مهاجرت

مهاجرت به کانادا : درباره مانیتوبا

مهاجرت به کانادا : درباره مانیتوبا

از این موقعیت برای کسب اطلاعات درباره استان مانیتوبای کانادا استفاده کنید. استان مانیتوبا که در مرکز کانادا قرار دارد، یکی از سه استان چمنزاری کاناداست و بیش از ۱،۲۷۲،۰۰۰ نفر جمعیت دارد. بزرگ‌ترین شهر این استان، مرکز آن یعنی وینیپگ است که جمعیتی فراتر از ۷۸۰،۰۰۰ نفر دارد. دومین شهر بزرگ آن براندون با جمعیتی در حدود ۵۳،۰۰۰ نفر است. در سال‌های اخیر جمعیت مهاجران این استان افزایش‌یافته است. در حال حاضر، بیش از ۱۳،۰۰۰ نفر مهاجر هرساله این شهر را برای زندگی انتخاب می‌کنند.

از این موقعیت برای کسب اطلاعات درباره استان مانیتوبای کانادا استفاده کنید.

استان مانیتوبا که در مرکز کانادا قرار دارد، یکی از سه استان چمنزاری کاناداست و بیش از ۱،۲۷۲،۰۰۰ نفر جمعیت دارد. بزرگ‌ترین شهر این استان، مرکز آن یعنی وینیپگ است که جمعیتی فراتر از ۷۸۰،۰۰۰ نفر دارد. دومین شهر بزرگ آن براندون با جمعیتی در حدود ۵۳،۰۰۰ نفر است. در سال‌های اخیر جمعیت مهاجران این استان افزایش‌یافته است. در حال حاضر، بیش از ۱۳،۰۰۰ نفر مهاجر هرساله این شهر را برای زندگی انتخاب می‌کنند.

شهر اصلی مانیتوبا

وینیپگ

وینیپگ که مرکز استان مانیتوبا و محل زندگی بیش از نیمی از جمعیت آن است، با مرکز جغرافیایی آمریکای شمالی فاصله بسیار نزدیکی دارد. در این شهر که مرکز استان و هشتمین شهر بزرگ کاناداست، دفاتر بزرگ مدیریت دولتی و دفاتر شرکت‌های تجاری اصلی قرار دارند. وینیپگ با داشتن چندین مؤسسه آموزشی پس از متوسطه یکی از مراکز اصلی پژوهش و توسعه در این منطقه است که این عامل مهم به جذب شرکت‌های بزرگی مانند Boeing و Bristol Aerospace در آنجا کمک زیادی کرده است.

وینیپگ به داشتن زمستان‌های سرد و طولانی هم مشهور است که باعث شده به آن نام مستعار «Winterpeg» هم بدهند. به‌هرحال، نکته مثبت این شهر آن است که تابستان‌های کاملاً گرمی دارد. اهالی وینیپگ در طول فصل تابستان از فرصت‌های تفریحی فراوانی که رودخانه رد (red river) و دریاچه‌های اطراف ایجاد کرده‌اند، استفاده فراوانی می‌برند. تابستان در وینیپگ فصل برگزاری جشنواره‌های فراوان، جشن‌های هنری و جوامع فرهنگی است.

شهر وینیپگ جامعه هنری پررونقی دارد. مردم این شهر از هنرهای سنتی مانند باله سلطنتی وینیپگ، گالری هنری وینیپگ یا ارکستر سمفونیک وینیپگ لذت زیادی می‌برند. در این شهر جشنواره تئاتر حاشیه وینیپگ، دومین جشنواره بزرگ در آمریکای شمالی (بزرگ‌ترین جشنواره در ادمونتون استان آلبرتا برگزار می‌شود) و نیز جشنواره‌های جاز و موسیقی محلی نیز برگزار می‌شوند.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *