تحصیلی

گزینه های تحصیلی بیشتر در استرالیا

گزینه های تحصیلی استرالیا: سفری به سرزمین فرصت‌ها


استرالیا طیف وسیعی از فرصت‌های مطالعاتی را در کنار دوره‌های همراه با مدرک خود مانند دوره زبان انگلیسی، دیپلم و مدرک کارشناسی ارائه می‌دهد. در این مطلب قصد داریم تا گزینه های تحصیلی استرالیا را مورد بررسی قرار دهیم.

فرصت‌های تحصیل در خارج از کشور

طیف گسترده‌ای از برنامه‌های آموزشی خارج از کشور در استرالیا متناسب با اهداف شخصی و بودجه شما وجود دارد. شما می‌توانید برای یک ترم ، یک سال و یا حتی در طول تعطیلات تابستان خود در خارج از کشور درس بخوانید. به طور کلی با برنامه تحصیلی خارج از کشور، موسسه کشور شما شرایط تبادل رسمی با مؤسسات استرالیا را ندارد و شما معمولاً باید از موسسه خود مرخصی بگیرید.

علاوه بر این، شما معمولاً مجبورید به هزینه موسسه استرالیایی را جلوتر پرداخت کنید. شما ابتدا باید با دفتر تحصیل در خارج از کشور برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه‌های تحصیلی تأیید شده خارج از کشور و کسب اعتبار برای تحصیل در خارج از کشور برای رشته پیشنهادی خود مشورت کنید.

تبادل دانشجو

شما همچنین می‌توانید در برنامه تبادل دانش‌آموز در یک موسسه استرالیا برای یک ترم یا سال حضور بیابید. برنامه‌های تبادل دانشجو می‌تواند یک گزینه مقرون به صرفه باشد، چراکه شما شهریه خود را همچنان به موسسه کشور خودتان پرداخت می‌کنید. اگر شما در برنامه تبادل دانش‌آموز شرکت کنید همچنان دانش‌آموز موسسه خود باقی می‌مانید و جهت ثبت‌نام در این دوره باید از طریق مسئول موسسه کشور خود برای این دوره گزینش شوید.

اعتبار برای مطالعه در استرالیا معمولاً از طرف موسسه کشور مبدأ فراهم می‌شود ولی قبل از مبادرت به این کار از آن مطمئن شوید. شما باید با موسسه کشور خود صحبت کنید تا متوجه شوید چه رابطه مبادله‌ای با مؤسسات استرالیایی دارند.

گزینه های تحصیلی استرالیا

گزینه های تحصیلی استرالیا

حتما مطالعه کنید:

ویزای استرالیا

اسکیل ورکر استرالیا

تورهای مطالعاتی استرالیا

یک تور مطالعه، یک رویداد خاص است که در آن یک مدرسه یا دانشگاه یک گروه از دانش‌آموزان آینده‌نگر را برای نگاهی اجمالی به زندگی دانشجویی در استرالیا دعوت می‌کند. شما می‌توانید از امکانات تور دانشگاه استفاده کنید، گزینه‌های محل اقامت را ببینید، در کلاس و گردش‌های علمی حضور یابید، و در زندگی اجتماعی دانش‌آموزان استرالیا شرکت داشته باشید. با موسسه خود در مورد تورهای مطالعاتی در دسترس صحبت کنید.

آموزش از راه دور

اگر شما می‌خواهید با یک موسسه استرالیایی دوره تحصیل خود را بگذرانید ولی نمی‌توانید در طول کل دوره در کلاس حضور داشته باشید، آموزش از راه دور می‌تواند راه‌حل مناسبی برای شما باشد. برنامه‌های آموزش از راه دور به شما امکان به دست آوردن یک مدرک از یکی از مؤسسات استرالیا را در کشور خودتان، و یا با ترکیب مطالعه در کشور خود و مطالعه در استرالیا فراهم می‌آورد.

شما باید با موسسه انتخابی خود در مورد اینکه کدام دوره‌ها را به‌صورت از راه دور ارائه می‌شود، و شرایط ورود به آن دوره صحبت کنید. شما احتمالاً برای ورود به دوره آموزش از راه دور در مقطع کارشناسی در استرالیا، نیاز به یک گواهی ارشد متوسطه از آموزش و پرورش استرالیا (سال ۱۲) یا گواهی معادل از یک کشور دیگر دارید. مؤسسات نیز ممکن است بلوغ، انگیزه، و یا تجربه کاری مربوطه شما را در آن رشته در نظر بگیرند.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. در اینجا به پایان گزینه های تحصیلی استرالیا رسیدیم. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد.


سوالات متداول | FAQs


1. چه طیف وسیعی از فرصت های تحصیلی در استرالیا وجود دارد؟

استرالیا طیف وسیعی از فرصت های تحصیلی را در کنار دوره های همراه با مدرک خود مانند دوره زبان انگلیسی، دیپلم و مدرک کارشناسی ارائه می دهد. شما می توانید برای یک ترم، یک سال و یا حتی در طول تعطیلات تابستان خود در خارج از کشور درس بخوانید.

2. برنامه های تبادل دانشجو چه هستند؟

شما می توانید در برنامه تبادل دانشجو در یک موسسه استرالیا برای یک ترم یا سال حضور بیابید. برنامه های تبادل دانشجو می تواند یک گزینه مقرون به صرفه باشد، چرا که شما شهریه خود را همچنان به موسسه کشور خودتان پرداخت می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *