تحصیلی

دانشگاه های استرالیا

دانشگاه های استرالیا: دروازه ای به دنیای فرصت های تحصیلی و کاری

استرالیا با داشتن بیش از 40 دانشگاه معتبر و رتبه بندی بالایی در رده بندی های جهانی، استرالیا فرصت های فراوانی را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند تا در محیطی پویا و بین فرهنگی به تحصیل بپردازند و آماده ورود به بازار کار جهانی شوند. در این مقاله، ما به بررسی برخی از دانشگاه های برتر استرالیا می پردازیم و مزایای تحصیل در این کشور را بررسی می کنیم. همچنین، پاسخ سوالات متداولی را که دانشجویان بین المللی در مورد تحصیل در استرالیا دارند، ارائه خواهیم داد.

در استرالیا در یکی از کالج‌ها یا دانشگاه های استرالیایی تحصیل کنید، بدین گونه دری به جهانی از مطالعات باز می‌کنید که زندگی شما را از دانش، مهارت و اشتیاق سرشار می‌کند. بخش‌های مربوط به تحصیلات عالی، طیف وسیعی از برنامه‌ها و دوره‌های دانشگاهی را ارائه می‌دهد که به کسب مهارت‌های بسیار مورد توجه و معتبر جهانی، می‌انجامد.

استرالیا مقصد انتخابی دانشجویانی از سراسر دنیاست که به دنبال آموزش با کیفیت با قیمتی مقرون به صرفه هستند. دانشگاه های استرالیا طیف وسیعی از رشته‌های جهانی شامل حسابداری، تجارت، محاسبات بازرگانی، حقوق، مدیریت، بازاریابی، پرستاری و گردشگری را ارائه می‌دهند. آینده خود را بررسی کنید و ببینید چه دانشگاه هایی در استرالیا می‌توانند آن را به شما ارائه دهند.

شما می‌توانید توصیف خلاصه‌ای از برخی مؤسسات و دانشگاه های استرالیا،  قبل از انتخاب منو و جستجو در وب‌سایت‌های آن‌ها، بخوانید.

دانشگاه های استرالیا

دانشگاه های استرالیا

بیشتر بخوانید:

مهاجرت به سیدنی استرالیا

دانشگاه ویکتوریا ملبورن

دانشگاه ویکتوریا  ملبورن، ویکتوریا. ویکتوریا یکی از بزرگترین مؤسسات دوگانه استرالیا در تحصیلات عالی است، با وجود یک کالج TAFE، ترکیب واحدی از مهارت‌های آکادمیک و فنی و حرفه‌ای را در فضایی مدرن و حمایتی ارائه می‌دهد. این دانشگاه به دلیل ارائه طیف وسیعی از دوره‌های امروزی و مرتبط به محیط استخدامی مدرن، شهرت بالایی دارد و در میان دانشگاه های ویکتوریا به‌عنوان موسسه‌ای خلاق و مبتکر شناخته شده است.

دانشگاه Deakin ملبورن

دانشگاه Deakin ملبورن، ویکتوریا. دانشگاه Deakin یکی ازپیشرفته ترین و رؤیایی‌ترین دانشگاه های استرالیا است. این دانشگاه به‌عنوان ارائه دهنده تحصیلات دانشجو محور و عالی، شناخته شده و با سرعت فزاینده‌ای مقصد محبوب بین‌المللی شده است که حدود ۷۰۰۰۰ دانشجوی در حال تحصیل در دانشکده‌های مختلف، شامل رشته‌های ELICOS دارد.

دانشگاه باند گولد کوست

دانشگاه باند گولد کوست، دانشگاه کویینزلند بوند اولین و بزرگترین دانشگاه خصوصی استرالیا است و به‌عنوان یکی از دانشگاه های کویینزلند که شهرت عالی جهانی دارد، ترقی کرده است. در بوند شما تحصیلات شخصی را با وجود معلمین بسیار مجرب، دوره‌ها و روش‌های تدریس خلاقانه، در یک مجموعه دانشجویی بین‌المللی و محوطه ایمن و زیبای دانشگاه، تجربه خواهید کرد. نسبت کارمندان Bond به دانشجویانش، بهترین نسبت در استرالیا است.

دانشگاه آدلاید

دانشگاه آدلاید جنوب استرالیا. دانشگاه آدلاید یکی از قدیمی‌ترین و عالی‌رتبه‌ترین دانشگاه های استرالیا است و در همه‌ی رشته‌ها راه به سوی مؤسسات آموزش عالی دارد. این دانشگاه به‌عنوان یکی از بهترین دانشگاه های استرالیا شناخته شده است. در سال ۱۸۷۴ تأسیس شده و عضو گره هشت (Group of Eight) است. در میان جمعیت زیاد ۱۴۰۰۰ دانشجو، بیشتر از ۱۸۰۰ دانشجوی این دانشگاه از سایر کشورها هستند.

دانشگاه آدلاید

 


** برای مهاجرت به استرالیا شما نیاز به ویزای استرالیا و وقت سفارت استرالیا دارید **


دانشگاه وسترن سیدنی

دانشگاه وسترن سیدنی (UWS) سیدنی، NSW. با بیشتر از ۳۲۰۰۰ دانشجو، دانشگاه وسترن سیدنی (UWS) یک از بزرگترین دانشگاه های استرالیا است. هر ساله بیشتر از ۲۸۰۰ دانشجوی بین‌المللی از ۷۰ کشور مختلف، UWS را برای تحصیل انتخاب می‌کنند.  UWS دانشگاهی در حال ترقی با سرعت بالا، پرانرژی و جوان،  با شش دانشکده در منطقه سیدنی است.

دانشگاه Southern Cross Lismore، Tweed Heads/Gold Coast و Coffes Harbour، دانشگاه Queensland Southern Cross یک دانشگاه دولتی استرالیایی است که به طور بین‌المللی شناخته شده است. این دانشگاه شهرتی در رابطه با برتری‌های علمی دارد، و جایزه‌ها و هدایای استرالیا و  معتبر بین‌المللی را از آن خود کرده است. برنامه‌های ارائه شده توسط دانشگاه، از نظر کیفی دارای استانداردهای بالای آکادمیک هستند.

دانشگاه Griffith، Brisbane و Gold Coast، دانشگاه Queensland Griffith، یکی از برجسته‌ترین دانشگاه های استرالیا که بیش از ۲۵۰۰ کارمند در کادر تدریس دارد، ۲۷۰۰۰ دانشجو شامل ۴۰۰۰ دانشجو از ۸۰ ملیت دارد. Griffith  تبدیل به انتخاب محبوب دانشجویانی که تصمیم به تحصیل در یکی از دانشگاه های استرالیا گرفته‌اند، شده است. یادگیری هرگز از یادگیری در این دانشگاه، لذت‌بخش تر و با ارزش‌تر نبوده است.

دانشگاه وسترن سیدنی

مطالب مرتبط:

کار در استرالیا برای ایرانیان و شرایط آن

دانشگاه Toowoomba کوینزلند جنوبی

دانشگاه Toowoomba کوینزلند جنوبی، کوینزلند. USQ به‌عنوان پیشرو جهانی در زمینه‌ها و طرح‌های مطالعاتی آموزش دانشگاهی شناخته شده است. USQ دانشگاهی مبتکر، قابل انعطاف و پویا است که کارمندان و دانشجویانش از اینکه پاسخگوی بازار جهانی از لحاظ فناوری هستند، به خود می‌بالند.

دانشگاه تکنولوژی  سوینبرن  ملبورن، ویکتوریا. سوینبرن در سال ۱۹۰۸ تأسیس شد و به‌عنوان ارائه دهنده آموزش تخصصی،  در استرالیا و خارج از آن شهرتی عالی دارد.

سوینبرن دانشگاهی خلاقانه و کوچک است که با سرعت ویژگی متمایزی را تشکیل داده است که  شامل مطالعه  خصوصیاتی است که هدف، دستاورد و کیفیت واقعی نتایج آموزشی دانشگاه را انعکاس می‌دهد.

دانشگاه هوبارت تاسمانی

دانشگاه هوبارت تاسمانی- Launceston ، تاسمانی دانشگاه تاسمانی چهارمین دانشگاه استرالیا از لحاظ قدمت است. این دانشگاه به‌عنوان موسسه تحقیق و تدریس از نظر بین‌المللی بسیار مورد توجه است. دانشگاه تاسمانی محیطی لذت‌بخش و مطلوب برای تحصیل در تمام سطوح تحصیلات عالی را ارائه می‌دهد. دانشگاه فناوری کوینزلند – بریزبن – موسسه‌ای خلاق و پویا است که نه تنها نیازهای دانشجویان محلی و بین‌المللی را برآورده می‌سازد، بلکه یکی از بالاترین رتبه‌های MBA استرالیا را بر اساس لیست جهانی Financial Times در سال ۲۰۰۴ دارا است.

دانشگاه Macquarie سیدنی

دانشگاه Macquarie سیدنی، دانشگاه NSW Macquarie یکی از ممتازترین دانشگاه های NSW و ارائه کننده تحصیلات مدرن، پیچیده و بین‌المللی  در استرالیا است. Macquarie با بیش از ۲۴۰۰۰ دانشجو شامل ۴۰۰۰ دانشجوی بین‌المللی، به دستاوردهای آکادمیک برجسته خود مباهات کرده و منابعی عالی برای یادگیری و تحصیل به صورت آنلاین دارد. دانشگاه کوان ادیت  پرت، استرالیای غربی. دانشگاه کوان ادیت  به خاطر دوره‌هایی با محتوای خلاقانه، تحقیقات تخصصی و تحصیلات مبتکرانه‌اش، شناخته شده است.

این دانشگاه با وجود تفکر پاسخگو و پیش رو، یکی از دانشگاه های پرت است که به صورت بین‌المللی متمرکز است و دانشگاه پیش رو در ارائه برنامه‌های درجه‌ای متمرکز حرفه‌ای است. دانشگاه فناوری، سیدنی (UTS) سیدنی، NSW دانشگاه فناوری، سیدنی (UTS) به‌عنوان پیشرو تحصیلات حرفه‌ای متمرکز شناخته شده است و به‌عنوان یکی از بهترین‌ها در استرالیا در نظر گرفته می‌شود. این دانشگاه یکی از جامع‌ترین  طیف‌های مدارک معتبر  بین‌المللی و خلاقانه را در استرالیا ارائه می‌دهد. هنگامی که افراد در رابطه با دانشگاه های سیدنی صحبت می‌کنند، ناخودآگاه UTS را انتخاب می‌کنند.

دانشگاه کانبرا

دانشگاه کانبرا (ACT). دانشگاه بین‌المللی ACT جمعیت متنوعی از دانشجویان از بیش از ۸۰ کشور جهان در محوطه کانبرا را دارد. در شهرهای غیرساحلی، دانشگاه برنامه‌هایی را در کشورهایی مثل هنگ کونگ، چین، سنگاپور، مالزی، تایلند و ویتنام تدریس می‌کند.

دانشگاه موناش ملبورن

دانشگاه موناش ملبورن، دانشگاه موناش ویکتوریا یکی از بهترین دانشگاه های استرالیا است و راه را با تمرکز بین‌المللی خود، تحقیقات پیشگامانه و مزیت‌های آکادمی، پیش می‌رود.  از زمانی که اولین دانشجو  در سال ۱۹۶۱ وارد دانشگاه مونارش شد، این دانشگاه به یک موسسه پر انرژی، چند فرهنگی و متنوع با شش دانشکده در اطراف ایالت ترقی کرده است و شهرت بین‌المللی عالی دارد که دانشجویان زیادی را جذب می‌کند.

دانشگاه نوتردام، پرت استرالیا، استرالیای غربی، دانشگاه نوتردام الهام گرفته از بزرگترین دانشگاه های کاتولیک در جهان، دانشگاه نوتردام در ایالت متحده، سنت پر از جنب و جوش یک دانشگاه کاتولیک همراه با تاریخی غنی را به آموزش استرالیا، آورده است.

دانشگاه موناش ملبورن

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.


سوالات متداول | FAQs


چه مدارکی برای درخواست پذیرش دانشگاه های استرالیا نیاز دارم؟

  • مدرک تحصیلی
  • ریز نمرات
  • انگیزه نامه
  • توصیه نامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *