تور, ویزا

سفر به سیدنی

در سیدنی گردش کنید

بسیاری از مردم فکر می کنند تاریخ سیدنی با از راه رسیدن کاپیتان کوک به خلیج بوتانی در ماه می ۱۷۷۰ شروع شد. کافی است با جنگجوهای محلی سوار قایق شوید و در اطراف بندر معروف آن بگردید اما موقع دیدن یادگارهای بهترین گردشگاه درباره زندگی مردم بومی منطقه که سی هزار سال قبل از ورود «رفقای سفید» زندگی می کردند، بیشتر خواهید آموخت. نام بومی مکان ها را هم یادخواهید گرفت-خلیج بوتانی زمانی کامای (Kamay) نام داشت و زمانی که الان خانه اپرای سیدنی است را جوبگالی (Jubgalee) می نامیدند.

سوار برکشتی ساخت سال ۱۸۹۹ و قدیمی ترین کشتی که هنوز در استرالیا کار می کند و توری است که مالکانش مردم بومی هستند، خدمه ای دارد که درباره روش های ماهیگیری بومیانی برایتان خواهند گفت که تصور می شود در مناطق خشک تر استرالیا سکونت داشته اند. نقطه اوج این تور توقف در جزیره کلارک (Clark) است که زمانی محل ملاقات مهمی برای بومیان بود و رئیس قبیله، دائی مکس و دیگران با رقص محلی کوروبوری (Corroboree) از شما استقبال خواهند کرد. تماشای این مراسم هزاران ساله درست پشت افق یکی از مدرن ترین مکان های دنیا واقعا شگفت انگیز است و نمی شود فراموش کرد.

گردش در سیدنی با پای پیاده یا با دوچرخه

سیدنی به عنوان یکی از پرجمعیت ترین شهرها و یکی از متناسب ترین مردمان جهان بهتر است پیاده –یا با دوچرخه سیر و سیاحت شود. یکی از جالب ترین مسیرها، مسیر ۳۸ کیلومتری حلقه سبز (Green Ring) است که مسیرهای ساحلی، دوچرخه سواری و مسیرهای سبز دیگر را به هم متصل می کند و برخی از برترین نقاط شهر از جمله بندر دارلینگ، رودخانه کوک، باتلاق های گیاهی و بندر سیدنی در خلیج کاکل (Cockle) را در بر دارد. اطراف بندر چند تپه کم ارتفاع هم دارد و حتما در این منظره های دیدنی، ورزشی هم کرده اید.

دره هانتر و نوشیدنی سازی های معروف جهانی اطراف آن و البته اقیانوس آرام در یک طرف آن، با اقلیمی بی نقص برای کشاورزی باعث شده است سیدنی همه شرایط غذاهای فوق العاده با همه بودجه ها را داشته باشد. در این منطقه نه سری از رستوران های زنجیره ای ایکو (Iku) وجود دارد که غذاهای بیودینامیکی، ارگانیکی و گیاه خواری مثل قارچ، تره فرنگی، شیرینی پای آویشن یا سبزیجات طعم دار، توفو و لاکسای برگ لیمو (نوعی رشته) ارائه می دهد.

برای مناسبت های خاص تر، می توانید به تنها رستوران بی اقلیم نیوساوث ولز به نام بیلی گوونگ (Billy Kwong) بروید و بتوانید در آن غذاهای ارگانیکی مانند ماهی مرکب خشک شده، شابانک و سالاد علف های آسیایی یا خوراک گوشت فلفلی سیچوان با خیار شور و شاهی آبی میل کنید. عاشقان آرام غذاخوردن باید به پیزانتس فیست (Peasants’ Feast) یا دانکس استریت دپو (Danks Street Depot) بروند که بهترین محصولات کشاورزی را از کشاورزان و تولید کننده های اطراف تهیه می کند.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *