مهاجرت با کارآفرینی

مهاجرت به شهرهای شمالی کانادا با کارآفرینی

چنانچه مایل هستید تا مهاجرت به شهرهای شمالی کانادا با کارآفرینی را تجربه کرده و از کارآفرینی استان های شمال کانادا مطلع شوید، همراه نیلگام باشید. کانادا یکی از کشورهایی است که بهای زیادی به ایده‌های تجاری ناب، شرکت های استارت آپی نوپا و دارای پتانسیل رشد و کارهای خلاقانه می‌دهد و روش‌های مختلفی را برای جذب کارآفرینان برتر و واجد شرایط به این کشور طراحی کرده است؛ شاید تا به حال کم و بیش در مورد طرح‌های استانی کارآفرینی و مهاجرت استارتاپی شنیده باشید، اما مهاجرت به شهرهای شمالی کانادا با کارآفرینی مبحثی است که کمتر به آن پرداخته شده و اطلاعات کمی در مورد آن وجود دارد.

اگر کمی با مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی آشنا باشید، متوجه این موضوع می‌شوید که عموماً برنامه ها و استریم‌های کارآفرینی در این کشور تفاوت زیادی با مهاجرت کاری نیروی کار ماهر و یا گزینه های سرمایه‌گذاری دارند و به عنوان ترکیبی از هر دوی این برنامه‌ها، فاکتورها و چالش‌های زیادی را برای متقاضی به همراه خواهند داشت.

در صورتی که کمابیش با موضوع اقامت با کارآفرینی در کانادا آشنایی دارید، بهتر است تا در ادامه ما را در این مطلب همراهی کنید تا اطلاعات خود را در زمینه مهاجرت به شهرهای شمالی کانادا با استفاده از کارآفرینی تکمیل کرده و در نهایت با دید کامل‎‌‌ تری برای مهاجرت، از این طریق اپلای کنید.

مهاجرت به مناطق کم جمعیت کانادا

پیش از پرداختن به مبحث مهاجرت به شهرهای شمالی کانادا با کارآفرینی ، بد نیست تا شما را در جریان آمار جالب خبرگزاری رسمی CIC در این رابطه قرار دهیم؛ طبق آمارجدید دانشگاه رایرسون، شهرهای کوچک‌تر و مناطق کم جمعیت کانادا مهاجران بیشتری را در سالهای اخیر پذیرفته اند، اما این کل ماجرا نیست!

بنابر این گزارش، شهرهای تورنتو، مونترال، کلگری و ونکوور مقاصد محبوب مهاجرتی کشور کانادا محسوب می شوند. اگرچه شهرهای کوچک و متوسط این کشور در حال جذب مهاجران بیشتری نسبت به سالهای گذشته هستند و توجه به این موضوع برای متقاضیان مهاجرت به این کشور نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

به طور همزمان، طی سالهای 2013 تا 2019، تعداد مهاجرانی که در شهرها و محدوده‌های کوچک‌تر کانادا مستقر شده‌اند تا حداکثر 45 درصد افزایش داشته، این در حالی است که نرخ مهاجرت در شهرهای بزرگ این کشور تنها 9 درصد بوده است.

در مدت زمان مشابه، تعداد مهاجران جدید سایر مناطق شهری سرشماری کانادا CMAs در حدود 40 درصد افزایش داشته است.در واقع CMAs مراکز عمده شهری هستند که از چندین شهرداری و مراکز جمعیتی تشکیل می‌شوند. برای مثال CMA تورنتو شامل شهر تورنتو، میساگا، برمپتون، واگان و پیکرینگ می‌شود.

در حال حاضر تورنتو دارای یکی از بالاترین نرخ‌های مهاجرت در کشور کانادا یعنی 163 نفر در هر 10 هزار فرد ساکن است. این در حالی است که ونکوور نیز آمار نسبتاً مشابهی داشته و معادل 128 نفر در هر 10 هزار ساکن است.

اما جالب است که شهرها و مراکز کوچک‌تری مثل رجینا و ساسکاتون ساسکاچوان دارای نرخ مهاجرت 193 و 178 در هر 10 هزار نفر هستند که بیش از شهر بزرگ و محبوبی مثل تورنتو است.

همچنین سایر شهرها و مناطق کم جمعیت و کوچک کانادا که نرخ پذیرش مهاجران بالایی دارند شامل موارد زیر می‌شوند:

  • هلیفکس
  • شارلوت تاون
  • فردریکتون
  • مونکتون
  • سوئیفت کورنت
  • وینکلر
  • اشتاین باخ
  • برندون
  • تامپسون
  • بروکس
  • های ریور
  • وود بوفالو

لازم به ذکر است که بسیاری از این شهرها شاهد کاهش جمعیت طبیعی هستند، یعنی تعداد مرگ و میر آنها از تولدها بیشتر است. از این رو رقابتی و ایده آل ماندن شرایط اقتصادی هر یک از آنها بستگی به مهاجرت بین استانی شهروندان دارد و به همین خاطر، این شهرها شروع به جذب مهاجران بیشتری از کشورهای خارجی کرده‌اند.

همچنین می‌توان اینطور گفت که با وقوع مشکلات پانادمیک کووید، کانادا بیش از هر زمان دیگری به حضور مهاجران واجد شرایط وابسته است. طبق آمار، طی بازه زمانی 2009 تا 2019 نیروی کار این کشور در حدود 1.95 میلیون نفر افزایش داشته که تقریباً همگی آنها از جمعیت مهاجران بوده است.

برای درک بیشتر تاثیر زیاد نیروی کار مهاجر به کشور کانادا، بد نیست تا نگاهی به جدول زیر بیاندازید، البته موارد ذکر شده اغلب مربوط به طرح های استانی و فدرالی جذب نیروی کار ماهر در کشور کانادا است، اما مهاجرت به استانهای شمالی کانادا با کارآفرینی نیز مربوط به ایجاد یک کسب و کار جدید در این محدوده بوده و متعاقباً باعث ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی آن منطقه می‌شود.

این جدول برای بازه زمانی 2009 تا 2019 است و تغییر درصدی نیروی کار را در هر استان این کشور نشان می‌دهد:

کانادامهاجران ساکنافراد متولد در کانادا
نیوفاندلند و لابرادور144 درصدمنفی 2 درصد
جزیره پرینس ادوارد132%3%
نوا اسکوشیا55%منفی 2 درصد
نیوبرانزویک73%منفی 5 درصد
کبک55%0
انتاریو28%3%
منیتوبا68%منفی 4 درصد
ساسکاچوان143%0
آلبرتا63%6%
بریتیش کلمبیا32%2%

از این رو می توان این طور نتیجه گیری کرد که برنامه های مهاجرت استانی کانادا ،خصوصاً مناطق و محدوده های کم جمعیت این کشور در کورس بیشتری برای جذب مهاجر و نیروی واجد شرایط بوده و انتخاب های بهتری برای متقاضیان مهاجرت به کشور کانادا محسوب می شوند.

این موضوع تنها به نیروی کار ماهر و طرح‌های اسکیل ورکر فدرالی و استانی وابسته نبوده و شامل استریم‌های کارآفرینی نیز می شود. یعنی استان‌ها و شهرهای کم جمعیت این کشور از تمامی ظرفیت‌ها و طرح‌های مهاجرتی خود برای جذب مهاجر و نیروی کار واجد شرایط استفاده کرده و هر ساله سعی دارند تا شرایط اقتصادی محدوده و منطقه مورد نظر را بهبود ببخشند.

از این رو قصد داریم تا در ادامه به بررسی شرایط مهاجرت به شهرهای شمالی کانادا با استفاده از روش کارآفرینی بپردازیم.

کارآفرینی استان های شمال کانادا

شمال کشور کانادا یک منطقه بسیار وسیع است که سه قلمرو موجود در آن یعنی نوناووت، یوکان و نورث وست در مجموع 40 درصد از کل مساحت این کشور بزرگ و پهناور را تشکیل می دهند. این در حالی است که نواحی شمالی استان ها نیز شامل 7 استان بریتیش کلمبیا، آلبرتا، ساسکاچوان، منیتوبا، انتاریو، کبک و نیوفاندلند و لابرادور می شوند که شهرها و مناطق کوچک و کم جمعیت زیادی را در خود جای داده اند.

در عین حال، شهرها و استان های جنوبی این کشور شامل جزیره پرینس ادوارد، نوا اسکوشیا و نیوبرانزویک می شود.

از این رو، برای صحبت در مورد مهاجرت به شهرهای شمالی کانادا با کارآفرینی ، به سراغ استان‌ها و قلمروهای شمال این کشور آمده ایم تا آنها را با یکدیگر مقایسه کرده و گزینه‌های متنوع مهاجرتی در حوزه کارآفرینی این کشور را در اختیار شما قرار دهیم:

برنامه کارآفرینی بریتیش کلمبیا

اگر مایل به مهاجرت به شهرهای شمالی کانادا هستید، می‌توانید به سراغ طرح استانی کارآفرینی بریتیش کلمبیا بروید.

این طرح که با نام ویزای کارآفرینی بریتیش کلمبیا نیز شناخته می شود دارای دو طرح اصلی Base و منطقه ای پایلوت است و متقاضی شرکت در این برنامه ملزم به کسب امتیاز برای شرکت در قرعه کشی و اپلای برای ویزای کارآفرینی و اقامت دائم کشور کانادا خواهد بود.

به طور مختصر فاکتورهای دارای امتیاز این طرح استانی شامل موارد زیر می شود:

  • تجربه کاری: 20 امتیاز
  • مالکیت: 4
  • دارایی: 12
  • مجموع سرمایه گذاری شخصی: 20
  • عنوان شغلی:20
  • محدوده و منطقه: 12
  • تطبیق پذیری: 32
  • مجموع امتیازات: 120

سایر فاکتورهای دارای امتیاز نیز به شرح زیر است:

  • دوام و ثبات تجاری: 30
  • قابلیت انتقال مهارت: 20
  • مزایای اقتصادی: 30

مجموع تمامی امتیازات قابل کسب معادل 200 امتیاز است.

هر یک از استریم‌های این طرح دارای جزئیات متفاوت و نسبتاً زیادی بوده، تنها به فاکتورها و امتیازات ذکر شده در بالا محدود نمی شود و نیاز به تحقیق و آمادگی فراوانی پیش از اپلای دارد.

از این رو پیشنهاد می‌کنیم که در صورت تمایل به مهاجرت به استانهای شمالی کانادا با کارآفرینی، از خدمات متنوع موسسه مهاجرتی نیلگام در این زمینه استفاده نمایید.

برنامه کارآفرینی انتاریو

همان‌طور که در اوایل این مطلب به این نکته اشاره کردیم، مهاجرت به شهرهای شمالی کانادا با استفاده از کارآفرینی، جایی که کوچکتر و دارای جمعیت کمتری است، با شانس بیشتری برای متقاضی همراه خواهد بود، اما اگر به توانایی های خود ایمان داشته و جزو طرفداران زندگی در شهرهای شلوغ و پرجمعیت هستید، برنامه کارآفرینی انتاریو کانادا در انتظار شماست.

این طرح مهاجرتی کشور کانادا نیز همانند سایر برنامه‌های استانی براساس کسب امتیاز از فاکتورها و معیارهای تعیین شده است و شما با قرار گرفتن در پول قرعه‌کشی، امکان دریافت دعوت‌نامه درخواست ITA و اپلای برای ویزای کارآفرینی و اخذ اقامت دائم کانادا را خواهید داشت.

در حال حاضر فاکتورهای دارای امتیاز این طرح معروف استانی شامل گزینه‌های زیر می شود:

  • تجربه و سابقه شغلی: حداقل 24 ماه به عنوان صاحب تجارت و یا مدیر ارشد
  • حداقل میزان دارایی: 800 هزار دلار کانادا برای محدوده GTA و 400 هزار دلار برای محدوده خارج از آن
  • تحصیلات: حداقل دیپلم و کاردانی
  • بیزینس پلن: ارائه یک ایده تجاری جدید و قابل دفاع و یا خرید یک تجارت در این استان
  • درصد مالکیت مجاز: حداقل یک سوم بیزینس
  • حداقل میزان سرمایه‌گذاری: 600 هزار دلار در GTA و یا 200 هزار دلار در محدوده خارج از آن
  • ایجاد فرصت شغلی: حداقل دو شغل تمام وقت برای شهروند و یا مقیم دائم کانادا در محدوده GTA، حداقل یک شغل تمام وقت در محدوده خارج از آن
  • سکونت و حضور سرمایه‌گذار: 9 ماه از یک سال
  • بازدید اکتشافی: برای خرید یک تجارت
  • تسلط زبان: حداقل CLB4
  • امکان شراکت: وجود دارد
  • نیاز به مصاحبه: بله

باید به این نکته توجه داشته باشید که برای موفقیت در امر مهاجرت به استانهای شمالی کانادا با کارآفرینی ، باید از فاکتورها و دسته بندی‌های مختلفی مثل عوامل سرمایه انسانی، سرمایه‌گذاری و مفهوم تجاری، حداقل امتیازهای لازم را برای شرکت در قرعه‌کشی و اخذ اقامت کسب کنید.

برنامه کارآفرینی کبک

یکی از موارد کاملاً متفاوت در مقوله مهاجرت به شهرهای شمالی کانادا از طریق کارآفرینی، استان فرانسوی زبان و متمایز کبک است.

در حال حاضر این استان تنها دارای یک استریم فعال برای کارآفرینی است و برای واجد شرایط شدن در این طرح متقاضیان باید قصد اقامت، ایجاد و اجرای یک تجارت را در کبک داشته باشند که توسط یک شتاب‌دهنده تجاری، انکوباتور تجاری و یا یک مرکز کارآفرینی دانشگاهی مورد تائید پشتیبانی گردد.

طبق جدیدترین آمار بدست آمده، پروژه تجاری می تواند به صورت فردی و یا به شکل مشارکتی تا حداکثر 3 نفر انجام شود که در یک برنامه مهاجرتی مشابه اپلای کنند.

شتاب‌دهنده تجاری به سازمان و موسسه معتبری در کبک گفته می‌شود که خدمات پشتیبانی و به ویژه کمک مالی را به پروژه‌های کارآفرینی در حال رشد در حوزه تجارت های نوآورانه ارائه می‌دهد.

انکوباتور تجاری نیز دارای کارکرد مشابهی بوده انواع خدمات پشتیبانی را به کارآفرینانی که قصد ایجاد تجارت های نوآورانه و خلاقانه در استان کبک دارند ارائه می‌دهد. در این بین، مرکز کارآفرینی دانشگاهی، سازمانی است که توسط دانشگاه هدایت و اجرا می‌شود و اغلب خدمات مربیگری، میزبانی و آموزشی را به کارآفرینان واجد شرایط ارائه می‌نماید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر در مورد این استریم استارتاپی استان کبک به وب سایت رسمی immigration-guebec.gouv مراجعه کنید.

برنامه کارآفرینی آلبرتا

چنانچه مقاصد شمالی اشاره شده در بالا نظر شما را جلب نکرد، می‌توانید برای امر مهاجرت به استانهای شمالی کانادا با کارآفرینی به سراغ استان آلبرتا بروید. البته باید این موضوع را خاطرنشان کنیم که استریم کارآفرینی این استان تنها برای دانشجویان بین‌المللی و فارغ التحصیل دانشگاه‌های آلبرتا است و سایر متقاضیان را پذیرش نمی‌کند.

در حالت کلی، شرایط مورد نیاز برای پذیرش کارآفرینی این استان(IGEIS) شامل موارد زیر می‌شود:

  • تحصیلات: تکمیل حداقل یک دوره آموزشی تمام وقت دو ساله
  • مجوز کار: بهره مندی از مجوز کار PGWP در زمان ارسال فرم EOI
  • سطح زبان: برخورداری از حداقل سطح زبان CLB7
  • شرایط تاسیس کسب و کار: داشتن حداقل 34 درصد مالکیت یک تجارت – قرار داشتن حوزه کاری در فهرست مشاغل مورد نیاز -شریک تجاری باید دارای شهروندی و یا اقامت دائم کانادا باشد

در این بین، فاکتورهای تطبیق‌پذیری زیر نیز موجب افزایش امتیاز شما و بالا رفتن شانس دریافت دعوت نامه درخواست اقامت دائم و شروع یک کسب و کار جدید در استان آلبرتا می‌شود:

  • تجربه کاری: داشتن حداقل 6 ماه تجربه کاری تمام وقت مدیریتی و یا مالکیت تجاری
  • ارائه مزایای اقتصادی نظیر ایجاد موقعیت شغلی، شرایط جایگزینی شغلی، سرمایه گذاری، مشارکت تجاری و غیره
  • داشتن سن 21 تا 49 سال
  • شرایط همسر: اینکه دارای حداقل یکسال تجربه کار تمام وقت در آلبرتا باشد یا از حداقل 2 سال سابقه تحصیل تمام وقت در این استان برخوردار باشد و یا دارای حداقل سطح زبان CLB5 باشد
  • داشتن اقوام: اینکه متقاضی و یا همسر وی دارای اقوام نزدیک در آلبرتا باشد

موارد اشاره شده در این بخش تنها کلیت استریم کارآفرینی آلبرتا است و شامل جزئیات امتیازبندی هر فاکتور و شرایط اپلای نمی‌شود، از این رو، چنانچه مایل به مهاجرت به شهرهای شمالی کانادا هستید، می‌توانید به طور شخصی به وب سایت رسمی هر استان مراجعه کرده و اپلای کنید و یا از مشاوره و خدمات تخصصی موسسه مهاجرتی نیلگام برای کسب نتیجه‌ای بهتر در این زمینه استفاده نمایید.

برنامه کارآفرینی ساسکاچوان

مزیت مهاجرت به استانهای شمالی کانادا با کارآفرینی در این است که طرح های متنوعی در اختیار شما بوده و این امکان را دارید تا با مقایسه و انتخاب طرحی که به شرایط مالی، کاری و تحصیلی شما نزدیک است، شانس بیشتری برای موفقیت در امر مهاجرت به این کشور و کارآفرینی برای خود متصور شوید.

طبق اطلاعات ارائه شده در وب سایت canadim، شرایط اولیه برنامه استانی کارافرینی ساسکاچوان شامل موارد زیر می‌گردد:

  • نیاز به پروفایل اکسپرس اینتری: ندارد
  • نیاز به داشتن ارتباط با استان: ندارد
  • نیاز به جاب آفر: ندارد
  • مهارت زبان: حداقلی برای آن تعیین نشده است
  • سطح تحصیلات: حداقلی برای آن تعیین نشده است
  • تجربه کاری: مدیریت تجاری و یا تجربه کارآفرینی، اجرا و مالکیت یک کسب و کار برای مدت زمان 3 سال
  • شرایط سرمایه‌گذاری: حداقل سرمایه 200 هزار دلار کانادایی برای مناطق خارج از رجینا و ساسکاتون و حداقل 300 هزار دلاری برای داخل این دو شهر معروف ساسکاچوان – داشتن حداقل دارایی خالص 500 هزار دلاری

البته لازم به ذکر است که برنامه های مهاجرت استارتاپی و کارآفرینی در این استان نیز وابسته به کسب امتیاز از فاکتورهای تعیین شده زیر است و تنها متقاضیان دارای امتیاز لازم برای ویزای کارآفرینی و اقامت دائم کشور کانادا دعوت می‌شوند. این فاکتورها به شرح زیر است:

بخش سرمایه انسانی

  • سن متقاضی:15 امتیاز
  • بازدید اکتشافی:15
  • مهارت زبان:15
  • مهارت ها و تحصیلات فردی:15
  • دارایی‌های تجاری و شخصی:15

بخش تجربه کاری

  • تجربه کارآفرینی یا کشاورزی و مزرعه‌داری: 20
  • درآمد تجاری: 20
  • خلاقیت و نوآوری: 10

طرح استقرار کسب و کار

  • میزان سرمایه‌گذاری: 20
  • سرمایه گذاری در بخش های کلیدی اقتصادی: 15

عموماً برای تمامی طرح ها و استریم های کارآفرینی کشور کانادا حداقل امتیازی تعیین شده که فرد با دریافت آن شانس قبولی در بخش قرعه‌کشی را داشته و می‌تواند انتظار دریافت دعوت‌نامه درخواست ITA را تا پیش از شروع قرعه‌کشی بعدی استانی داشته باشد.

برنامه کارآفرینی منیتوبا

در مبحث مهاجرت به شهرهای شمالی کانادا با روش کارآفرینی نوبت به استان محبوب منیتوبا می رسد که دارای یک استریم اختصاصی برای مقوله کارآفرینی در این استان است. این برنامه مهاجرتی اجازه نامزدی و اشتغال متقاضیان واجد شرایط را از سراسر دنیا دارد.

افرادی که قصد زندگی و اقامت دائمی در این استان را داشته و از توانایی لازم برای ایجاد کسب و کار، خرید یک تجارت و یا شراکت در یک کسب و کار فعال در 24 ماه اول ورود خود به کشور کانادا برخوردار باشند. لازم به ذکر است که شرایط این استریم مثل سابق نبوده و متقاضیان الزامی به ارسال سپرده 100 هزار دلاری به دولت منیتوبا ندارند.

به طور کلی فاکتورهای تعیین شده شرکت در این طرح شامل گزینه‌های زیر می‌شود:

  • تجربه کاری: حداقل 3 سال تجربه کاری تمام وقت در 5 سال گذشته (مالکیت تجاری و یا مدیریت ارشد)
  • مهارت زبان: حداقل CLB5
  • میزان تحصیلات: حداقل معادل مدرک فارغ التحصیلی دبیرستان
  • سن: محدوده ای تعیین نشده ولی در بازه 25 تا 49 سال امتیاز به فرد تعلق می‌گیرد
  • سرمایه گذاری تجاری: حداقل 250 هزار دلار در محدوده وینیپگ، حداقل 150 هزار دلار برای خارج از وینیپگ -ایجاد فرصت شغلی برای حداقل یک شهروند و یا مقیم کانادا
  •  بازدید تحقیقاتی تجاری: داشتن بیزینس پلن موجه و قابل اتکاء -انجام بازدید اکتشافی و حضوری
  • تطبیق پذیری: کسب امتیاز برای مهارت زبان همسر، مهارت زبان دوم فردی یا همسر، داشتن اقوام در منیتوبا، ثبت نام فرزند در مدارس منیتوبا، فارغ التحصیلی فردی و یا همسر در موسسات آموزشی این استان، داشتن حداقل 6 ماه تجربه کاری تمام وقت (متقاضی یا همسر) در منیتوبا
  • میزان دارایی: حداقل 500 هزار دلار
  • قرارداد عملکرد تجاری: داشتن قرارداد BPA امضا و تائید شده پیش از صدور نامه پشتیبان و ورک پرمیت

لازم به ذکر است که مهاجرت به استانهای شمالی کانادا با کارآفرینی تنها محدود به جزئیات اندک فاکتورهای دارای امتیاز و شرایط اولیه نبوده و شامل اطلاعات بسیار زیادی برای اپلای می‌شود، بر همین اساس، توصیه می‌کنیم که با مراجعه به وب سایت رسمی gov.mb.ca به طور کامل در مورد این طرح تحقیق کرده و یا از مشاوره و خدمات تخصصی موسسه مهاجرتی نیلگام در این زمینه استفاده کنید.

برنامه کارآفرینی نیوفاندلند و لابرادور

در نهایت نوبت به معرفی آخرین استریم مهاجرت به شهرها و استانهای شمالی کانادا می‌شود که به نام برنامه نامزدی استانی NLNP معروف است. طبق اطلاعات ارائه شده در وب سایت canadim، شرایط اولیه شرکت در این طرح به شرح زیر است:

  • نیاز به پروفایل اکسپرس اینتری: ندارد
  • نیاز به ارتباط با استان: ندارد
  • نیاز به جاب آفر: ندارد
  • مهارت زبان: حداقل CLB5
  • سطح تحصیلات: حداقل مدرک دیپلم
  • تجربه کاری: دو ساله تجربه مدیریتی و یا مالکیت یک تجارت و یا 5 سال تجربه مدیریت ارشد یک کار
  • میزان سرمایه گذاری و دارایی: دارایی شخصی: حداقل 600 هزار دلار و میزان سرمایه‌گذاری: حداقل 200 هزار دلار کانادا

شما این امکان را دارید تا به وب سایت رسمی و دولتی gov.nl.ca مراجعه کرده و از تمامی جزئیات مورد نیاز اپلای این طرح کارآفرینی استانی کانادا مطلع گردید.

در یک جمع ‎بندی کلی باید بگوییم که داشتن اطلاعات کافی و تحقیقات جامع در مورد انواع برنامه‌های مهاجرت به شهرها و استانهای شمالی کانادا با کارآفرینی و یا راحت‌ترین برنامه استانی کانادا کمک بسیار زیادی به شما کرده و شانس موفقیت شما را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.بر همین اساس، با دقت فراوان به طرح های مهاجرتی کارآفرینی کانادا ورود کرده و در صورت نیاز از مشاوره و راهنمایی کارشناسان مجرب این امر استفاده کنید.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *