تحصیلی

کانادا، مقصد دانشجویان بین المللی

کانادا مقصد دانشجویان بین‌المللی

همواره دانشجویان بیشتری کانادا را به عنوان یک مقصد تحصیلی انتخاب می کنند. استانهای غیرساحلی کانادا – آلبرتا، ساسکاچوان و مانیتوبا – شاهد رشد تعداد دانشجویان بین المللی ثبت نام کرده در موسسات دانشگاهی خود می باشند. در پنج سال گذشته تعداد ثبت نام دانشجویان بین المللی در مانیتوبا تقریبا دو برابر شده است. در همان زمان – از سال تحصیلی ۲۰۱۱- ۲۰۱۲ تا سال تحصیلی ۲۰۱۵-۲۰۱۶ – آلبرتا شاهد افزایشی ۴۰ درصدی و ساسکاچوان شاهد افرایش ۲۴ درصدی بود. بین المللی سازی مهم می باشد زیرا دنیا رو به بیشتر جهانی شدن است و مهم است دانشجویان و کارمندان توانایی به خوبی کار کردن با یکدیگر را داشته باشند.

 همواره دانشجویان بیشتری کانادا را به عنوان یک مقصد تحصیلی انتخاب می کنند

استانهای غیرساحلی کانادا – آلبرتا، ساسکاچوان و مانیتوبا – شاهد رشد تعداد دانشجویان بین المللی ثبت نام کرده در موسسات دانشگاهی خود می باشند.

در پنج سال گذشته تعداد ثبت نام دانشجویان بین المللی در مانیتوبا تقریبا دو برابر شده است. در همان زمان – از سال تحصیلی ۲۰۱۱- ۲۰۱۲ تا سال تحصیلی ۲۰۱۵-۲۰۱۶ – آلبرتا شاهد افزایشی ۴۰ درصدی و ساسکاچوان شاهد افرایش ۲۴ درصدی بود.

بین المللی سازی مهم می باشد زیرا دنیا رو به بیشتر جهانی شدن است و مهم است دانشجویان و کارمندان توانایی به خوبی کار کردن با یکدیگر را داشته باشند.

موسسات دانشگاهی در سراسر استانهای کانادا تشخیص دادند که دانشجویان بین المللی به تنوع بخشی آموزشی، ایجاد شهرت جهانی از یک موسسه و اقتصاد محلی کمک می کنند.

Ron Horlton رئیس مطالعات فارغ التحصیلی ذز کالج NorQuest در ادمونتون، آلبرتا، می گوید: “آموزش بین المللی همچون حفره ای در ادمونتون رشد کرده است و اولویت کالج ها شده است. بین المللی سازی مهم می باشد زیرا دنیا رو به بیشتر جهانی شدن است و مهم است دانشجویان و کارکنان توانایی به خوبی کار کردن با یکدیگر را داشته باشند.”

از آنجا که کارمندان پذیرش در دانشگاه ها و کالج ها هدف جذب دانشجویان بیرون از کانادا را دارند، دانشجویان بین المللی خوش آتیه می توانند انتظار خوشامدی گرم و حمایت در طول تحصیل را داشته باشند.

علاوه بر پذیرش برخی دانشگاههای برتر کانادا، استانهای کانادا دارای خیلی از کالج های فنی مشهور می باشند. کسب دیپلم یا مدرک در یک رشته تجاری یا مهارت فنی در هنگام ورود به نیروی کار کانادا سودمند  می باشد. کالج های کانادا برای آموزش دانشجویان با فرصتهای سودمند در تجارب شغلی، برنامه های همکاری و کارآموزی مشهور هستند – همه اینها به دانشجویان کمک می کند بعد از فارغ التحصیلی موفق باشند. کالج ها و دانشگاهها در استانهای کانادا از این قاعده مستثنی نیستند، و دانشجویان بین المللی می توانند از وجود طیف وسیع برنامه های تحصیلی hands-on مطمئن باشند.

Britta Baron، معاون رئیس دانشگاه آلبرتا، بیان کرد: “دانشجویان بین المللی بیشتر از طریق آرمانهای شغلی دارای انگیزه می شوند. دانشجویان بین المللی همیشه به سوی برنامه هایی می روند که چشم اندازی از فرصتهای خوب شغلی دارد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *