تور

هتل های ایروان | بهترین هتل ایروان ارمنستان

برای کسب جدیدترین اطلاعات هتل های ایروان، بهترین هتل ایروان ارمنستان و هتل های نزدیک میدان جمهوری ارمنستان با موسسه مهاجرتی نیلگام همراه شوید. همواره گزینه های محبوب سفر خارجی به کشورهای نزدیک و همسایه با ایران شامل ترکیه، گرجستان و امارات بوده است، این در حالی است که امکان سفر به مقاصد نزدیک و جذاب دیگری مثل تاجیکستان، آذربایجان و ارمنستان نیز وجود داشته و می توانید با رزرو هتل های ایروان با قیمت هایی مناسب، در بهترین هتل ایروان ارمنستان اقامت یافته و یک ماجراجویی جدید در اقلیمی متفاوت را تجربه کنید.

البته این موضوع کاملاً به تصمیم شما بستگی دارد که بخواهید مدام به ترکیه و مراکز خرید تکراری این کشور سر بزنید و یا اینکه گزینه های جدیدی مثل بازدید از ایروان و ارمنستان را در لیست برنامه های گردشگری پیش روی خود قرار داده و ماجراجویی های تازه ای را در شهر ایروان و همراه با ارمنی های خونگرم و صمیمی تجربه کنید.

چه مایل به گشت و گذار در پایتخت ارمنستان یعنی شهر ایروان در موقع تعطیلات باشید و یا بخواهید برای هدفی مثل انگشت نگاری به سفارت کانادا در ارمنستان مراجعه کنید، در هر صورت نیاز به رزرو یکی از هتل های ایروان در یک بازه مشخص داشته و باید به این کشور دیدنی و کمتر شناخته شده سفر کنید.

از این رو قصد داریم تا شما را با انواع و اقسام هتل های شهر ایروان آشنا کرده و به شما در تصمیم گیری برای رزرو اقامتگاه و حضور در بهترین هتل های ایروان ارمنستان کمک کنیم، شاید به غیر از سفر، اقوامی در این شهر داشته باشید که مهاجرت کرده باشند و مهمان آنها باشید، اگر اینطور نیست، بهتر است با اقامتگاه های این شهر به طور کامل آشنا شوید.

هتل های ایروان

خیلی از ما این موضوع را دهان به دهان شنیده ایم که اقامت در ارمنستان ارزان و ایمن بوده و دردسر چندانی برای گردشگران ایرانی ندارد. این بدین خاطر است که برای حضور در ارمنستان و سفر از ایران به این کشور نیازی به اخذ ویزای توریستی نبوده و همانند ترکیه، می توان تنها با خرید بلیط پرواز و داشتن پاسپورت معتبر به کشور ارمنستان و شهر ایروان سفر کرد.

برای همین، شاید به دلیل محبوبیت کمتر ارمنستان در قیاس با کشوری نظیر ترکیه و ارزش پایین تر ارز رایج این کشور، وقتی حرف از هتل های ایروان می شود، به طور پیش فرض تصور گرانترین و بهترین هتل دنیا را نخواهید داشت، اما باید بگوییم که نباید بدون کسب اطلاعات اولیه توقع خود را از هتل های شهر ایروان و اقامت در پایتخت کشور ارمنستان پایین بیاورید و در حقیقت سفر جذابی در انتظار شما خواهد بود.  با کمی جستجو در اینترنت و وب سایت های معروف خارجی مثل کایاک، تریپ ادوایزر، بوکینگ و هتل متوجه این موضوع می شوید که تنوع زیادی از هتل های شهر ایروان و اقامتگاه های با کیفیت در شهر ایروان ارمنستان وجود داشته و شما می توانید از میان گزینه های دو ستاره تا هتل های 5 ستاره و لوکس، محل ایده آل اقامتی خود را از میان انبوه هتل های شهر ایروان انتخاب کنید.

البته امکان جستجوی هتل های ایروان از طریق وب سایت های ایرانی رزرو تور و پرواز توریستی نظیر علی بابا نیز وجود دارد، اما در صورتی که با کار کردن با وب سایت های خارجی آشنا باشید، آفرهای جذاب تر و خوش قیمت تری برای رزرو هتل های ایروان پیدا خواهید کرد.

خبر خوب این است که هزینه های سفر و اقامت در هتل های شهر ایروان هماهنگی و سنخیت بیشتری با ریال ایران و جیب های نه چندان پر گردشگران ایرانی داشته و لذت سفر، گشت و گذار و خوردن غذاهای خوش طعم ارمنی را در مدت زمان حضور شما در ایروان دو چندان خواهد کرد.

از این رو، اول شما را با بهترین هتل ایروان ارمنستان و گزینه های لوکس شهر ایروان آشنا کرده و بعد به سراغ اقامتگاه های نزدیک منطقه معروف ارمنستان یعنی میدان جمهوری آشنا کرده و در نهایت با معرفی انواع هتل ارزان در ارمنستان، کار را برای گردشگران کم بودجه و اقتصادی آسان می کنیم.

بهترین هتل ایروان ارمنستان

برای معرفی بهترین هتل های ایروان ارمنستان به سراغ جدیدترین آمار وب سایت معتبر رزرو هتل یعنی tripadvisor رفتیم که در آن هتل های 5 ستاره و برتر کشور ارمنستان و شهر زیبای ایروان شامل موارد زیر می شوند:

گرند هتل ایروان

از میان فهرست بهترین هتل های ایروان ارمنستان ، گرند هتل یکی از پرامتیازترین و محبوب ترین اقامتگاه های کشور ارمنستان است که اولین و قدیمی ترین هتل پایتخت نیز محسوب می شود. جایی که بزرگترین شاعر و نویسنده ارمنی یقیشه چارنتس، مجسمه ساز و هنرمند محبوب جهانی ایرواند کوچار و یا استاد چارلز آزناوور در آن اقامت داشته اند.

گرند هتل ایروان در مرکز شهر ایروان ارمنستان واقع شده و دارای 104 اتاق است که به طور کامل در سال 2015 میلادی با همان سبک کلاسیک بازسازی شده است. یکی از جذابیت های بهترین هتل ایروان ارمنستان وجود رستوران نیری Nairi است که امکان تجربه غذاهای اصیل ارمنی به سبکی نوین را توسط سرآشپز دو ستاره میشلن ایتالیایی ممکن می کند.

این هتل زیبا دارای بار اختصاصی و متفاوتی به نامه دولچه ویتا است که به همراه باغ زمستانی و موسیقی زنده، اوقات خوبی را برای مهمانان ایجاد می کند. این در حالی است که گرند هتل از 4 اتاق کنفرانس، یک حمام و اسپای بزرگ 1000 متری در طبقه اول و تجهیزاتی نظیر مرکز فیتنس و استخر شنا در فضای باز در طبقه آخر بهره می برد.

گرند هتل کنسل فری بوده و امکان پرداخت هزینه در زمان حضور و اقامت در هتل وجود دارد، لازم به ذکر است که قیمت تمامی هتل های شهر ایروان ارمنستان در تمام طول سال ثابت نیستند و در فصول و تعطیلات مختلف کاهش و یا افزایش پیدا می کنند، اما در زمان آماده سازی این مطلب، قیمت هر شب اقامت در بهترین هتل ایروان ارمنستان یعنی گرند هتل برابر با 3.216.000 میلیون تومان است.

رادیسون بلو هتل ایروان

در فهرست اقامتگاه های 5 ستاره و بهترین هتل ایروان ارمنستان ، Radisson Blu در جایگاه دوم قرار گرفته که انواع اقامتگاه های مجلل را برای هر گردشگر با هر سبک و سلیقه ای ارائه می کند.

رادیسون بلو در خیابان آزاتوتیان ایروان قرار گرفته و در منطقه ای سرسبز و زیبا در مجاورت دریاچه آرنی Areni و پارک پیروزی از مهمانان پذیرایی می کند. این در حالی است که منظره ای دیدنی از کوه برافراشته آرارات در دور دست ها از طریق این هتل قابل مشاهده است.

رادیسون بلو به طور مستقیم به اتوبان تبلیسی  Tbilisi و M4 متصل است و در حدود 16 کیلومتر با فرودگاه بین المللی و 5 کیلومتر با ایستگاه قطار فاصله دارد. شما می توانید از میان 142 اتاق و سوئیت هتل انتخاب خود را انجام دهید و از امکانات متعددی از جمله اینترنت رایگان و پرسرعت، رستوران داخل هتل با غذاهای بومی و بین المللی، کافه و بار برخوردار شوید.

رادیسون بلو یکی دیگر از گزینه های اقامتی بهترین هتل های ایروان ارمنستان محسوب می شود که از امکانات دیگری از جمله یک اسپای مجهز، مرکز ورزشی و فیتنس و استخر سرپوشیده برخوردار است.

