ویزا

آیا اخذ ویزای شینگن فوری واقعیت دارد؟

آیا اخذ ویزای شینگن فوری واقعیت دارد؟  قبل از اقدام برای ویزای فوری شینگن این مطلب را در مجله نیلگام بخوانید تا فریب برخی تبلیغات را نخورید. کلیدواژه ویزای شینگن را گوگل کنید؛ با لینک‌های متعددی در صفحات گوگل مواجه می‌شوید که از الفاظی همچون ویزای شینگن تضمینی، ویزای شینگن فوری، ویزای شینگن بدون مصاحبه و … در تیتر مطالب منتشرشده استفاده کرده‌اند. آیا اساساً ویزای شینگن به‌عنوان سندی قانونی با تمام ویژگی‌های حقوقی خود، پدیده‌ای است که بتوان با تکیه‌بر سابقه و یا نفوذ کارگزار، مؤلفه‌های اصلی و اتفاقاً سفت‌وسخت آن را دست‌کاری کرد؟ بدان معنی که می‌توان صدور ویزا را تضمین نمود یا با اعمال‌نفوذ در سفارت مدنظر سریع‌تر نتیجه بررسی مدارک را مشخص کرد؟ در این نوشتار قصد داریم اندکی در خصوص تبلیغات هوشمندانه و یا دروغ‌های کلاهبردارانه در خصوص ویزای شینگن بپردازیم اما پیش از آن درباره مهم‌ترین فاکتوری تأثیرگذار در تأیید درخواست ویزای شینگن کمی توضیح می‌دهیم.

بسیاری از مواردی که در ادامه به‌عنوان تعیین‌کننده‌ترین عوامل در صدور ویزای شینگن به آن اشاره می‌کنیم جزو قوانین نانوشته روند اخذ ویزا محسوب می‌شوند و مواردی هستند که کارشناسان دپارتمان ویزا و وقت سفارت شینگن مجموعه شرکت‌های نیلگام به‌واسطه سال‌ها تجربه به قائل به آن‌ها هستند. به‌طور خلاصه می‌توان گفت هدف از سفر، برنامه سفر، منابع مالی تأمین‌کننده هزینه‌های سفر و تضامین عینی و مشهود برای بازگشت به کشور مبدأ پس از پایان سفر مهم‌ترین عوامل در ترغیب آفیسر پرونده برای صدور ویزای شینگن خواهند بود.

پیش از هر چیز باید بدانید که افسر ویزا در زمان بررسی مدارک و یا در روز مصاحبه حضوری می‌خواهد مطمئن شود شما پس از پایان برنامه سفر اعلامی و پیش از پایان مدت اعتبار ویزای شینگن به کشور خود بازخواهید گشت. برای حصول این اطمینان علاوه بر فرم آنلاین درخواست ویزا، مدارک شینگن را باید به سفارت تحویل دهید که مرجع رسیدگی به پرونده را به صدور ویزا مجاب کند.

برای مثال رزرو بلیط رفت‌ و برگشت منطبق بر برنامه سفر یکی از مواردی الزامی است. شغل، مدارک شغلی (همچون نامه کارگزینی، سابقه بیمه و پرداخت مالیاتی) در کنار نامه اشتغال به تحصیل برای دانشجویان یکی دیگر از مواردی است که نشان می‌دهد متقاضی کارهای نیمه‌تمام بسیاری در کشور مبدأ دارد و می‌بایست به کشور خود بازگردد. سند ملکی و به‌طورکلی املاک شما در کشور مبدأ هم این پیام را مخابره می‌کند که قصد ترک کشور و اقامت طولانی‌مدت در اروپا را ندارید.

مدارک مالی شما هم بر این نکته تأکید خواهد داشت که نه‌تنها از تمکن مالی مناسب برای تأمین هزینه‌های سفر خود برخوردارید بلکه از شرایط مالی و درآمد مناسبی در کشورتان برخوردار هستید و قصد پناهندگی و مواردی این‌چنینی را ندارید.

مورد دیگر سابقه سفر شماست. هراندازه ویزای بیشتری در پاسپورت فعلی و یا قدیمی شما الصاق شده باشد و هراندازه این ویزاها ارزشمندتر باشند (ویزای شینگن، ویزای آمریکا، ویزای انگلیس، ویزای کانادا، ویزای استرالیا و ویزای ژاپن) مؤید این نکته خواهد بود که شما اصطلاحاً اهل سفر هستید و شانس شما را برای ویزا شدن افزایش می‌دهد. البته مدارک موردنیاز برای صدور ویزای شینگن موارد بیشتری همچون بیمه مسافرتی را شامل می‌شوند اما موارد اشاره‌شده در بالا بیشترین نقش را در حصول اطمینان افسر پرونده در خصوص بازگشت شما به کشور مبدأ ایفا می‌کنند. جا دارد اشاره‌کنیم در اختیار داشتن این مدارک هم نمی‌تواند منجر به ویزای تضمینی شینگن شود و همان‌طور که گفتیم درنهایت نظر افسر ویزا تعیین‌کننده خواهد بود.

ویزای فوری شینگن

بر اساس گزارش وب‌سایت رسمی اخبار و اطلاعات ویزای شینگن هیچ فرد حقیقی و یا حقوقی، شرکت، موسسه و حتی قدیمی‌ترین و معتبرترین آژانس‌های مسافرتی نمی‌تواند صدور ویزای شینگن و اساساً هر نوع دیگری از ویزا را تضمین کند. واقعیت این است که سرنوشت هر پرونده درخواست ویزا تنها و فقط تنها توسط افسر ویزا یا آفیسر پرونده مستقر در دفتر VFS ، BLS و درنهایت سفارت تعیین می‌شود.

برای مثال حتماً در اطرافیان خود به افرادی برخورده‌اید که با توجه به سابقه سفر مناسب، مدارک شغلی و مالی قابل‌قبول و حتی اقدام از طریق آژانسی معتبر بازهم با ریجکت ویزای شینگن مواجه شده‌اند و یا برعکس افرادی که بدون داشتن شرایط متقن برای ویزای اروپا اقدام کرده‌ و موفق به اخذ ویزای شینگن شده‌اند. علت چیست؟ علت اصلی این است که اساساً تضمینی وجود ندارد! گاها شرایط سیاسی حاکم بر یک کشور، ارتباطات دیپلماتیک و یا سیل مسافران موسوم به توریست‌های یک‌طرفه (One Way) در یک بازه زمانی سفارتی خاص و یا تمامی سفارت‌های اروپایی مستقر در یک کشور را به این جمع‌بندی می‌رساند که سخت‌گیری‌های شدیدی را در قبال پرونده‌ها اعمال کنند. پس شاید بهتر باشد بدانید در چه زمانی باید از چه سفارتی برای ویزای شینگن اقدام کنید.

مطلب مرتبط: راحت‌ترین کشورها برای اخذ ویزای شینگن کدم‌اند؟

ویزای تضمینی شینگن به چه معنی است؟

حتماً این پرسش در ذهنتان ایجاد شده که در این صورت استفاده از لفظ تضمینی در خدمات ویزا به چه معنی است و اگر چنین چیزی وجود ندارد چرا برخورد قانونی با این موضوع نمی‌شود! در ادبیات رایج بین آژانس‌ها و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات گردشگری ویزای تضمینی شینگن در خوش‌بینانه‌ترین شرایط به معنی بازپرداخت کلیه وجه دریافتی از مسافر در صورت ریجکت درخواست است. برای مثال در گروه شرکت‌های نیلگام تمامی خدمات تضمینی ویزا همچون ویزای شینگن و یا ویزای تضمینی کانادا شامل این قانون می‌شود.

درصورتی‌که پرونده‌ای مشمول شرایط خدمات تضمینی ویزا شود، هلدینگ نیلگام متعهد می‌شود در صورت رد درخواست ویزا به هر دلیلی با صرف‌نظر از حقوق مادی خود کلیه وجه دریافتی از متقاضی را تنها با کسر مبلغ بسیار ناچیز ثبت مدارک در سفارت بازگرداند. درواقع لفظ تضمینی در اینجا نه به معنی تضمین ویزا شدن درخواست؛ بلکه به معنی تضمین بازپرداخت وجه خواهد بود. مشاوره رایگان ویزای شینگن۰۲۱-۷۵۲۳۷ مشکل از جایی شروع می‌شود که برخی از آژانس‌ها و کارگزاران از لفظ ویزای تضمینی شینگن به‌عنوان شگردی غیرحرفه‌ای برای کسب درآمد سوءاستفاده کرده و با جلب مشتری از یک‌سو و بالا بردن هزینه خدمات ویزا به بهانه تضمینی بودن اصطلاحاً مسافران را سرکیسه می‌کنند.

پس مراقب باشید هر جا و در هر زمانی با پیشنهاد ویزای تضمینی شینگن مواجه شدید از طرف مقابل بپرسید تضمین به چه معنی؟! و اگر با این پاسخ مواجه شدید که تضمین ویزا شدن درخواست، با علم به این نکته که سرنوشت هر پرونده تنها در دست افسر ویزا است، بپرسید: پرونده من در سفارت زیردست کدام افسر می‌رود؟!!!

مطلب مرتبط: مهم‌ترین سوالات روز مصاحبه ویزای شینگن

ویزای فوری شینگن چیست؟

ویزای فوری شینگن اما بیش از آنکه یک دروغ سودجویانه باشد یک ترفند تبلیغاتی است. ترفندی که با استفاده از سرویس ویژه وقت سفارت مراکز انگشت‌نگاری به‌عنوان آپشنی برای تبلیغ خدمات استفاده می‌شود. درواقع کار خاصی صورت نمی‌گیرد. مراکز وقت سفارت شینگن که دفاتری همچون VFS و BLS را شامل می‌شوند، با دریافت مبالغی خدمات وقت سفارت نزدیک یا فوری ارائه می‌دهند. سرویسی VIP که تنها به دریافت وقت سفارت فوری شینگن منجر می‌شود و به‌هیچ‌وجه به ویزای تضمینی شینگن ارتباطی ندارد.

جمع بندی نهایی

با اطلاعاتی که سعی کردیم در این مقاله در اختیار شما قرار دهیم اکنون می‌دانید که چیزی به اسم ویزای شینگن تضمینی و فوری وجود خارجی ندارد. تنها وقت سفارت فوری آن‌‌هم درصورتی‌که دفاتر انگشت‌نگاری سرویس مدنظر را ارائه دهند در دسترس است که این موضوع هم ربطی به ویزای شینگن تضمینی ندارد. البته ما منکر تخلف نمی‌شویم و فساد اداری می‌تواند همه‌جا وجود داشته باشد.

هستند سفارت‌ها و افرادی که بانفوذ در آن مجموعه درازای دریافت مبالغ هنگفتی اقدام به اخذ ویزا می‌کنند که جالب است بدانید حتی در این موارد هم تضمینی در کار نیست و بعضاً متقاضی می‌ماند و وجهی که ازدست‌رفته و البته مهر ریجکتی که در پاسپورت می‌ماند. توصیه ما این است که همواره راه صحیح و قانونی را برای دریافت ویزا در پیش بگیرید و فریب تبلیغات سودجویانه‌ عده‌ای فرصت‌طلب مبنی بر ویزای شینگن تضمینی را نخورید زیرا ویزای تضمینی شینگن وجود خارجی ندارد.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *