تور, مهاجرت, ویزا

آب و هوای کانادا | گرمترین شهرهای کانادا

آب و هوای کانادا چگونه است؟گرم‌ترین نقطه کانادا کجاست؟ گرمترین شهرهای کانادا کدامند؟ پاسخ به سئوالاتی این چنینی در خصوص کشوری که تلقی عموم مردم از آب و هوای کانادا، اقلیمی سرد همراه با یخبندان‌های سراسری است شاید راهنمایی مناسبی برای یافتن بهترین مکان برای زندگی در کانادا باشد.

اگر مایل به کسب اطلاعات جامع در مورد هوای کانادا و گرمترین شهر کانادا هستید، در ادامه مطلب آب و هوای کانادا با ما همراه باشید.

آب و هوای کانادا

اگرچه بسیاری از افراد آب و هوای کانادا را آب و هوایی خشن می‌دانند که مناطق وسیعی از آن را نواحی قطبی تشکیل داده است، اما علاوه بر مناطق سرد شمالی، در بخش‌های جنوبی‌تر کانادا، شهرهایی با آب و هوای معتدل وجود دارد که از آنها به عنوان بهترین مکان‌ها برای زندگی در کانادا یاد می‌شود.

به طور کلی، در خصوص آب و هوای کانادا می توان این طور گفت که به دلیل پهناور بودن این کشور، نمی‌توان در یک عبارت هوای کانادا را سرد و خشک و یا گرم و معتدل توصیف کرد.

کانادا دومین کشور پهناور دنیا بعد از روسیه است که از اقیانوس آرام تا اقیانوس اطلس گسترده شده و 5 محدوده و منطقه زمانی مختلف را پوشش می‌دهد. در واقع جنوبی‌ترین بخش کانادا در شمال کالیفرنیا واقع شده و شمالی‌ترین مناطق این کشور، فراتر از دایره قطب شمال کشیده شده است.

در مناطق شمالی این کشور که نزدیک به قطب است، آب و هوای کانادا کاملاً سرد بوده و متوسط دما و هوای کانادا در این مناطق بسیار پایین و(عمدتاً زیر صفر) است.

اما  آب و هوای کانادا در مناطق جنوبی و چسبیده به مرز آمریکا به اندازه‌ای با مناطق شمالی این کشور متفاوت است که میانگین دمای سالانه در استانهایی مثل انتاریو و بریتیش کلمبیا تا مرز ۲۰ درجه بالای صفر نیز می‌رسد.

با شناخت جغرافیای کانادا (کشوری با حدود ۱۰ میلیون کیلومتر مربع مساحت) و اینکه چه استانی در کدام قسمت از این کشور واقع شده است، شاید بتوان ارزیابی دقیق‌تری از آب و هوای کانادا به دست آورد.از این رو بد نیست تا به مقایسه جامع استان‌ها و شهرهای توریستی کانادا بپردازید.

گرم ترین شهرهای کانادا

عموماً بخش اعظم جمعیت کانادا در مناطق جنوبی این کشور و نزدیک مرز آمریکا زندگی می‌کنند. زیرا آب و هوای کانادا در این نواحی معتدل‌تر است و در شمار پررونق‌ترین بخش‌های این کشور و همچنین جزو مناطق پربازدید برای گردشگران تور کانادا قرار گرفته‌ است.

این بدین معناست که دو ناحیه ویندزور اونتاریو و ویکتوریای ونکوور در بریتیش کلمبیا به عنوان گرمترین شهرهای کانادا همواره با هم در حال رقابت هستند و میانگین دمای سالانه هردوی آنها حدود ۱۵ درجه‌ی سانتیگراد است.

مطلب مرتبط: مشکلات مهاجرت به کانادا

البته اگر بخواهیم به طور دقیق‌تر به جزئیات گرمترین شهر کانادا بپردازیم، باید بگوییم که طبق اطلاعات ارائه شده در وب‌سایت  currentresults، ونکوور کانادا از جنبه نداشتن دوره یخبندان وضعیت به مراتب بهتری به نسبت شهر ویکتوریا داشته و در حدود 26 روز بیشتر از ویکتوریا از بازه بدون یخبندان و هوای مناسب بهره می‌برد.

اما هوای کانادا در هیچ یک از شهرهای استان بریتیش کلمبیا چندان گرم نبوده و در فهرست گرمترین شهر کانادا، خیلی محال است که شهری مثل ونکوور و یا ویکتوریا به درجه حرارت 30 درجه سانتیگراد و یا بیشتر در طی روز برسد.

این در حالی است که بنابر اطلاعات ارائه شده در وب‌سایت currentresults در مبحث آب و هوای کانادا شهرهایی مثل ویندزور انتاریو و سنت کترینز استان انتاریو جزو گرمترین شهرهای کانادا محسوب می‌شوند.

ولی بهتر است برای اطلاع دقیق‌تر از جزئیات فهرست گرمترین شهر کانادا و وضعیت آب و هوای کانادا در شهرهای مختلف این کشور، نگاهی به جدول زیر بیاندازید:

گرمترین شهر کانادابالاترین درجه دما (سانتیگراد)
ویکتوریا، بریتیش کلمبیا15.3
ابوتسفورد، بریتیش کلمبیا15.1
کلونا، بریتیش کلمبیا14.7
ویندزور، انتاریو14.4
ونکوور، بریتیش کلمبیا13.9
سنت کترینز، انتاریو13.6
برنتفورد، انتاریو13.2
همیلتون، انتاریو13.1
تورنتو، انتاریو12.9
لندن، انتاریو12.7
اوشاوا، انتاریو12.1

 

بنابر این آمار، میانگین هوای کانادا در گرمترین شهرهای این کشور در حدود 12 درجه سانتیگراد است.

اگر مایل به اطلاع از جزئیات آب و هوای کانادا از جنبه گرمترین شبهای این کشور باشید، این موارد به شرح زیر است:

گرمترین شهر کانادادرجه دما
ویکتوریا، بریتیش کلمبیا7.1
ونکوور، بریتیش کلمبیا6.8
تورنتو، انتاریو5.9
ابوتسفورد، بریتیش کلمبیا5.8
ویندزور، انتاریو5.4
سنت کترینز، انتاریو4.4
کلونا، بریتیش کلمبیا4.1
اوشاوا، انتاریو4.1
همیلتون، انتاریو4
هلیفکس، نوا اسکوشیا3.6

 

بنابر جدیدترین اطلاعات ارائه شده توسط وب سایت tripsavvy، پرجمعیت‌ترین و پرطرفدارترین مناطق کانادا، فاصله زیادی با شمال آمریکا و مرز کانادا با این کشور نداشته و شامل شهرهای مونترال، هلیفکس، تورنتو، کلگری و ونکوور می شود.

این شهرها همگی چهار فصل بوده، اما از لحاظ آب و هوای کانادا دارای تفاوت‌های متمایزی نسبت به یکدیگر هستند. البته می‌توان اینطور گفت که درجه دما و آب و هوای بریتیش کلمبیا از شرق تا نیوفاندلند قابل مقایسه است، اما این امکان وجود دارد که بنابر عرض جغرافیایی و توپوگرافی کوهستانی دچار تغییر شود.

از این رو، صرف نظر از جدول بالا و آمار گرمترین شهر کانادا، بد نیست تا در ادامه کمی درباره شرایط آب و هوای شهرهای محبوب و بزرگ کانادا صحبت کنیم:

آب و هوای کانادا ونکوور

در مبحث هوای کانادا باید بگوییم که به ندرت در فصل زمستان برف بر روی زمین می‌نشیند، اما در هر صورت، زمستان‌های ونکوور سرد و بارانی خواهد بود. در نقطه مقابل، تابستان‌های ونکوور گرم است اما به اندازه بخش‌های شرقی‌تر کانادا آنچنان شرجی نیست.

بالاترین درجه هوای کانادا در شهر ونکوور متعلق به ماه‌های جولای و آگوست است و به حدود 22 درجه سانتیگراد می‌رسد، این در حالی است که خنک‌ترین درجه دما و آب و هوای کانادا متعلق به ماه ژانویه و زمستان است که میانگین دما به 2 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

معمولاً در فصول زمستان، بارندگی باعث پایین آمدن دما و یخ زدگی جاده‌ها و پیاده روها در ونکوور می‌شود و می‌تواند در صورت عدم احتیاط، برای بسیاری از افراد مشکل‌آفرین باشد.

آب و هوای کانادا مونترال

مونترال یکی دیگر از شهرهای محبوب، 4 فصل و پرجمعیت در کانادا است که دارای تابستان‌هایی گرم و شرجی با میانگین دمای 26 درجه سانتیگراد و زمستان‌های بسیار سرد با میانگین دمای منفی 4 درجه سانتی‌گراد است.

حتی ممکن است بارش برف در این بخش از کانادا به بیش از 30 سانتیمتر در ماه‌‎های زمستان برسد، اما باز هم در نظر بسیاری از افراد، هوای کانادا در این شهر ایده‌آل محسوب می‌شود.

آب و هوای کانادا تورنتو

آب و هوای شهر محبوب و ایرانی نشین تورنتو بسیار شبیه به شهرهای آمریکای شمالی نظیر نیویورک و یا شیکاگو است. گرم‌ترین ماه سال در تورنتو، ماه جولای است که میانگین دما به 27 درجه سانتیگراد می‌رسد.

این در حالی است که سرمای زمستانی آن شدید بوده و در بعضی اوقات دمای هوای کانادا به منفی 6 درجه سانتیگراد نیز می‌رسد. لازم به ذکر است که شهرهای تورنتو و شهرهای شرقی کانادا، بارش برف کمی را در ماه‌های دسامبر و مارچ به خود می‌بینند و حداکثر ارتفاع برف از بین 5 سانت تا 30 سانتی‌متر بیشتر نخواهد شد.

آب و هوای کانادا کلگری

گرم ترین هوای کانادا در شهر کلگری استان آلبرتا، بین ماه‌های جون تا سپتامبر است که به طور میانگین در حدود 19 درجه سانتیگراد است. زمستان‌های کلگری سرد و طولانی هستند و میانگین دمای هوا در فصل زمستان به منفی 11 درجه سانتیگراد می‌رسد.

همچنین لازم به ذکر است که فصل بارندگی در کلگری از ماه می تا سپتامبر بوده و در ماه جون اوج می‌گیرد.

آب و هوای کبک کانادا

از جنبه‌های متعددی مثل آب و هوای کانادا، کبک جزو شهرهای مهم و مطرح این کشور است که معمولاً مورد توجه مهاجران بین‌المللی قرار می‌گیرد.

طبق آمار ارائه شده در وب‌سایت weatherspark، شرایط هوای کانادا در تابستان کبک به اصطلاح راحت و شرجی بوده اما زمستان‌های آن برفی و یخبندان است. این در حالی است که از جنبه مبحث هوای کانادا، وضعیت این شهر در تمام طول سال به صورت نیمه ابری است.

به طور میانگین، در تمام طول سال، درجه دمای کبک بین -14.5 تا 25.5 و در برخی موارد نادر بین منفی 11 تا  30 درجه سانتیگراد است.

بنابر آمار آب و هوای کانادا در وب‌سایت tourism score، بهترین زمان بازدید از شهر کبک و انجام فعالیت‌های گردشگری بین اواخر ماه جون تا اوایل ماه سپتامبر است. این در حالی است که فصل گرم این شهر در حدود 3.7 ماه از 28 ماه می تا 17 سپتامبر ادامه دارد.

به بیانی دیگر، گرم‌ترین ماه کبک در طول سال ماه جولای است که بالاترین میانگین دما در آن 25.5 و کمترین آن 16 درجه سانتیگراد است.

از جانبی دیگر، فصل سرمای شهر کبک در حدود 3.3 ماه در بازه زمانی 4 دسامبر تا 13 مارچ ادامه داشته و بالاترین میانگین دما در آن صفر درجه سانتیگراد است. همچنین در تکمیل مبحث آب و هوای کانادا باید به این موضوع اشاره کنیم که سردترین ماه سال در شهر فرانسوی زبان کبک ماه ژانویه است که در آن کمترین درجه دما معادل -14 و در بالاترین حالت برابر با -6 درجه سانتیگراد است.

آب و هوای آلبرتا کانادا

یکی دیگر از شهرهای مورد بررسی آب و هوای کانادا شهر آلبرتا است که براساس جدیدترین آمار وب‌سایت travelalberta، میانگین دما در فصل تابستان بین 20 تا 25 درجه است و امکان رسیدن دما به 30 درجه و حتی بیشتر نیز وجود دارد.

در فصل زمستان، سردترین ماه سال در شهر آلبرتا ماه ژانویه و فوریه است که درجه دمای هوا بین منفی 5 تا منفی 15 متغیر است.

این در حالی است که آب و هوای کانادا دارای شرایط ثابتی نبوده و ممکن است در برخی از سالها درجه دما بین منفی 30 تا حتی منفی 40 درجه سانتیگراد در یک بازه زمانی کوتاه کاهش پیدا کند.

با در نظر گرفتن آمار 312 روز آفتابی در سال، شهر آلبرتا رکورددار روزهای آقتابی در این کشور پهناور است و به همین خاطر از محبوبیت بالایی برخوردار است. در نهایت، آمار تقریبی بارش باران در شهر آلبرتای کانادا بین 30 تا 60 سانتی‌متر بوده و ممکن است پیست‌های اسکی این شهر، شاهد بارش برف تا حداکثر 9 متری در بازه‌های زمانی نوامبر تا آوریل باشد.

آب و هوای هلیفکس کانادا

در زمینه آب و هوای کانادا، هلیفکس نیز یکی دیگر از شهرهای محبوب استان نوا اسکوشیا است که در ماه آگوست به 23 درجه سانتیگراد می‌رسد و میانگین بالاترین دمای آن در طول سال، تنها 19 درجه سانتیگراد است.

زمستانهای هلیفکس کانادا نیز همانند بسیاری از مناطق و شهرهای این کشور سرد و سخت بوده و به طور میانگین آب و هوای کانادا در حدود منفی 8 درجه سانتی گراد است.

اگر به دلیل مهاجرت به کانادا در حال خواندن اطلاعات آب و هوای این کشور هستید، بهتر است تا به مقایسه هزینه های زندگی ایران با کانادا پرداخته و در مورد اطلاعات کامل زندگی در اتاوا و سایر نقاط محبوب این کشور به خوبی تحقیق کنید.

بهترین مکان ‌های کانادا از لحاظ آب و هوا

تا به حال، با گرم‌ترین مناطق کانادا و گرمترین شهرهای کانادا آشنا شدید، اما از منظر آب و هوا برای زندگی، مولفه‌های دیگری نیز علاوه بر بالاترین متوسط دمای سالانه این کشور دخیل است.

برای مثال، میزان بارندگی سالانه در کانادا یکی از فاکتورهایی است که بسیاری از مهاجران برای انتخاب محل زندگی خود در این کشور به آن توجه می‌کنند.

از این رو، توجه به گرم بودن هوا شاید معیار مناسبی نباشد و بسیاری ترجیح بدهند علاوه بر دمای مناسب در زمستان، به معتدل بودن هوا در ایام دیگر نیز توجه کنند. در زیر با بهترین مکان‌ها برای زندگی در کانادا آشنا شوید:

شهرحداکثر بارش سالانه
روزها با دمای بالای صفر درجه
روزها با دمای بالای بیست درجه
شهر وان- ایالت انتاریو۶۹۷٫۰۱۲۱۱٫۷۴
۱۱۶٫۷۷
شهر لامینگتون- ایالت انتاریو
۸۱۴٫۲۳
۲۴۶٫۰۷۱۲۳٫۶۷
شهر کینگزویل- ایالت انتاریو
۸۱۴٫۳
۲۴۶٫۱
۱۲۳٫۷
شهر بورلینگتون- ایالت انتاریو۷۶۳٫۲۷
۲۳۹٫۰۲
۱۲۵٫۳۲
شهر برامپتون- ایالت انتاریو
۶۸۱٫۵۹
۲۲۸٫۷۱۲۲٫۲۶
شهر میسیساگا- ایالت انتاریو۷۲۳٫۱
۲۴۲٫۴۳
۱۰۲٫۷۸
شهر آکسبریج- ایالت انتاریو
۷۲۸٫۷
۲۲۰٫۸۳
۱۱۸٫۷۴
شهر اوکویل- ایالت انتاریو
۷۲۵٫۶۳
۲۲۱٫۷
۱۰۷٫۱۸
شهر تورنتو- ایالت انتاریو۷۱۴٫۰۲
۲۶۴٫۳۹
۱۱۷٫۲۳
شهر تورولد- ایالت انتاریو
۷۵۶٫۴
۲۳۹٫۷
۱۱۵٫۳

آب و هوای کانادا در بهار

به طور معمول، بهار در کانادا نخست در ماه فوریه از سواحل غربی بر می‌خیزد و در اواخر ماه مارچ و آپریل در سایر بخش‌های کشور گسترده شده و تا ماه جون ادامه دارد. عموماً میانگین درجه هوای کانادا در این فصل بین منفی 7 تا 19 درجه سانتیگراد در شهرهای مختلف این کشور متغیر است.

در این بین، استان‌های بریتیش کلمبیا و اونتاریو، بهترین انتخاب برای گشت و گذار و تجربه بهار در کشور کانادا محسوب می‌شوند. برهمین اساس، می‌توان این‌طور گفت که آب و هوای کانادا در بهار چندان قابل پیش‌بینی نبوده و بهتر است همواره لباس اضافه برای پوشیدن به همراه داشته باشید.

آب و هوای کانادا در تابستان

دمای هوای  کانادا در فصل تابستان بین 20 تا 27 درجه سانتیگراد متغیر است. با اینکه شرجی بودن هوا در این فصل، در بیشترین حالت خود قرار دارد، تحمل آن در اغلب مناطق کانادا راحت بوده و می‌توان به راحتی به زندگی ادامه داد.

بنابر آمار اینترنتی، دو منطقه کلگری و هلیفکس، بهترین و زیباترین نقاط برای بازدید از کانادا در تابستان هستند.

باید این موضوع را به خاطر داشته باشید که روزهای تابستانی در کانادا گرم و شب‌های آن تمایل به سردی دارد، از این رو برای فعالیت‌های فضای آزاد در ساعات شب، بهتر است لباس اضافه به همراه داشته باشید.

آب و هوای کانادا در پاییز

بسیاری از گردشگران و افرادی که به کانادا مهاجرت کرده‌اند، در این مورد هم نظر هستند که پاییز بهترین فصل از نظر آب و هوای کانادا است که با ریزش شاخ و برگ پاییزی و جمعیت کمتر توریست‌ها، زمان ایده آلی برای حضور در کانادا محسوب می‌شود.

به طور میانگین، درجه دمای هوای کانادا در فصل پاییز از منفی 3 در ماه نوامبر شروع شده و به میانگین 19 درجه سانتیگراد در ماه سپتامبر می‌رسد.

لازم به ذکر است که دو شهر مونترال و تورنتو دارای گرم‌ترین وضعیت آب و هوایی در فصل پاییز در کانادا هستند.

آب و هوای کانادا در زمستان

باید این موضوع را به خاطر داشته باشید که سردترین مناطق کانادا در فصل زمستان شامل یوکان، قلمروهای شمال غربی و نوناووت کانادا می‌شود که دمای هوا در فصل زمستان به منفی 22 و یا حتی بیشتر نیز می‌رسد.

سردی هوا در این مناطق موجب شده تا جمعیت بسیار کمی در آن زندگی کنند، اگر چه در این بین استثنائاتی نیز وجود دارد و برای مثال شهر وینیپگ در منیتوبای جنوبی یکی از سردترین شهرها در سراسر جهان است که جمعیتی بیش از 750 هزار نفر را در خود جای داده است.

مهاجرت به کانادا، اخذ انواع ویزای کانادا  و اقامت در بهترین شهرهای کانادا برای زندگی، بخشی از خدمات موسسه نیلگام برای شما متقاضیان محترم خواهد بود.

شما می‌توانید با بهره مندی از مشاوره و خدمات تخصصی کارشناسان ما در گروه شرکت‌های نیلگام، در کوتاه‌ترین زمان و با بالاترین کیفیت، نسبت به اخذ اقامت دائم کانادا اقدام کنید.

موقعیت جغرافیایی ویندزور

ویندزور یکی از جنوبی ترین شهرهای کاناداست که در نصف النهار ۴۲ درجه‌ی شمالی و در ایالت اونتاریو قرار دارد. موقعیت جغرافیایی آن بین دریاچه‌ی “سینت کلیر” و “اری” و در مقابل ساحل شهر دیترویت آمریکا واقع شده است.

در ادامه مبحث آب و هوای کانادا باید به این موضوع اشاره کنیم که دمای روزانه‌ی این شهر در ماه ژانویه زیر صفر است و در دسامبر و فوریه به ۱ تا ۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

با نزدیک شدن بهار، توده‌ی هوای گرم به سرعت از سمت جنوب هجوم می‌آورد و در مدت زمان کوتاهی دما به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد. بی تردید ویندزور از جنبه آب و هوای کانادا یکی از بهترین شهرها محسوب می‌شود.

شرایط آب هوایی ویندزور

فصل بهار با دمای روزانه‌ی ۶ درجه در ماه مارس شروع شده و در ماه ژوئن به ۲۵ درجه هم می‌رسد! هوای کانادا در تابستان‌های ویندزور بسیار گرم است، به گونه‌ای که میانگین دمای روزانه در جولای ۲۸ درجه بوده و گاهی حتی ممکن است به ۴۰ درجه سانتی‌گراد هم برسد.

در واقع آب و هوای کانادا در تابستان‌های این شهر نسبتاً گرم و سوزان بوده و این گرما ممکن است تا پاییز هم ادامه داشته باشد. پاییز نیز به سرعت از راه می‌رسد و با ۲۳درجه سانتیگراد در سپتامبر شروع شده و با ۲درجه سانتیگراد در دسامبر به پایان می‌رسد.

علت تغییر شدید و ناگهانی آب و هوای کانادا در بین فصول، زمین‌های هموار اطراف ویندزور است. به بیانی دیگر، در بخش شمالی شهر هیچ کوهی وجود ندارد که مانع هجوم توده هوای قطبی خلیج هادسون و تغییر هوای کانادا شود.

همین توجیه برای بخش جنوبی هم صدق می‌کند و هموار بودن نواحی پایین خلیج مکزیک، موجب هجوم توده هوای گرم از نواحی استوایی درفصل تابستان می‌شود.

از این رو، بسیاری از گردشگران و مهاجران ویندزور، این شهر را گرمترین شهر کانادا می‌دانند.

موقعیت جغرافیایی ویکتوریا

مکان دیگری که میانگین دمای سالانه‌اش به ۱۵ درجه سانتیگراد می‌رسد، شهر ویکتوریا در جزیره‌ای به همین نام است. این ناحیه در جنوبی‌ترین بخش ایالت بریتیش کلمبیا و در مرز آمریکا قرار دارد و موقعیت نصف النهار آن ۴۸ درجه شمالی است. این در حالی است که وجود دو فاکتور مهم تاثیر زیادی بر آب وهوای این بخش و منطقه دارد:

  • اولین فاکتور این است که بخش‌های شمالی و شمال شرقی شهر توسط کوهستان‌های بلند سنگی محاصره شده و از ورود توده هوای سرد جلوگیری می‌کند.
  • دومین فاکتور، تاثیر شگرف اقیانوس آرام است. اطراف سواحل کانادا و آلاسکا، جریان‌های هوایی نسبتاً گرمی عبور می‌کنند. بنابراین آب وهوای کانادا در این ناحیه درطول سال نسبتاً معتدل والبته کمی گرمتر از جنوب انگلیس است ! همچنین در دوماه سرد سال یعنی دسامبر و ژانویه، دمای روزانه به ۷درجه سانتیگراد می‌رسد.

ویکتوریا پس از ویندزور گرمترین شهر کانادا است و یکی از بهترین شهر‌های کانادا از نظر آب و هوا محسوب می شود.اگر تمایل دارید تا با مهاجرت به کانادا، نواحی گرم این کشور را برای زندگی انتخاب کنید، بهتر است در مورد استان بریتیش کلمبیا و اینکه در کجای ونکوور زندگی کنید، اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

به علت تاثیر اقیانوس آرام، تنوع هوای کانادا در این بخش چندان چشمگیر نیست. گرم‌ترین ماه، بازه زمانی آگوست با ۲۲ درجه سانتیگراد است و اختلاف بین سردترین و گرم‌ترین ماه آن تنها ۱۵درجه برآورد شده است.

در این منطقه، بارش سالانه زیاد است و برف به ندرت می‌بارد. اما به علت رطوبت هوا، اگر به اندازه کافی هوا سرد شود و باران به برف تبدیل گردد، درمدت زمان کوتاهی، برف زیادی روی زمین نشسته و مشکلات زیادی را در ترافیک شهر ویکتوریا به بار می‌آورد. اما خوشبختانه دمای هوای کانادا در این شهر به ندرت به زیر صفر می‌رسد.

برای ارائه‌ی تصویری واقع‌بینانه از آب وهوای معتدل این محل، می‌توان گفت که میوه‌ی کیوی در اینجا به راحتی رشد می‌کند که از قضا این میوه به هوای سرد علاقه‌ای ندارد و بیشتر در نقاط گرمی مثل چین، نیوزیلند، آفریقای جنوبی و نواحی مدیترانه‌ای سبز می‌شود.

در یک جمع‌بندی کلی باید به این موضوع اشاره کنیم که آب و هوای کانادا در تمامی شهرها، استان‌ها و قلمروهای این کشور پهناور یکسان نبوده و شما را با گزینه‌های متعدد  و جذابی برای اقامت و زندگی روبرو خواهد کرد.

برهمین اساس، اگر فردی سرمایی هستید و به خاطر ترس از آب و هوای کانادا به سراغ این کشور پیشرفته و مهاجرپذیر نمی‌روید، می‌توانید هر چه زودتر برای ویزا و مهاجرت خود اقدام کرده و در گرمترین شهر کانادا اقامت گزینید.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *