه های مد، زیبایی و تنقلات را مشاهده خواهید کرد.

در زمینه فرهنگ، می توانید وارد موزه باسلتون شوید، دادگاه قدیمی و کلیسای زیبای سنت ماری را مشاهده کرده و به قرن ۱۸ام بازگردید، هنگامی که باسلتون به عنوان یکی از اولین شهرک های استرالیای غربی ایجاد گردید. مستقر شده در مکان دادگاه و زندان قدیمی، گالری آرتگو مدرن و مجتمع هنر قرار گرفته اند که آزادی را جشن گرفته و آثار هنرمندان جنوب غرب و غرب استرایا را به نمایش می گذارند.

با توجه به نحوه تنظیم تورها، رستوران ها و اقامت گاه ها امکان سفر به آن با هر مقدار بودجه و هر نوع سلیقه ای وجود دارد .

فعالیت ها توریستی در سفر به باسلتون

اتومبیل رانی، دوچرخه سواری در کوهستان، تماشای پرندگان، قایقرانی، کمپ زنی، دوچرخه سواری، ماهیگیری، اسب سواری، غواصی، اسکی روی آب، شنا، پیاده روی.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *