تور, مهاجرت

بهترین هتل های پاریس در سال 2022 کدامند؟

اگر قصد سفر توریستی به شهر پاریس را دارید، بهتر است تا با بهترین هتل های پاریس در سال 2022 و قیمت هتل های پاریس آشنا شوید. هر ساله افراد زیادی از سراسر دنیا ویزای توریستی کشور فرانسه و حوزه شنگن را دریافت کرده و به عشق بازدید از شهر رمانتیک و دیدنی پاریس، قدم به کشور فرانسه می گذارند. در این میان، یکی از اولویت های اصلی و اولیه سفر به شهر پاریس، داشتن برنامه سفر دقیق و حساب شده و انتخاب یک گزینه اقامتی مناسب از میان بهترین هتل های پاریس در سال 2022 است.

به طور کلی برای هر توریست و گردشگری که قصد بازدید از کشور فرانسه و شهر پاریس را دارد، اولین و مهمترین مسئله این است که چطور ویزای فرانسه را دریافت کند، ولی انتخاب ایرلاین باکیفیت  و رزرو یکی از بهترین هتل های پاریس نیز اهمیت بسیار زیادی داشته و تاثیر بسزایی در لذت بردن و تجربه شیرین شما از سفر به کشور فرانسه خواهد داشت.

از این رو، اگر قرار است تا بعد از مدت ها به یک سفر اروپایی درست و حسابی بروید و نهایت لذت را در این شهر دیدنی تجربه کنید، توصیه می کنیم که به جای انتخاب هتل های کم ستاره و یا اجاره خانه دربست از وب سایت airBnb، به قول معروف سرکیسه را شل کرده و به سراغ بهترین هتل های پاریس بروید.

درست است که هر چه کیفیت و ستاره های هتل در پایتخت کشور فرانسه بالاتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود و ممکن است هزینه های سفر شما سر به فلک بزند، اما مطمئن باشید که برای یکبار هم که شده ارزشش را داشته و هیچگاه از خاطرتان پاک نخواهد شد.

برای همین در تکمیل راهنمای سفر و زندگی در پاریس فرانسه با نیلگام همراه شوید و چند دقیقه از وقت ارزشمندتان را به خواندن جدیدترین آمار بهترین هتل های پاریس سال 2022 اختصاص دهید.

بهترین هتل های پنج ستاره پاریس

طبق آمار، هر ساله بیش از 30 میلیون نفر از شهر زیبای پاریس، پایتخت مشهور کشور فرانسه دیدن می کنند. از این رو می توان انتظار این را داشت که تعداد زیادی از انواع اقامتگاه و هتل های با کیفیت این شهر مسئول پذیرایی از حجم زیادی از گردشگران بین المللی از سراسر دنیا باشند.

همواره رقابت بین بهترین هتل های پاریس بسیار زیاد بوده و هر یک از آنها شامل تجهیزات متنوع و هیجان انگیزی از جمله اسپا، مراکز سلامت و فیتنس و حتی سالن های مجهز تماشای فیلم هستند. این در حالی است که برخی از این هتل ها از رستوران های ممتاز و دارای ستاره بین المللی در کنار خود بهره برده و به واسطه شهرت شان گردشگران بیشتری را به سوی خود جذب می کنند.

تنها کافیست تا با استفاده از اینترنت و وب سایت های معروفی مثل booking یا tripadvisor به جستجوی بهترین هتل های پاریس بپردازید تا بفهمید که با چه حجم غیرقابل تصوری از مراکز اقامتی ممتاز 4 و 5 ستاره در این شهر دیدنی روبرو هستید و چه کار سختی بر سر انتخاب از میان یکی از آنها دارید.

البته شاید بخواهید تا بنابر بودجه و یا نزدیکی به اماکن دیدنی، انتخاب خود را از میان بهترین هتل های پاریس انجام دهید که در این صورت با اضافه کردن فیلترهای مختلف، انتخاب های شما محدودتر شده و موجب راحت تر شدن کار شما خواهد شد، اما در حالت کلی، انجام این کار برای اغلب گردشگران شهر پاریس و کشور فرانسه سخت بوده و نیاز به راهنمایی و کمک دارند.

بر همین اساس، قصد داریم تا در ادامه برخی از بهترین هتل های پاریس در سال 2022 را به شما معرفی کرده و با اشاره به تجهیزات و مشخصات لوکس ترین مراکز اقامتی شهر پاریس، آگاهی بیشتری در زمینه انتخاب هتل مورد نظرتان به شما بدهیم:

هتل ل رویال مونكیو رافلز پاریس

اولین گزینه پیشنهادی از بهترین هتل های پاریس در محدوده Champs-Elysées شانزلیزه  – Madeleine و آدرس 37, avenue Hoche, 75008 Paris قرار دارد.

این قصر مدرن 5 ستاره بین پارک عمومی و زیبای parc Monceau و میدان شارل دوگل Place Charles de Gaulle جایی که طاق پیروزی در آن قرار دارد، مستقر شده است. هتل له رویال مونکیو رافلز دارای 149 اتاق و سوئیت با خدمات متفاوت برای هر سبک و سلیقه ای است.

دکوراسیون این هتل بسیار مدرن و با ظرافت است و تلاش شده تا از تجمل بیش از حد و یا تبدیل کردن هتل به جایی بسیار قدیمی و آنتیک به دور باشد.

این هتل گزینه های متعددی را برای گذراندن تعطیلات و برآورده کردن انتظارات شما ارائه می کند.شما به مرکز زیبایی، بار و پاسیو، کتابخانه و سالن سینمای این هتل دسترسی دارید. اتاق های این هتل از مساحت 36 مترمربع شروع شده و تا مساحت 350 مترمربع (the Presidential Suite Raffles) متغیر است.این در حالی است که سوئیت جونیور هتل نیز دارای مساحت 64 مترمربعی است.

اتاق های این هتل مجهز به کمد لباس بزرگ، یخچال و مینی بار و مبلمان طراحی شده توسط دیزاینرهای معروف مجهز است. گذراندن وقت و یا استراحت کردن، راحت ترین کارهایی است که می توانید در این هتل انجام دهید.

شما همچنین می توانید از امکاناتی نظیر کتاب های مختلف، گیتار و کنسول بازی در اتاق خود استفاده کنید. حمام اتاق های این هتل بزرگ بوده و دارای وان و چندین آینه است. شما امکان استفاده از محصولات Clarins را داشته و محصولات زیبایی نیز برای کودکان شما قرار داده شده است.

شیک ترین و بزرگترین سوئیت های این هتل دارای 3 خواب مجزا است که هر یک از آنها دارای حمام اختصاصی (دوش و وان)، توالت ژاپنی و اتاق رختکن هستند. بخش دیگر این سوئیت ها از دو اتاق نشیمن، آشپزخانه و حال و پذیرایی تشکیل شده، این در حالی است که باشگاه ورزشی اختصاصی نیز در اختیار شما قرار دارد.

چه تمایل به رزرو اتاق و یا سوئیت در این هتل داشته باشید، خدمات هتل برای شما یکسان بوده و کارکنان حرفه ای این مجموعه، به شما خدمت رسانی می کنند. یعنی با اقامت در یکی از بهترین هتل های پاریس در سال 2022 ، شما امکان دسترسی نامحدود به خدمات اسپا، خدمات 24 ساعته داخل اتاق  و خدمات در اختیار بارمن را دارید.

شما همچنین به عنوان مشتری هتل، دارای اولویت برای حضور در رستوران Laurent André’s هستید که یک ستاره میشلن دریافت کرده است، جایی که بهترین و با کیفیت ترین غذاها را برای شما سرو کرده و لذت سفر فرانسه و پاریس شما را دوچندان می کند.

هتل پلازا آتنه

یکی دیگر از بهترین هتل های پاریس در سال 2022 بدون شک هتل پلازا آتنه است که در محدوده Champs-Elysées – Madeleine و آدرس  25, avenue Montaigne, 75008 Paris قرار گرفته است.

این هتل بسیار لوکس پاریسی در سال 1909 ساخته شده و در سال 2014 به طور کلی بازسازی شده است. پلازا آتنه در خیابان بسیار شیک Montaigne قرار گرفته که فروشگاه های لوکس فرانسوی و بین المللی بسیار زیادی در آن یافت می شود.

با در نظر گرفتن این موضوع که هتل پلازا آتنه تنها 5 دقیقه با خیابان شانزلیزه فاصله دارد، می توان این طور گفت که از مکان بسیار خوبی برای گشت و گذار و گذراندن تعطیلات در شهر پاریس برخوردار است.

این کاخ زیبا خدمات بسیار گسترده ای را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد که به راحتی شما را مسحور کرده و اوج هتل داری لوکس فرانسوی را به شما نشان می دهد. این هتل 5 ستاره دارای 8 طبقه و 200 اتاق و سوئیت است. اغلب بخش های آن با رنگ قرمز و شمعدان طراحی و دکور شده و یک فضای شیک و خوش استیل را ارائه می کند.

هتل پلازا آتنه دارای حمام و اسپای برند Dior و موسسه زیبایی با دسترسی رایگان است. این در حالی است که رستوران 5 ستاره با سرآشپز معروف Alain Ducasse، ، بار مجزا، پیست اسکیت در فضای باز ( که در فصل زمستان در دسترس است) و نانوایی و شیرینی پزی اختصاصی جزو سایر امکانات این مجموعه سوپر لوکس هستند.

اتاق های این هتل بسیار بزرگ بوده و همگی دارای حمام مرمری، وان و دوش  هستند و بالکن سوئیت های هتل با رنگ قرمز طراحی شده تا جلوه ای جذاب و چشمگیر داشته باشد.

اتاق های استاندارد هتل شامل موارد ضروری و تمامی خدمات و تجهیزات هتل می شود. سوئیت های جونیور دارای اندازه بزرگتری هستند و شامل دو حمام می شوند که محصولات تازه مثل میوه، گل و غیره توسط کارکنان مجموعه در آنها ارائه می شود.

در این هتل سوئیت های بسیار بزرگ تری نیز برای ارائه وجود دارد که مساحت هر یک از آنها به 450 مترمربع می رسد، جایی که می توانید در آن به خوبی تعطیلات خود را در پاریس و در یکی از بهترین هتل های پاریس بگذرانید.

بزرگترین سوئیت هتل امکان میزبانی تا حداکثر ده نفر را دارد و می تواند به یک محل زندگی موقتی و ایده آل برای شما و دوستان و یا اعضای خانواده بدل شود. هر یک از سوئیت ها دارای 4 اتاق خواب، یک جکوزی و حمام، 9 تلویزیون، 4 اتاق نشیمن و یک پذیرایی است. در صورتی که این سوئیت را برای تعطیلات خود انتخاب کنید، از امکانات مختلفی از جمله پذیرایی با انواع میوه و خوردنی ها و نوشیدنی های جذاب و ترانسفر رایگان از فرودگاه و یا ایستگاه قطار به هتل بهره مند می شوید.

شما همچنین می توانید از امکانات سالن موی معروف Christophe Robin در زمان حضور خود در پلازا به عنوان یکی از بهترین هتل های پاریس در سال 2022 استفاده کنید.

هتل چهار فصل جورج پنجم

این اقامتگاه رویایی 5 ستاره در محدوده شانزلیزه مادلین و آدرس 31, avenue George V, 75008 Paris در خیابان جورج پنجم واقع شده است. خیابانی بسیار آرام و ایده آل برای تجربه یک سفر ناب در محله ای سر زنده، جایی که به خوبی از آشفتگی و هرج و مرج گردشگران به دور است.

با حضور در این هتل شما می توانید در کوتاه ترین زمان (در حدود 5 دقیقه) به یکی از زیباترین و مشهورترین خیابان های دنیا یعنی شانزلیزه برسید. این هتل یکی از اولین اقامتگاه های لوکس و با کیفیت فرانسوی است که دارای 244 اتاق بوده و به عنوان مکانی برای سازماندهی به چندین رویداد اجتماعی شناخته می شود.

7 سالن و لانژ مختلف برای رزرواسیون و پذیرایی از مهمانان تازه وارد تعبیه شده است. شما می توانید اعمال مختلفی را در هتل انجام دهید؛ برای مثال بخش اسپا مجموعه خدمات زیبایی کاملی را به مشتریان ارائه می دهد و توسط پرسنلی حرفه ای اداره می شود.این در حالی است که یک مرکز زیبایی و سالن مو نیز در این هتل چهار فصل قرار گرفته و مهمانان امکان دسترسی به استخر شنای داخلی و مرکز سلامت و فیتنس را در تمام طول سال دارند.

زمانی که می خواهید یک اتاق در این هتل با کیفیت و 5 ستاره پاریسی رزرو کنید، باید از میان 3 نوع اتاق یکی را انتخاب کنید. به طور معمول آنها می توانند از حداکثر 4 مشتری در هر اتاق میزبانی کنند (که در این صورت، یک تخت اضافه مورد نیاز خواهد بود)، این در حالی است که حمام های مرمری اتاق ها دارای وان حمام و دوش هستند.

در واقع می توان این طور گفت که اتاق های این هتل گزینه بسیار ایده آلی برای تجربه یک سفر خانوادگی لوکس به شهر پاریس محسوب می شود.شما همچنین امکان استفاده از امکاناتی نظیر وای فای رایگان، دستگاه خودکار قهوه ساز، مینی بار و تمامی سرویس های قابل ارائه در این مجموعه را خواهید داشت.

اگر مایل به اقامت در سوئیت به جای اتاق هستید، انتخاب های بسیار گسترده تری در یکی از بهترین هتل های پاریس در انتظار شما خواهد بود. عموماً سوئیت های هتل چهار فصل جورج پنجم بسیار به هم شبیه هستند، با این تفاوت که منظره پنجره آنها با یکدیگر فرق دارد و شامل گزینه های زیر می شود:

  • نمای 360 درجه
  • ویویی بر فراز شهر و ساختمان ها
  • ویوی برج ایفل

این در حالی است مساحت سوئیت ها نیز متفاوت است و امکان پذیرایی از 1 تا 4 مشتری را به صورت همزمان دارد. اما در بخش خوراکی و رستوران، این هتل از موهبت حضور رستوران دو ستاره میشلن  Le Cinq برخوردار است که غذاهای بسیار متنوع، خوش طعم و با کیفیت را در 24 ساعت شبانه روز آماده و به مشتریان ارائه می دهد.

گراند هتل دو پالیز رویال

این هتل لاکچری و 5 ستاره در محدوده لوور-شاتله و آدرس 4, rue de Valois, 75001 Paris قرار دارد. اگر به دنبال یک هتل 5 ستاره خاص هستید که بیش از حد به زرق و برق و تجمل گرایی نپرداخته، هتل دو پالیز رویال انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

هتلی درجه یک، ساده، ظریف و زیبا که شما را به یک فضای کاملاً پاریسی فرا می خواند. دوپالیز رویال تنها دو دقیقه با خیابان rue de Rivoli، باغهای the Tuileries و تئاتر کمدی فرانسوی فاصله دارد.

این کاخ در یک ساختمان متعلق به قرن 18 قرار گرفته و از 68 اتاق در 7 طبقه تشکیل شده است. در طبقه آخر، یک سوئیت 70 متر مربعی با ویو 360 درجه دارای یک اتاق خواب، لانژ اختصاصی و حال و پذیرایی قرار گرفته است.

این سوئیت دارای ویو پانورامیک است که با یک تراس عالی، مناظر زیبایی از بناهای تاریخی فرانسه را در اختیار شما قرار می دهد. اگر قصد اقامت در این سوئیت خاص را دارید، حتماً حمام آفتاب و صبحانه آمریکایی در بالکن با منظره ای دیدنی از پایتخت را تجربه کنید. این سوئیت آپارتمانی به شما حس یک پاریسی واقعی را در مدت زمان حضور و اقامت تان در فرانسه به شما می دهد.

البته اتاق ها و سوئیت های دیگری نیز هستند که کوچک تر بوده و ویو چندان خاصی ندارند. ولی تمامی اتاق ها و سوئیت های دیگر مجموعه به اندازه سوئیت پانورامیک هتل لوکس بوده و شما را تحت تاثیر قرار می دهند. یادتان باشد که برخی از اتاق ها و سوئیت های مجموعه دارای بالکن اختصاصی است، تنها کافیست از دسترس بودن آنها در زمان رزرو مطلع شوید.

شما می توانید از خدمات حرفه ای پرسنل Clefs d’Or Concierges در زمان حضور خود در هتل دو پالیز بهره مند شوید و از گزینه هایی نظیر اسپا، مرکز فیتنس و خدمات پارکینگ velvet استفاده کنید.

خبر خوب این است که این هتل نیز دارای یک رستوران بسیار با کیفیت و دو ستاره به نام Lulli است که برای صبحانه و ناهار در طول هفته باز بوده و خدمات با کیفیتی ارائه می دهد.

غذاهای ارائه شده در این رستوران توسط 4 سرآشپز معروف طراحی و ارائه می شوند و دیدن آنها اشتهای هرکسی را باز خواهد کرد. این رستوران دارای لانج بار اختصاصی بوده و در تمام طول روز اسنک و نوشیدنی ارائه می نماید.

هتل رنسانس وندوم پاریس

یکی دیگر از بهترین هتل های پاریس در سال 2021 بدون شک رنسانس وندوم 5 ستاره این شهر است که در محدوده لوور – شاتل Châtelet و آدرس 4, rue du Mont Thabor, 75001 Paris قرار گرفته است.

این اقامتگاه خاص تلفیقی از سادگی، مدرنیته و اجزای لاکچری است و هیچگونه زیاده روی در آن رخ نداده است. با حضور در این هتل به سرعت متوجه این می شوید که در مجموعه ای متفاوت و در محله ای خاص و شیک که در فاصله 2 دقیقه ای باغ های تویلری و میدان وندوم قرار دارد مستقر شده اید.

هتل رنسانس در مجموع دارای 7 اتاق است که هر کدام می تواند دارای کاراکتر و ویژگی های متمایزی باشد. اگر به دنبال فضایی بزرگ و باز و تجمل نسبتاً زیاد در محل اقامت خود هستید بهتر است یکی از سوئیت های این هتل را انتخاب کنید.

سوئیت های هتل دارای لانج اختصاصی هستند که برای استراحت و بازه زمانی میان دو تور تفریحی و یا دو جلسه فوق العاده است. هر یک از سوئیت ها توانایی میزبانی از 3 مشتری (به همراه کودک) را دارد.

در صورتی که قصد سفر خانوادگی به فرانسه و پاریس را دارید، هتل رنسانس وندوم یک سوئیت خانوادگی را برای شما آماده کرده و هدایایی را به فرزندانتان ارائه می دهد. در این گونه از سوئیت ها، شما دارای دو اتاق خواب و دو حمام هستید، این در حالی است که یک دفترکار برای شما گنجانده شده که در صورت اقامت توریستی نیازی به آن نخواهید داشت.

رنسانس پاریس وندوم یکی از بهترین هتل های پاریس است که انواع خدمات رفاهی و آسایشی نظیر اسپا و استخر فضای باز را به مشتریان ارائه می دهد. این در حالی است که امکان استفاده از خدمات ماساژ حرفه ای نیز در داخل هتل وجود دارد.

برای وعده های غذایی ناهار و شام، رستوران Pinxo و یا رستوران چینی بر سر سرو بهترین و خوشمزه ترین غذاها رقابت داشته و با کیفیت ترین منوی غذایی را به شما ارائه می دهند. برای صبحانه هتل نیز 3 منوی مختلف با محصولات تازه و سلامت به شما پیشنهاد می شود که مطمئناً به یکی از بهترین صبحانه های زندگی شما تبدیل خواهد شد.

پرسنل هتل نیز همواره در خدمت شما بوده و انواع خدمات از جمله تبدیل ارز، برق انداختن کفش، خشکشویی و شستشو لباس و خرید بلیط را به نحو احسن برای شما انجام می دهند. با در نظر گرفتن کیفیت بالای خدمات هتل و نزدیکی به باغهای زیبای تویلری، سفر بسیار جذاب و پر از آرامشی در انتظار شماست.

فقط بهتر است با توجه به آب و هوای پاریس در طول سال ،هر چه زودتر نسبت به رزرو اتاق و یا سوئیت هتل در این شهر دوست داشتنی اقدام کنید و در هنگام رزرو هتل، به فکر بالا رفتن قیمت ها در فصول های سیزن و تعطیلات کریسمس باشید.

هتل ماندارین اورینتال پاریس

یکی از دلایلی که کار انتخاب از میان بهترین هتل های پاریس در سال 2022 را برای شما سخت می کند، این است که تنوع این اقامتگاه های لوکس و 5 ستاره زیاد بوده و کیفیت خدمات آنها در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

گزینه بعدی و پیشنهادی ما به شما برای تجربه یک سفر لوکس و استثنایی به شهر زیبای پاریس، هتل ماندارین اورینتال است که در محدوده لوور – شاتل و آدرس 251, rue Saint-Honoré, 75001 Paris قرار دارد.

این اقامتگاه به تازگی افتتاح شده و برای آن دسته از افرادی که علاقه به ساختمان ها و طراحی های جدید و مدرن دارند، جذابیت خاصی خواهد داشت. این هتل زیبا در خیابان شیک و با کلاس سنت اونوره واقع شده و با نزدیکی بی نظیر به دو میدان وندوم و کنکورد، لذت فراوانی را برای شما به همراه خواهد داشت.

به طور کلی، تعداد 138 اتاق و سوئیت در این عمارت مدرن قرار دارد که به 14 نوع مختلف تقسیم می شوند. ساده ترین نوع، اتاق سینگل است که برخلاف اسمش، خدمات لوکسی را به شما ارائه می دهد. این اتاق شامل تخت کینگ سایز، تراس دارای ویو باغ و حمام دارای دوش و وان می شود.

این در حالی است که سوئیت های بزرگ تر و مجهزتر نیز در دسترس شما قرار دارد، حتی اگر درخواست یک سوئیت 400 متری کنید! هر یک از گزینه های اقامتی پیش روی شما در این هتل از قبلی لوکس تر و مجهزتر است.

اگر می خواهید به همان اندازه اقامت در خانه شخصی تان در هتل نیز احساس راحتی کاملی داشته باشید، هتل ماندارین اورینتال انتخاب بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

اغلب سوئیت ها دارای لانج، حال و پذیرایی، یک اتاق خواب بزرگ، اتاق تعویض لباس و یک حمام جذاب هستند(که شامل توالت ژاپنی نیز می شود). شما همچنین از ویو بی نظیری بر فراز باغها، برج ایفل و نمای کلی از شهر برخوردار هستید.

چنانچه دارای خانواده بزرگی هستید، پنت هاوس “J’aime Paris برای همه اعضای خانواده کافی خواهد بود. این بدین معنی است که جا برای خواب و استراحت و زندگی 8 نفر در این پنت هاوس وجود دارد، چون پنت هاوس استثنایی هتل ماندارین دارای دو طبقه و 400 مترمربع مساحت است.

شما با اقامت در این پنت هاوس از امکاناتی نظیر 3 حمام مجزا، حال و پذیرایی، آشپزخانه و بار برخوردار می شوید. امکانات این هتل شامل اسپا و استخر داخل هتل، خدمات زیبایی، حمام بخار و خدمات کامل هتل از جمله tour desk، خدمات اتاق، رزرواسیون رویدادها می شود.

شما همچنین امکان دسترسی به دو رستوران، یک بار و یک فروشگاه ویژه شیرینی فروشی را در این هتل دارید. رستوران Sur Mesure هتل با هدایت سرآشپز معروف Thierry Marx غذاهای بسیار خاص و ویژه ای را برای مهمانان سرو می کند.

این در حالی است که رستوران Camélia اغلب غذاهای سنتی به مهمانان ارائه می نماید. شما همچنین می توانید در مدت زمان حضور خود در هتل ماندارین از خدمات بار حرفه ای و کیک فروشی اختصاصی هتل نیز استفاده کنید.

هتل ناپلئون پاریس

در نزدیکی شانزه لیزه و طاق پیروزی، یکی دیگر از بهترین هتل های پاریس قرار گرفته که همانند سایر اقامتگاه لوکس این مطلب 5 ستاره بوده و به هتل ناپلئون معروف است.

دکور جذاب این هتل از باشکوه ترین دوران فرانسه و امپراطوری ناپلئون بناپارت الهام گرفته شده و با اتاق های راحت و شیک، سوئیت های زیبا و اتاق های بزرگ متصل به هم، این هتل به یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت خانوادگی و یا دو نفره در شهر زیبا و رمانتیک پاریس بدل شده است.

این هتل زیبا در منطقه 8 یکی از محله های شیک و با کلاس پاریس واقع شده و برای هرگونه خرید و سفر تجاری مناسب بوده و نزدیکی فوق العاده ای به اماکن تاریخی و دیدنی شهر دارد.

اغلب اتاق ها و سوئیت های هتل مشرف به خیابان فریدلند و یا حیاط سرسبز داخلی هتل هستند. این در حالی است که با انواع تجهیزات از جمله تلویزیون ال ای دی، تهویه مطبوع هوا، ست مبلمان جذاب، حمام مرمری، آینه های بزرگ کننده،لباس حمام و امکانات دیگر تجهیز شده اند.

رستوران مشهور هتل ناپلئون یعنی Bivouac Café انواع غذاهای سنتی و خوش طعم فرانسوی را برای شما سرو می کند و بار مجموعه نیز دارای تراس سرپوشیده است.

در نهایت بد نیست تا برای بیشتر نشدن حجم مطلب، تنها به معرفی نام برخی دیگر از بهترین هتل های پاریس در سال 2022 بسنده می کنیم:

  • هتل پارک حیات پاریس وندوم
  • هتل پاریس ماریوت شانزلیزه
  • هتل لی موریس
  • پرینس د گالس
  • اقامتگاه شانگری لا
  • اقامتگاه فوکوئت بریرا

هتل های نزدیک برج ایفل پاریس

به طور حتم یکی از اهداف گردشگری شما به شهر پاریس فرانسه بازدید از برج ایفل و گردشگری در اطراف برج ایفل معروف است، از این رو می توانید با رزرو یک هتل لوکس و با کیفیت در نزدیکی این برج، دسترسی راحتی به آن داشته، از ویوی زیبای آن لذت ببرید و برنامه ریزی جامع تری برای روزها و ساعت های اقامت خود در شهر پاریس داشته باشید.

تعداد هتل های نزدیک به برج ایفل به هیچ وجه کم نیست، ولی ما برحسب امتیاز کاربران و پیشنهاد وب سایت معروف booking، چندین هتل لوکس و با کیفیت نزدیک به این برج تاریخی و فوق العاده زیبا را در ادامه به شما معرفی می کنیم:

  • هتل آپارتمان Relais12bis (Bed & Breakfast): در 500 متری برج و دارای بالاترین امتیاز 9.8 از دید گردشگران
  • هتل آپارتمان Charles Floquet: با امتیاز 9.1 و فاصله 300 متری با برج
  • هتل 4 ستاره دربی آلما: با امتیاز 8.8 و فاصله 500 متری با برج آیفل
  • هتل 5 ستاره و لوکس شانگری لا: با فاصله 600 متری از هتل و امتیاز بالای 9.2
  • اقامتگاه 5 ستاره فورسیزن جورج پنجم: با امتیاز فوق العاده 9.4 از 10 و فاصله تقریبی 1.2 کیلومتری از برج ایفل
  • اقامتگاه ناپلئون پاریس: در فاصله تقریبی 1.8 کیلومتری و دارای امتیاز 8.7
  • اقامتگاه 3 ستاره بیوگرنل تور ایفل: در فاصله 0.9  کیلومتری و یا مسافت ده دقیقه ای با پای پیاده تا برج و دارای امتیاز 7.8 از 10
  • هتل 4 ستاره مرکور پاریس سنتر تور ایفل: با امتیاز 8 و فاصله تقریبی 400 متری از برج مشهور آیفل

شما می توانید با یک جستجوی ساده و مختصر و مراجعه به وب سایت های معروفی مثل booking و یا tripadvisor، لیست بلند بالایی از هتل های 3،4 و یا 5 ستاره نزدیک به برج ایفل را مشاهده کنید و طبق بودجه سفر و امکانات هتل، انتخاب خود را انجام دهید.

قیمت هتل های پاریس

در پایان مطلب بهترین هتل های پاریس، بد نیست اشاره ای به قیمت هتل های این شهر جذاب نیز داشته باشیم. قیمت های ارائه شده در هر فصل و زمان از سال متغیر است و نمی توان عدد دقیقی برای تمام بازه های زمانی ارائه کرد.

اگر تمایل به اقامت در هتل های 5 ستاره و لوکس پاریس داشته باشید، هزینه تقریبی مورد نیاز شما برای هر شب اقامت به شرح زیر خواهد بود:

  • هتل 5 ستاره Monsieur George Hotel: از شبی 1.895.000 میلیون تومان
  • اقامتگاه ناپلئون پاریس: از شبی 1.322.000 میلیون تومان
  • اقامتگاه کاستیل: از شبی 1.406.000
  • پرینس د گالاس: از شبی 4.109.000
  • هتل فورسیزن جورج پنجم: از شبی 8.662.000
  • هتل شانگریلا: از شبی 5.336.000

چنانچه به دنبال اقامت در هتل های 4 و سه ستاره پاریس هستید، هزینه تقریبی شما برای هر شب به شرح زیر خواهد بود:

  • هتل 4 ستاره پریلود اوپرا: از شبی 1.109.000
  • اقامتگاه 4 ستاره Les Matins de Paris: از شبی 837.000
  • اقامت گاه 4 ستاره Regina Opéra Grands Boulevards: از شبی 816.000
  • هتل 4 ستاره Verneuil Saint GermainOpens in new window: از شبی 1.078.000
  • اقامتگاه 3 ستاره Clairefontaine: شبی 671.000
  • هتل 3 ستاره الحمبرا: شبی 506.000
  • اقامتگاه 3 ستاره بلوم: شبی 676.000

به طور معمول یک هزینه شارژ و خدمات به قیمت هتل های پاریس اضافه می شود و ممکن است بنابر برخی از رویدادها نظیر بلک فرایدی، تخفیف های جذابی برای رزرو هتل برای مشتریان ارائه گردد. شما می توانید در صورت تمایل از مشاوره و خدمات تخصصی موسسه مهاجرتی نیلگام در زمینه سفر، اخذ ویزای فرانسه و مهاجرت به فرانسه استفاده کرده و از راهنمایی حرفه ای کارشناسان ما بهره مند شوید.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *