تحصیل در پرتغال – اخذ پذیرش تحصیلی از پرتغال

اگر به دنبال ادامه تحصیل در کشوری اروپایی هستید که هم دانشگاه‌ها و مراکز علمی معتبری داشته باشد، هم بلافاصله پس از پایان تحصیل امکان اخذ اقامت دائم کشوری عضو پیمان شینگن وجود داشته باشد و هم از منظر استاندارهای زندگی و طبیعت نمونه تمام عیار اروپا باشد، پرتغال را حتما در لیست نهایی خود قرار دهید و ادامه تحصیل در پرتغال را به عنوان گزینه‌ای جدی بررسی کنید. اگرچه تحصیل در پرتغال میانبر مطمئنی جهت اخذ اقامت دائم این کشور است و بسیاری از این طریق به دنبال اخذ پذیرش تحصیلی از پرتغال هستند اما ادامه تحصیل در این کشور اگر صرفا از زاویه تحصیل به آن نگاه شود نیز ویژگی‌ها و جذابیت‌های بسیاری دارد که در ادامه به تفصیل به آنها می‌پردازیم.

ادامه مطلب

تبدیل انواع ویزای کانادا به ویزای کاری Open Work Permit

مطابق اطلاعیه جدید دولت کانادا، از ابتدای مارس ۲۰۲۳ شما به عنوان یک شهروند ایرانی در صورت حضور در خاک کانادا می‌توانید برای تغییر نوع ویزای خود درخواست دهید و ویزای توریستی یا تحصیلی خود را به سادگی به ویزای کاری کانادا یا Open Work Permit تبدیل کنید. نیلگام می‌تواند در این مسیر با شما همراه شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ادامه مطلب

ویزای تحصیلی کانادا – دانشجویی و دانش‌آموزی

تصمیم برای انتخاب کشور مناسب با هدف ادامه تحصیل همواره یکی از دغدغه‌های اصلی دانش‌آموزان و یا دانشجویان بوده‌است. اگرچه برخی کشورها همچون آمریکا و انگلیس مقاصدی سنتی برای ادامه تحصیل محسوب می‌شوند اما کشور کانادا نیز طی چند سال گذشته با استقبال فزاینده طالبان علم و دانش از سرتاسر جهان مواجه شده‌است. کشوری با نظام آموزشی دو زبانه (انگلیسی- فرانسه) در کنار بهره‌مندی از بالاترین استانداردهای آموزشی و تحقیقاتی روز دنیا به یکی از ۵ مقصد اصلی دانشجویان و دانش آموزان برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا تبدیل شده است.

ادامه مطلب