رزرو رادیسون بلو 5 ستاره ایروان نیز کنسل فری بوده و اقامت آن از شبی 3.653.000 میلیون تومان شروع می شود.

گلدن پالاس ایروان

از نظر بسیاری از گردشگران کشور ارمنستان، گلدن پالاس Golden Palace جزو بهترین هتل های ایروان ارمنستان است که یک اقامتگاه بی نظیر و 5 ستاره بوده و به دلیل نزدیکی به مراکز خرید و بوتیکها، جاذبه های شهری و رستوران های با کیفیت، از شهرت بالایی برخوردار است.

تمامی اتاق های این هتل دارای اینترنت پرسرعت رایگان، تهویه هوا و مینی بار هستند. این در حالی است که شما می توانید از تجهیزات مختلف گلدن پالاس از جمله روم سرویس، باشگاه بدنسازی، بار، ترانسپورت فرودگاهی، امکانات کنفرانس، جکوزی و لانژ استراحت و دسترسی به پارکینگ رایگان برخوردار شوید.

مکان های جذاب و مشهور شهر ایروان از جمله میدان چارلز آزناوور و فواره های رقصان در نزدیکی و کمتر از یک کیلومتری این هتل قرار گرفته و اقامت در این هتل زیبا را دلچسب تر می کنند.

سایر جاذبه های شهری نیز از جمله آبشار ایروان، سالن اپرا و میدان جمهوری همگی در فاصله کمتر از یک کیلومتری این هتل قرار گرفته و می توان با پیاده روی به راحتی به آنها دسترسی پیدا کرد.

بر طبق آمار ارائه شده توسط وب سایت تریپ ادوایزر و میزان رضایت گردشگران از اقامت در این هتل، گلدن پالاس ایروان در رتبه سوم بهترین هتل های ایروان ارمنستان قرار گرفته و اقامت آن از شبی 5.511.000 میلیون تومان شروع می شود.

اقامتگاه پانوراما ایروان

یکی دیگر از گزینه های اقامتی 5 ستاره و خوش قیمت کشور ارمنستان که به راحتی در فهرست بهترین هتل ایروان ارمنستان قرار می گیرد، اقامتگاه پانوراما است. این هتل از سوئیت های بسیار لوکس و با کیفیتی برخوردار بوده و در مقابل امکانات و تجهیزات ارائه شده، قیمت بسیار مناسبی دارد.

از ابتدایی ترین خدمات هتل مثل دربانی گرفته تا ترانسپورت فرودگاهی، استخر شنای درخشان و مجهز و نمای 360 درجه طبقات بالای هتل، همگی در خدمت مهمانان این اقامتگاه با کیفیت بوده و لذت بیشتری از سفر و استراحت در ایروان را برای فرد فراهم می کنند.

امکانات اقامتگاه پانوراما شامل اینترنت پرسرعت رایگان، خدمات نگهداری از بچه، استخر شنا، پارکینگ رایگان، زمین تنیس، ترانسپورت فرودگاهی و صبحانه رایگان می شود. شما در موقعیتی عالی از شهر با دید 360 درجه قرار داشته و می توانید با قیمتی ایده آل از خدمات یک هتل 5 ستاره لذت ببرید.

طبق آمار وب سایت تریپ ادوایزر، قیمت اقامت شبانه در این هتل از 2.858.000 میلیون تومان شروع می شود.

هتل ملی National

در فهرست بهترین هتل های ایروان ارمنستان نوبت به هتل ملی پایتخت می رسد که دارای محیط خانوادگی بسیار مناسبی بوده و از امکانات و تجهیزات فراوانی بهره می برد.

اتاق های این اقامتگاه دارای تهویه مطبوع هوا و مینی بار بوده و دسترسی به اینترنت پرسرعت و رایگان را برای شما فراهم می کند. سایر تجهیزات این هتل با کیفیت ارمنی شامل خدمات پذیرش 24 ساعته، محافظ هتل و روم سرویس می شود؛ این در حالی است که مسافران می توانند از امکانات استخر و لانژ و پارکینگ رایگان هتل نیز استفاده کنند.

با اقامت در هتل ملی، دسترسی راحتی به اماکن جذاب شهری نظیر فواره های رقصان، مسجد آبی (مسجد پارسی) دارید که در کمتر از یک کیلومتری شما قرار گرفته اند. همچنین در نزدیکی این هتل محبوب ترین رستوران های تاپاس یعنی وینو و تاپاستان قرار دارند که غذاهای بسیار خوش طعمی را سرو می کنند.

سایر جاذبه های معروف ایروان از جمله آبشار، سالن اپرا و میدان جمهوری همگی در نزدیکی و در دسترس شما بوده و بدون نیاز به رانندگی و تنها با پیاده روی امکان بازدید از آنها وجود دارد.

سایر تجهیزات هتل ملی شامل پارکینگ و اینترنت رایگان، استخر شنا، باشگاه ورزشی، خدمات نگهداری از کودک، بار و لانژ اختصاصی و ترنسپورت فرودگاهی می شود.

هتل Multi Grand Pharaon

اقامتگاه با کیفیت و 5 ستاره مولتی گرند فارائون یکی دیگر از گزینه های انتخابی بهترین هتل ایروان ارمنستان است که از 82 اتاق و 6 ویلا تشکیل شده و دارای امکانات و تجهیزات مدرنی از جمله سالن مجهز کنفرانس است.

این اقامتگاه با کیفیت و لوکس ایروان دارای انواع تجهیزات و امکانات رفاهی مسافران از جمله پارکینگ و اینترنت رایگان، استخر شنا و باشگاه بدنسازی، صبحانه رایگان، کازینو ، خدمات نگهداری از کودکان، استخر سرپوشیده، جکوزی، بار، ترنسفر فرودگاهی، اسپا و خدمات خشکشویی و روم سرویس برخوردار است.

این هتل نیز دارای فری کنسلیشن بوده و هزینه اقامت شبانه آن از شبی 2.865.000 میلیون تومان شروع می شود.

هتل الکساندر

به عنوان یک گردشگر متقاضی سفر به ارمنستان، کار برای انتخاب از میان بهترین هتل ایروان ارمنستان سخت بوده و به دلیل تنوع زیاد، به سادگی نمی توان تصمیم گیری کرد.

هتل لوکس الکساندر یک اقامتگاه 5 ستاره است که در مرکز تاریخی شهر ایروان قرار گرفته و از 114 اتاق و سوئیت دارای طراحی مینیمالیست و نقوش تزئینی ارمنی بسیار زیبا برخوردار است.

این هتل دارای مجموعه جذابی از بارهای و رستوران های مختلف است که افراد زیادی را به خود جذب می کند. یک منوی غذایی کامل برای تمام روز در بار و لانژ گابریل ارائه می شود؛ این در حالی است که رستوران ایتالیایی یک محل غذاخوری عالی در بالاترین طبقه هتل است.

همچنین مسافران این هتل امکان برخورداری از خدمات کلوپ خصوصی کاملاً چوبی Keys Aficionado’s برای برگزاری رویدادهای اختصاصی و لذت بردن بیشتر از سفر را دارند. شما همچنین می توانید از طریق خیابان ابوویان، به قنادی زیبای گابریل و محصولات جذاب آن از جمله شیرینی های فرانسوی و ارمنی دسترسی داشته باشید.

هتل ریپابلیک ارمنستان

وقتی صحبت از بهترین هتل ایروان ارمنستان می شود نمی توان تنها به یک یا چند اقامتگاه محدود اشاره کرد، بلکه تعداد هتل های لوکس و با کیفیت پایتخت ارمنستان بسیار زیاد بوده و تنوع انتخابی بسیار بالایی را در اختیار مسافران قرار می دهد.

هتل ریپابلیکا یکی دیگر از اقامتگاه های بسیار راحت بوتیک هتل است که جزو قدیمی ترین هتل های ایروان بوده و در مرکز شهر قرار گرفته است. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای است که تنها چند دقیقه با میدان جمهوری فاصله داشته و به خاطر قرارگیری در مرکز شهر، امکان دسترسی سریع به جاذبه های متعددی از جمله موزه تاریخ، موزه پاراجانوف، گالری هنری ملی ارمنستان، موزه معاصر کافسجیان، سالن اپرا و تئانر ایروان، کلیسای جامع سنت گریگوری روشنگر، مجموعه آبشار، میدان جمهوری با فواره های رقصان، میدان چارلز آنزنائور و بسیاری از موارد دیگر را برای شما ممکن می سازد.

طراحی هتل ترکیبی از استایل قدیم و جدید است که شامل کلاژهای فرش های باستانی ارمنی و جزئیات اولیه پایتخت ارمنستان می شود. طراحی اتاق های هتل نیز راحت و مینیمالیست بوده و تجهیزات رفاهی و مدیریتی مختلفی را در اختیار مسافران قرار می دهد.

این هتل دارای 10 طبقه است که 9 طبقه آن مجهز به 56 اتاق راحت اقامتی است، شما با حضور در این هتل از مناظر زیبای میدان تاریخی جمهوری و کوه مقدس آرارات در مقابل خود برخوردار خواهید شد.

امکانات متنوع این هتل شامل پارکینگ خیابانی، اینترنت و صبحانه رایگان، دوچرخه اجاره ای، صندلی کودک، خدمات حیوانات خانگی، ترانسفر فرودگاهی، بار و رستوران، ماساژ، خدمات خشکشویی، گیفت شاپ و موارد دیگر می شود.

هزینه رزرو هتل ریپابلیک ایروان از شبی 2.679.000 میلیون تومان شروع می شود.

سایر گزینه های اقامتی محبوب و با کیفیت ارمنستان که برخی خارج از شهر ایروان قرار دارند شامل موارد زیر می شوند:

  • هتل ماریوت تساغکادزور
  • هتل روسیه
  • لاتار هتل
  • هتل نانه
  • اقامتگاه Aurora Resort

البته تعداد هتل های لوکس و 5 ستاره ایروان بیشتر از عنوان هایی است که به آنها اشاره کردیم و شما می توانید با مراجعه به وب سایت های مرجعی مثل booking، اطلاعات بیشتری در رابطه با بهترین هتل ایروان ارمنستان کسب کنید.

هتل های نزدیک میدان جمهوری ارمنستان

طبق جدیدترین آمار وب سایت tripadvisor، هتل های با کیفیت و نزدیک به میدان محبوب جمهوری ایروان ارمنستان شامل گزینه های زیر می شود:

  • هتل پاریس
  • اقامتگاه اربونی
  • هتل ماریوت ایروان
  • اقامتگاه حیات
  • هتلHoliday Inn
  • اقامتگاه تاریخی توفنکیان
  • هتل ریپابلیک
  • اقامتگاه آویاترانس
  • اقامتگاه ملی National
  • هتل رامادا
  • سوئیت های مینوتل برسام
  • اقامتگاه لوکس الکساندر
  • هتل سیتی سنتر
  • نورث اونیو
  • داون تاون سوئیتس
  • گلدن پالاس
  • هتل ارمنی
  • گرند هتل
  • آنی گرند هتل
  • اقامتگاه تریان پوشکین

هتل ارمنستان ارزان

با نوشتن عبارت cheapest hotels in yerevan، گوگل گزینه های اقتصادی بسیار زیادی را به شما ارائه می دهد که در ادامه برخی از با کیفیت ترین آنها را به شما معرفی می کنیم:

  • هتل اونیو Avenue: 667.000 هزار تومان
  • JR’s House اقامتگاه دو ستاره: 833.000
  • هتل 3 ستاره یروان دیلاکس: 993.000
  • اقامتگاه دو ستاره Prime Hostel Domino: 474.000
  • هتل دو ستاره Center Hostel: 526.000
  • اقامتگاه 3 ستاره شیراک: 1.308.000
  • هتل 3 ستاره کپیتال: 1.081.000
  • اقامتگاه کامفورت هاوس هتل: 877.000
  • هتل N1: 614.000
  • هتل MBM ایروان: 971.000
  • اقامتگاه رد: 650.000
  • امبر هتل: 911.000
  • هتل اندور: 942.000

شما به راحتی این امکان را دارید تا موقعیت جغرافیایی، مقدار بودجه و تجهیزات اقامتگاه مورد نظر خود را در کشور ارمنستان و شهر ایروان فیلتر کرده و به تناسب درخواست ها و هزینه پرداختی مورد نظرتان، اقدام به رزرو هتل، اقامتگاه، آپارتمان و یا متل کنید.

در کنار هزینه های مناسب اقامت در هتل های ایروان ، می توان این طور گفت که هزینه های سفر و گردشگری در ارمنستان به نسبت کشورهایی نظیر ترکیه، آذربایجان، امارات و گرجستان بسیار کمتر و مناسب تر بوده و اوقات خوبی را برای شما فراهم خواهد کرد، در صورت تمایل به رزرو تور ارمنستان، با موسسه مهاجرتی و گردشگری نیلگام تماس بگیرید.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *