تور, ویزا

وین – شهری دیدنی در اتریش

وین – شهری دیدنی در اتریش

اولین پارک شهر وین (که در سال ۱۸۶۲) افتتاح شد توسط یوسف سلنی (Josef Selleny) نقاش منظره ها به سبک باغ های انگلیسی طراحی شد و با یادبود و مجسمه تزئین شد، بیش از هر پارک دیگری در وین. داخل آن، کورسالن (Kursalon) که حوالی همان موقع به سبک تاریخی رنسانس ایتالیایی ساخته شد، هنوز محل برگزاری رویدادهاست.

جزیره دانوب

جزیره دانوب در وسط این رودخانه می گذرد و مکان های زیادی برای اسکیت، دوچرخه سواری، شنا، و کانو سواری دارد. چند ساحل هم-از جمله مناطق طبیعی در انتهای شمالی و جنوبی-یافت می شود.

باغ وحش شان برون

زمین های کاخ عظیم شان برون جایگاه مجموعه حیوانات عجیب هم هست. این باغ وحش که بر پایه طراحی معمار امپراتور اشتفان (Stephan) در سال ۱۷۵۱ بنا شده است، در اصل ۱۳ قفس داشت که اطراف محوطه عمومی قرار داشت. از آن به عبد، مجموعه باغ و حش و قفس ها زیادتر شده است و هنوز هم پرطرفدار است.

اشتادپارک (Stadtpark)

اولین پارک شهر وین (که در سال ۱۸۶۲) افتتاح شد توسط یوسف سلنی (Josef Selleny) نقاش منظره ها به سبک باغ های انگلیسی طراحی شد و با یادبود و مجسمه تزئین شد-بیش از هر پارک دیگری در وین. داخل آن، کورسالن (Kursalon) که حوالی همان موقع به سبک تاریخی رنسانس ایتالیایی ساخته شد، هنوز محل برگزاری رویدادهاست.

جنگل وین (Vienna Woods)

جنگل وین-که پای آلپ قرار دارد-بیشتریت ارتفاع را در ضوف دارد (۸۹۳ متر). این مکان پردرخت در غرب شهر است و حدود ۴۵ کیلومتر امتداد دارد. خبر خوب: این منطقه در برابر خطر گسترش شهری، وضعیت محافظت شده دارند.

75237 – 021 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *