مهاجرت

بهترین سایتهای املاک در فرانسه را بشناسید

این روزها خیلی از افراد به دلیل  سخت گیری های زیاد بر سر دریافت ویزای شنگن، سفر آزادانه به کشورهای معتبر اروپا و این حوزه را همچون رویایی دست نیافتی و غیرقابل دسترس می بینند، اما خبر خوش اینست که اکنون می توان با خرید یک ملک واجد شرایط در فرانسه از مزایای سفر آزادانه و بدون ویزا به کشورهای اروپایی حوزه شینگن و کارت اقامت برای همسر و فرزندان زیر 18 سال برخوردار شد.

در واقع می توان اینطور گفت که خرید ملک در فرانسه یکی از سریع ترین و کم دردسرترین طرح های مهاجرتی و اقامتی اروپا است که الزامی به حضور در کشور فرانسه و یا اخذ ویزای شینگن نداشته و می توان بدون سابقه سفر و یا داشتن سرمایه بسیار زیاد برای دریافت آن اقدام نمود.

خرید ملک در فرانسه

بنابر قوانین دولتی کشور زیبای فرانسه، این امکان برای شهروندان خارجی فراهم شده تا با حداقل 70 هزار یورو بودجه، یک ملک را در فرانسه خریداری کرده و از مزیت دریافت کارت اقامت قابل تمدید برای خود و خانواده و امکانات فوق العاده دیگر بهره مند شوند.

از این رو متقاضی خرید ملک در فرانسه باید پیش از هر چیز قانون متراژ تعیین شده برای ملک را در این کشور رعایت کند. بر همین اساس، سرپرست خانواده باید حداقل 14 متر، همسر خانواده حداقل 9 متر مربع و به ازای هر فرزند زیر 18 سال 9 متر دیگر به متراژ خانه و یا آپارتمان مورد نظر در کشور فرانسه اضافه شود.

به بیانی دیگر، یک خانواده 4 نفری ملزم به خرید یک خانه حداقل 41 متری با حداقل ارزش 70 هزار یورو در فرانسه خواهد بود، همچنین یکی از نکاتی که در مورد خرید ملک در فرانسه باید به آن دقت شود اینست که خریدار و یا همان سرپرست خانواده با از حداقل 1300 یورو در آمد ماهانه ثابت و تمکن مالی کافی برای پوشش هزینه های خود و خانواده در این کشور برخوردار باشد.

این پول باید از منابع معتبری از خارج از فرانسه و یا کشور مبدا نظیر سهام، اجاره خانه و یا ملک تجاری، حق بازنشستگی و موارد این چنینی تامین شود.

پس تنها فراهم نمودن حداقل بودجه برای خرید خانه در فرانسه کفایت نکرده و حداقل تمکن مالی ذکر شده در بالا نیز از اهمیت بسیار بالایی برای واجد شرایط بودن و دریافت کارت اقامت فرانسه برخوردار است.

اگر شما هم تصمیم به سرمایه گذاری و خرید ملک در فرانسه داشته باشید، باید به نرخ تومان حداقل 2 میلیارد و 100 میلیون تومان برای خرید ملک مورد نظر خود در این کشور کنار بگذارید، با اینکه این مقدار بودجه جزو کمترین هزینه های خرید خانه در داخل ایران محسوب می شود، باز هم این امکان برای فرد خریدار وجود دارد که با ملکی با ارزش 70 هزار یورو در فرانسه، حداقل درآمد 500 یورویی ماهانه را از اجاره ملک بدست بیاورد.

این یعنی یک خانه دو میلیارد و صد میلیونی، درآمد ارزی و ماهانه 15 میلیونی را برای خریدار ایرانی به همراه خواهد داشت. در مقابل اگر بخواهید با همین بودجه ملکی با ارزش مشابه در ایران خریداری کنید، نمی توانید بیش از 3 تا 4 میلیون اجاره دریافت کنید.

این تنها یک جنبه و مزیت خرید ملک در فرانسه است و این طرح مهاجرتی اروپا از مزایای فراوان دیگری برخوردار است که آنرا به یک تصمیم برد – برد و یکی از بهترین انتخاب ها در سراسر دنیا بدل کرده است.

مزایای خرید ملک در فرانسه

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که به غیر از دریافت کارت اقامت، خرید ملک در فرانسه چه مزایایی دارد، این مزایای متنوع شامل موارد زیر می شود:

  • نیازی به صرف زمان و هزینه و دریافت ویزای مولتی شنگن ندارید
  • سابقه ریجکتی ویزا تاثیری در روند کار شما ندارد
  • نیازی به سابقه سفر به کشورهای معتبر دنیا ندارید
  • می توانید با استفاده از وکیل و بدون نیاز به حضور فیزیکی در فرانسه برای این طرح اقدام کنید
  • امکان اجاره ملک در فرانسه را دارید
  • می توانید بدون نیاز به اخذ ویزای فرانسه به کشورهای حوزه شنگن واروپا سفر کنید
  • امکان اخذ پاسپورت و حق شهروندی را در صورت ثبت شرکت و فعالیت تجاری در فرانسه دارید
  • تحصیل رایگان در فرانسه برای شما و فرزندانتان مقدور است
  • امکان اخذ گواهینامه بین المللی را دارید
  • با ثبت شرکت تجاری مجاز به دریافت وام بانکی در فرانسه هستید
  • کارت اقامت قابل تمدید برای شما، همسر و فرزندان زیر 18 سال صادر می شود

شما می توانید با خرید ملک در فرانسه، ثبت شرکت در این کشور و انجام فعالیت تجاری و پرداخت مالیات برای حداقل 3 سال، برای حق ارزشمند شهروندی و پاسپورت قدرتمند قرانسه درخواست دهید. شما باید در زمان درخواست حق شهروندی و پاسپورت فرانسه از آشنایی نسبی با زبان فرانسوی برخوردار باشید.

در صورتی که موفق به ثبت شرکت تجاری، فعالیت تجاری و پرداخت مالیات به دولت این کشور شوید، می توانید ملک خود را در هر زمان به فروش برسانید. شما این امکان را دارید تا از مشاوره تخصصی کارشناسان ما در نیلگام استفاده کرده و صفر تا صد پروسه خرید ملک در فرانسه را به تیم ما بسپارید.

ما از مرحله انتخاب ملک و افتتاح حساب بانکی بین المللی تا انتقال سند و دریافت کارت اقامت شینگن فرانسه هم قدم و همراه شما بوده و در تمامی مراحل، بهترین خدمات را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

بهترین سایتهای املاک در فرانسه

در حال حاضر پربازدیدترین سایتهای املاک در فرانسه شامل موارد زیر می شوند:

  • LeBonCoin.fr با 11.2 میلیون بازدید
  • سایت SeLoger.com با 5.3 میلیون بازدید
  • سایت Particulier à Particulier PAP.fr با 3.5 میلیون بازدید
  • سایت Logic-Immo.com با 2.8 میلیون بازدید
  • سایت AVendreALouer.fr با 2 میلیون بازدید
  • سایت BienIci با 1.6 میلیون بازدید
  • سایت Figaro Immobilier با 1.4 میلیون بازدید
  • سایت Green Acres با 1.4 میلیون بازدید

شما می توانید با استفاده ازاین سایتها، خانه های و آپارتمان های شهرهای مختلف را رصد کرده و با توجه به بودجه خود بهترین گزینه را برای خرید ملک در فرانسه انتخاب نمایید. یادتان باشد که 70 هزار یورو حداقل مبلغ مورد نیاز برای خرید ملک در کشور فرانسه است، از این رو نباید توقع داشته باشید که با این بودجه خانه ای را در مرکز شهر معروفی نظیر پاریس خریداری کنید، بلکه باید به سراغ گزینه های دیگری در شهرهایی نظیر لیل، تولوز و یا بزانسون بروید.

این مثل در اینجا کاربرد دارد که هر چقدر پول بدهید همان قدر آش می خورید، پس بهتر است در مورد شرایط خانه با حداقل بودجه تعیین شده در فرانسه واقع بین باشید. اما برای درک بهتر این موضوع، بد نیست تا در ادامه به قیمت املاک در شهرها و مناطق مختلف فرانسه نگاهی بیاندازید.

بهترین نقاط برای خرید ملک در فرانسه

میانگین قیمت خرید خانه در فرانسه (به استثنای پاریس) در حدود 157 هزار یورو است، اما در برخی از نقاط و محله ها نیز می شود با کمتر از 100 هزار یورو خانه ای را خریداری کرد. در حال حاضر بهترین گزینه های پیش روی خریداران ملک با بودجه کم در فرانسه شامل موارد زیر می شود:

  • نیوره بورگونی  Nièvre, Burgundy-Franche-Comté با میانگین قیمت 85.400 هزار یورو: این بخش از فرانسه حالتی روستایی داشته و تنها 3 شهر آن بیش از 100 هزار نفر جمعیت دارد. شهر کنار رودخانه یعنی نورس Nevers پایتخت بوده و دارای قدمتی از دوران روم باستان است. نیوره دارای روستاها و دهستانهای متعدد و باغهای انگور فراوان است.
  • ایندر Indre, Centre-Val de Loire با میانگین قیمت 80.000 هزار یورو: ایندر در مرکز فرانسه و جنوب دره مشهور لوار واقع شده است. پایتخت ایندر شهر جذاب قرون وسطایی Châteauroux است و در خارج از شهر فضای وسیعی از جنگل و مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری قرار دارد. در این محدوده شهرها و دهکده های جذاب و زیبایی وجود دارد.
  • دوردون، آکویتاین Dordogne, Nouvelle-Aquitaine با میانگین قیمت 111.000 هزار یورو: این منطقه دارای خانه های خوش قیمت و آب و هوایی مناسب است. میانگین درجه درما در تابستان 27 درجه سانتیگراد است و دوردون به داشتن غذاها و نوشیدنی های خوشمزه و تازه معروف است. در این محدود با احتساب Beaux ، 10 دهکده و شهر دیگر از جمله لا روک -گاگاک، مونپازیر، Sarlat-la-Canéda و Bergerac قرا دارند.
  • تارن Tarn, Occitanie با میانگین قیمت 132.000 هزار یورو: تنها با فاصله کمی از ساحل مدیترانه، محدوده شهر تارن شروع می شود که دارای دمای 28 درجه سانتیگراد در فصل تابستان است. آلبی Albi  پایتخت این بخش بوده و کلیسای جامع Ste-Cécile، قصر بربی Berbie  و قدیمی ترین پل فرانسه در آن قرار گرفته است. به غیر از پارک Haut-Languedoc و باغهای انگور، 4 شهر دیگر به غیر از Beaux در تارن قرار گرفته اند.
  • آلپس دوهوت Alpes-de-Haute-Provence با میانگین قیمت 190.000 هزار یورو: این محدوده تنها 80 کیلومتر با ریویرای فرانسه فاصله داشته و از مناظر کوهستانی و دشتهای لاوندر پوشیده شده است. پایتخت آن دیگ نیس لس بینز است و مرکز تولید اسطوخودوس در فرانسه محسوب می شود.
  • کروز نوول آکویتاین Ceruse, Nouvelle-Aquitaine با میانگین قیمت 66.000 هزار یورو: در منظقه نوول آکویتاین قرار گرفته و یکی از ارزانترین مناطق در دسترس و قابل خرید ملک در فرانسه با نرخ جمعیت باورنکردنی 22 نفر به ازای هر کیلومتر مربع است. این محدوده و منطقه زیبا خصوصاً در بخش Millevaches plateau خانه تپه های سبز و گله های گاو است. شهرهای اصلی آن گرت و اوباسون است و تعدادی از شهرها و دهکده های کوچک در اطراف این بخش قرار دارد.
  • کانتال اوورنی-رون-آلپ Cantal, Auvergne-Rhône-Alpes  با میانگین قیمت 86.500 هزار یورو: کانتال دارای تراکم جمعیت 26 نفر به ازای هر کیلومتر مربع است. پارک منطقه ای آتشفشان های منقرض شده اوورن از میان کانتال عبور می کند و شامل دو قله پوی مواری و پلمب می شود که مورد کوهنوردان و پاراگلایدرها هستند. همچنین در این محدوده چندین پیست مناسب اسکی نیز قرار دارد. پایتخت این منطقه اوریلاک است و در آن دو دهکده سالرز و تورنومیر قرار گرفته است.
  • فکمپ، سن ماریتیم، نورماندی Fécamp, Seine-Maritime, Normandy با میانگین قیمت 110.000هزار یورو: این منطقه در جوار ساحل آلبستر در نورماندی و شهر و بندرگاه زیبای فکمپ واقع شده است.در این منطقه مناطق طبیعی و خطوط ساحلی بسیار زیبایی برای مشاهده و پیاده روی وجود دارد.
  • گروسان Gruissan, Aude, Occitanie با میانگین قیمت 148.000هزار یورو: این شهر ساحلی در کنار ساحل مدیترانه و پرپیگنان و ناربون قرار گرفته است. ساحل ماسه ای این منطقه محبوب موج سواران بوده و این محدوده از دو مارینا و تالاب آبی در کنار یک قلعه قرن 13 و دهکده تشکیل شده است.
  • پرپیگنان Perpignan, Occitanie با میانگین قیمت 1170 یورو به ازای هر مترمربع: این شهر پایتخت Pyrénées-Orientales و فقط 30 کیلومتر از مرز اسپانیا در جنوب فرانسه فاصله دارد. این شهر سرزنده ترکیبی از بلوارهای وسیع و خیابان های پر پیچ و خم، ساختمان های نارنجی و درخت های زیتون کنار خیابان ها است.
  • دیژون ، بورگوندی-فرانش-کامته Dijon, Burgundy-Franche-Comté با میانگین قیمت 1890 یورو به ازای هر مترمربع: دیژون تنها 90 دقیقه با پاریس از طریق قطار فاصله دارد و پایتخت بورگوندی کامته است. این شهر ایده آل ترین انتخاب برای عاشقان غذا، رستوران و کافه است.
  • منطقه La Plagne, Paradiski area, Alps کوههای آلپ با میانگین قیمت 3633 یورو به ازای هر مترمربع: این محدوده در بخش کوهستانی و نزدیکی پیست اسکی قرار گرفته و با تله کابین های Vanoise Express  به Les Arcs وصل می شود.
  • پیرنه های فرانسه Grand Tourmalet, French Pyrénées با میانگین قیمت 1208 یورو به ازای هر مترمربع

شما می توانید در صورت تمایل از مشاوره کارشناسان ما در نیلگام برای خرید ملک در فرانسه استفاده کرده و انجام تمامی امور انتخاب و خرید ملک، افتتاح حساب بانکی، دریافت شماره مالیاتی و کارت اقامت فرانسه را به ما بسپارید.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *