مهاجرت

مهاجرت به کبک از طریق برنامه کسب و کار

زمانی که به دنبال انجام کاری در کانادا هستید برنامه های مختلفی بسته به سن، تحصیلات، تجربه کاری، ارزش خالص و تاریخچه کارآفرینی  شما در دسترس می باشند. کانادا برنامه های مهاجرتی خود را به برنامه های فدرال و برنامه های ایالتی تقسیم بندی می کند.

برنامه های فدرال توسط دولت فدرال کانادا اجرا شده و به افراد اجازه می دهند تا در هر جایی در کانادا کار کرده و زندگی نمایند، به استثنای کبک که برنامه مهاجرتی خود را دارد. برنامه های ایالتی توسط هر ایالت / ناحیه به صورت جداگانه اجرا شده و با توجه به نیازهای خاص آن ها طراحی شده اند. این برنامه ها طراحی شده اند تا به ایالت ها اجازه دهند تا مهاجران جدید را با توجه به نیازهایشان به آنجا بیاورند.

چندین برنامه فدرال و ایالتی در حال اجراست است که به متقاضیان اجازه می دهد بر اساس تجربه کاری خود اقدام نمایند. هر برنامه نیازهای خاص خود را دارد که می تواند شامل میزان دارایی خالص شخصی، تعداد سال های تجربه و بودجه در دسترس به منظور سرمایه گذاری در یک شغل جدید/  موجود در کانادا، برای باشد. موارد زیر یک بررسی مختصر و اولیه از این برنامه در کبک می باشد:

مهاجرت به کبک

  • قصد سکونت در کبک
  • حداقل دارایی خالص ۳۰۰۰۰۰ دلار کانادا
  • حداقل دو سال تجربه در اداره کسب و کار به صورت مستقل و یا همراه با همسر و یا شریک زندگی ( که شما حداقل ۲۵ درصد از سهام سرمایه گذاری شما را کنترل می نمایید) در طی پنج سال پیش از ارسال درخواست شما به کبک
  • واجد الشرایط بودن در یکی از دو برنامه زیر:
  • پروژه کسب و کار: ثبت یک پروژه کسب و کار با هدف ایجاد و یا دستیابی به کار (کشاورزی، صنعتی و یا تجاری) در کبک که شما خود آن را مدیریت کرده و یا شما در مدیریت به صورت روزانه سهیم می باشید. شما باید به صورت مستقل و یا همراه با همسر و یا شریک زندگی حداقل ۲۵ درصد از سهام سرمایه به ارزش حداقل ۱۰۰۰۰۰ دلار کانادا را کنترل نمایید.
  • فراگیری (اکتساب) کسب و کار در کبک: در کبک به دست آمده است، به صورت مستقل و یا همراه با همسر و یا شریک زندگی شما و حداقل ۲۵ درصد از سرمایه در کار (کشاورزی، تجاری، و یا صنعتی) با حداقل ارزش ۱۰۰۰۰۰ دلار کانادا می باشد. شما باید خود کار را مدیریت کرده و یا در مدیریت به صورت روزانه سهیم باشید.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *